Молодший вік з 30.03.2020 по 03.04.2020

ЦІКАВА  МАТЕМАТИКА

  1. Закріпити цифри 1,2 (розмалювати цифри 1, 2)
  2. Закріпити основні кольори

Гра «Підбери за кольором»
Мета: закріпити назви кольорів, вміти їх співвідносити за кольором, розвивати увагу, логічне мислення.
Хід:

  1. Знайди усі малюнки жовтого(червоного, синього…) кольору.
  2. Що намальовано на картинці?
  3. Якого кольору?
  4. Поклади картинку до квадратика такого ж кольору.

Дорослий пропонує дитині поставити на стіл окремі іграшки, перерахувати їх і сказати, що їх по одній: одна лялька, одна лисичка, один м’яч. «Щоб знати, скільки тут ляльок, лисичок, м’ячів, можна намалювати ці предмети, а можна записати знаком. Він називається цифра».

Повторюємо, що знак, який на листі позначає кількість предметів, звуків, рухів, тобто яке-небудь число, називається цифрою.

Так, число 1, як ви  вже знаєте, на письмі позначається цифрою 1.

Розгляньте її графічне зображення. Нехай дитина розфарбує його, обведе олівцем, викладе з паличок.

Іншим разом можна закріпити цифру 2, дитина спочатку утворює множину з двох елементів: дві кулі, дві ляльки, а поруч з ними дорослий ставить цифру 2.

Дитина намагається відтворити (обвести по контуру, зафарбувати, виліпити з пластиліну тощо).

РОЗВИТОК  МОВЛЕННЯ

  1. Вивчити вірш К.Перелісної “Весна”

Весна ( Катерина Перелісна)

Що з весною настає?
— Сніг у полі розтає.
А чому то так буває?
— Сонце його пригріває.
Що ж синіє на землі?
— Ніжні проліски малі.
А що пнеться з-під листа?
— То травичка вироста.
А над полем що бринить?
— Любий жайворон дзвенить.

ОЗНАЙОМЛЕННЯ  З  ПРИРОДОЮ

  1. Розповісти дітям про перелітних птахів, про їх спосіб життя та зовнішній вигляд

Мета: вчити дітей називати та розрізняти перелітних птахів, порівнювати їх за розміром, виявляти схожість та відмінність між ними. Розвивати пізнавальну активність, зв’язне мовлення, логічне мислення, уяву. Підвищити інтерес до пернатих друзів.

ЗОБРАЖУВАЛЬНА  ДІЯЛЬНІСТЬ

  1. Ліплення “Пташечка”

Будемо ліпити пташку, подивіться на неї. Що є у пташки (голова, тулуб, хвіст, дзьоб, крила).

Якої форми тулуб, голова? (круглі).

Що більше голова чи тулуб?

У вас на столі на дощечці лежить пластилін, візьміть пластилін і розділіть його на 2 шматочки, на великий і маленький.

Великий шматочок покладіть, а з маленькою частини скачайте кулю, круговими рухами долонь. Це буде у нас голова.

Потім візьміть великий шматочок і скачайте його ковбаскою. Це буде у пташки тулуб. Тепер з’єднаємо обидві частини в одне ціле.

Потім візьміть і на голові пташки, шляхом прищипування зробіть дзьоб двома пальцями; також шляхом “прищипуванням” робимо крила пташці і хвіст.

 

Вам може бути цікаво...

1 Response

  1. Дуже гарні завдання,з ними час вдома проходить цікавіше і швидше! Донька в захваті.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.