Молодший вік з 23.03.2020 по 27.03.2020
ЦІКАВА МТЕМАТИКА
- Дати дітям поняття про величину предметів (вищий-нижчий).
Мета: розвивати вміння дітей порівнювати два предмети за величиною, активізувати в мові дітей слова «великий-маленький», розвивати увагу, логічне мислення.
2. Закріпити вміння орієнтуватися в просторі, вживати слова “ЗА”, “ПЕРЕД”.
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
- Закріпити уявлення про сім’ю, родину, членів сім’ї.
- Вчити розповідати про свою родину.
ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ
- Розповісти дітям про перші весняні квіти, їх назви.
Стане згодом сива-сива,
Вітерець її подмуха –
Стане миттю сивим пухом. (Кульбаба)
Квітка робить перший крок
Прошиває ковдру снігу
І веде до нас відлигу
Як зовуть цю ранню квітку?
Чи зустрінем її влітку? (Підсніжник)
Я найперша зацвітаю
синім цвітом серед гаю.
Відгадайте, що за квітка,
бо мене не стане влітку. (Пролісок)
ЗОБРАЖУВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
- Аплікація “Перші весняні квіти (пролісок)”.
Мета:продовжувати вчити розкладати готові деталі на аркуші картоку, правильно будувати композицію відповідно до зразка; розвивати вміння користуватися пензликом і клеєм, акуратно наклеювати зображення на задану площину листа; виховувати емоційне сприйняття прекрасного.
Виконання роботи:
Розгляньте квітку. Яка вона? (маленька, ніжна, тендітна).
Яке у неї стебло? (тоненьке, маленьке).
А які листочки? (довгі, зелені).
На столі лежить зразок роботи. Заздалегідь на зразком були наклеєні стебло проліска, листя та сама квітка.
Батьки починають з власного показу, наголошують, що намазувати клеєм потрібно всю поверхню, розмазуючи клей від середини до країв. Звертають увагу дитини, що потрібно не забувати користуватися серветкою, не терти зверху, а злегка притискати промочування надлишки клею.
Коли батьки наклеїли всі деталі проліска на своєму зразку, просять дитину викласти всі деталі квіточки в тій послідовності, в якій вони будуть клеїти пролісок.
В ході виконання дітьми завдання, батьки надають їм допомогу, звертають увагу на акуратність виконання роботи.
Корисна та цікава інформація,яка гармонійно і всебічного розвиває дитину. Дякуємо вам за вашу працю!
Дякую вихователям молодшої групи за цікаві завдання для наших дітей!!!Дуже цікаво, корисно та повчально!!
Вдячні вихователям за увагу та турботу до наших дітей у ці нелегкі часи.
Дякуємо вам за змістовне пояснення матеріалу. Дуже приємно бачити що наші вихователі пам’ятають про наших дітей у цей важкий час.
Дякую нашим вихователя! Будемо працювати. Всім здоров’я!
Заняття змістовні, все зрозуміло. Будемо займатися. Дякую вам за вашу роботу! Бережіть своє здоров’я!
Як чудово , коли є такі корисні поради! Велике дякую!
Моїй донці сподобалися заняття вдома, але спочатку не хотіла робити. А виявилося це цікаво! Кожен день згадує наших вихователів Марину Павлівна, Надію Миколаївна та помічника Тетяну Ахметова. Хай скоріше все скінчиться. Будьте здорові!
Вихователі молодшої Б групи, діти сумують за вами та дитячим садом! Намагаємося виконувати всі ваші поради. Будьте здорові, це зараз головне!
Дякую нашим вихователям Марині Павлівні та Надії Миколаївні. Все зрозуміло, будемо робити. Всім здоров’я!
Дуже важко умовити Артема робити щось вдома, але ми намагаємося працювати. Дякуємо вам наші вихователі Марина Павлівна, Надія Миколаївна. Здоров’я Вам!
Пробуємо виконувати ваші рекомендації. Велике спасибі вихователям Зірочки. Моя дитина дуже хоче у садочок! Хай Господь Вас оберігає!
Дякую! Ліпили пташку. Сподобалося дитині і мамі. Вихователям молодшої Б групи – здоров’я.
Дякую, займаємося! Але з трьома дітьми це важко. Вихователям молодшої Б бажаю здоров’я! Донька хоче до садочка.
Спасибо большое за весь материал, который вы нам представляете!!!
Выполняем с удовольствием!!!