Ранній вік з 30.03.2020 по 03.04.2020
МОВЛЕННЯ ДИТИНИ
1. Читання та робота за віршем М.Стельмаха
Заєць спати захотів
Заєць спати захотів,
Сам постелю постелив,
Сам собі приніс подушку,
Підмостив її під вушко,
Та у зайця довге вушко —
Все звисає із подушки.
2. Бесіда за змістом прочитаного:
-як називається цей вірш?
– про кого розповідається в вірші?
– що робив зайчик?
Вивчити вірш на пам ’ять(за бажанням)
СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
- Закріплювати уявлення про геометричні фігури — круг, квадрат, трикутник,
2. Закріплювати уявлення про основні кольори — червоний, синій, зелений, жовтий;
3. Ознайомлювати з поняттями «великий — маленький»;
4. Розрізняти та групувати предмети за зовнішніми ознаками: кольором, величиною, формою.
ДИТИНА В ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ
Тема «В гості йде до нас весна»
- Розповісти дитині про весняні зміни в природі ( від сонячного тепла і світла з’являються листочки і квіти, прокидаються комахи, прилітають птахи)
ЗОБРАЖУВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Тема: «Весняний дощик».
! Зобразити сезонні зміни в природі; працювати пензликом правильно тримаючи у руці; малювати переривчасті вертикальні лінії; виховувати акуратність і працьовитість; закріпити синій(голубий) колір.
Обладнання: альбомний аркуш; розведена в баночках гуаш (синього кольору ); пензлик; волога ганчірка; склянка-невиливайка з водою; серветка.
Виконання роботи.
Батьки зачитують вірш А. Барто «Дощик»:
Дощик, дощик, кап, кап, кап,
Мокрі всі доріжки.
Ой, біжімо всі додому,
Бо замочим ніжки. Кап!
Що треба одягати під час дощу, що взувати, навіщо потрібна парасолька? Батьки пропонують дітям намалювати дощикові у подарунок його портрет.
Вони показують дитині, як треба тримати пензлик та як малювати штрихами дощ. Також звертають увагу на те, що треба користуватися серветкою.