І молодша група 25.05.2020

Малювання.

Тема: «Ягоди»

Мета:закріпити  навички малювання фарбами за допомогою пальців,закріпити знання про колоьри,формувати інтерес до малювання.

Обладнання: готовий зразок малюнка  із зображенням ягід ( на гілці може бути одна, три або декілька ягід),фарби зеленого,червонного кольорів,папір,серветка.

Хід заняття.

Дорослий показує дитині картинку із зображенням ягод. Ви вже знаєте, що після цвітіння у рослин з’являються плоди. Плоди дуже різноманітні, але серед них є плоди з соковитою м’якоттю, тонкою шкіркою і безліччю насіння. Такі плоди називають ягодами. Ягоди ростуть на кущах і трав’янистих рослинах. Ягоди бувають садові та лісові, їстівні та отруйні. Їстівні ягоди можна куштувати. Лісові ягоди ароматніші за садові. Дорослий зачитує казочку  «Про ведмедика та лисичку»

Ольга Подужайло

Казка про ведмедика та лисичку

Жив собі в лісі ведмедик. Дуже добрий він був, усім звірям допомагав.
Одного разу закортіло ведмедику малини попоїсти. Та не знав він, де в лісі багато її росте.
Ішов ведмедик стежкою, розглядаючи пильно все навкруги та вишукуючи кущі малини. Аж тут йому назустріч вибігла лисичка та й запитує:
–    А куди це ти, ведмедику, зібрався?
–    Йду я за малиною. Та щось уже довго блукаю, але ягід так і не знайшов.
А лисичка хитро так посміхнулася й промовила:
– Знаю я місце в лісі, де малини росте так багато, що не видно її ні кінця, ні краю. Я тебе можу туди провести. Але спершу зроби мені одну невеличку послугу.
Ведмедик спочатку замислився, але потім промовив:
–    Добре, лисичко, допоможу тобі. Сподіваюся, що не обманиш мене.
–    Що ти, що ти, – заблимала лисичка оченятами. – Хіба ж може бути по-іншому.
–    Ну, кажи, що треба робити? – запитався ведмедик.
– Йди за мною, а потім я тобі все розкажу.
Так вони підійшли до людського подвір’я. Тут лисичка і промовила:
–    Бачиш – курятник стоїть. Тож ти постій біля дверей, постережи, щоб
господарі мене не побачили та не спіймали.
Зрозумів ведмедик недобрі наміри лисички та вирішив її провчити. Каже:
–    Добре, заходь до курятнику, а я початую біля дверей.
І лиш пухнастий хвіст лисички сховався за порогом курятнику, як ведмедик закрив двері та підпер палкою, щоб не втекла.
Пішов він потім до будинку господарів, постукав лапою у двері. Відчинила господиня, а ведмедик їй вказує головою на курятник.
Вийшла вона з будинку, зазирнула у маленьке віконце курятника та й побачила там лисичку. Схопила вона палку, відчинила двері, а звідти як вибіжить лисичка та як дремене в ліс, що й сліду не стало.
Вирішила господиня віддячити ведмедику за те, що всі кури та півні цілі. І дала вона йому цілу корзину малини.
Отак ведмедик за добру справу ще й винагороду отримав.

Що полюбляє їсти ведмедик?

Звісно він любе медок,а також полюбляє ласувати лісовими ягодами.

Дорослий пропонує намалювати ягоди для ведмедика.

Послідовність виконання роботи:

Давайте згадаємо, як танцює пальчик на папері. ( Дитина  демонструє у повітрі, як буде ставити крапки.) Дорослий на власному прикладі показує, як потрібно діяти.

Дитина набирає невелику кількість зеленої  фарби на подушечку пальця,та веде знизу в верх,не забуваючи при цьому користуватися серветкою.Потім набирає пальчиком червону фарбу, або синю  та    ставить крапки-відбитки,утворюючи ягідки.

  • Скільки висить ягідок на цій гілці? ( Три.) А на іншій? ( Багато.)
  • Якого кольору ягідки? ( Синього, червоного.)
  • На чому висять ягідки? ( На гілочці.)

Ведмедик дуже зрадіє, коли побачить, скільки у нас ягід. Ціла галявина! Побажаємо йому ніколи не сумувати!

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *