Ранній вік з 30.03.2020 по 03.04.2020

МОВЛЕННЯ  ДИТИНИ

   1. Читання та робота за віршем М.Стельмаха

Заєць спати захотів

Заєць спати захотів,
Сам постелю постелив,
Сам собі приніс подушку,
Підмостив її під вушко,
Та у зайця довге вушко —
Все звисає із подушки.

 2. Бесіда за змістом прочитаного:

-як називається цей вірш?

– про кого розповідається в вірші?

– що робив зайчик?

Вивчити вірш на пам ’ять(за бажанням)

СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНИЙ  РОЗВИТОК

  1. Закріплювати уявлення про геометричні фігури — круг, квадрат, трикутник,

2. Закріплювати уявлення про основні кольори — червоний, синій, зелений, жовтий;

3. Ознайомлювати з поняттями «великий — маленький»;

4. Розрізняти та групувати предмети за зовнішніми ознаками: кольором, величиною, формою.

ДИТИНА  В  ПРИРОДНОМУ  ДОВКІЛЛІ

Тема «В гості йде до нас весна»

  1. Розповісти дитині про  весняні  зміни в природі ( від сонячного тепла і світла з’являються листочки і квіти, прокидаються комахи, прилітають птахи)

ЗОБРАЖУВАЛЬНА  ДІЯЛЬНІСТЬ

Тема: «Весняний дощик».

! Зобразити сезонні зміни в природі; працювати  пензликом правильно тримаючи у руці; малювати переривчасті  вертикальні лінії;  виховувати акуратність і працьовитість; закріпити синій(голубий) колір.

Обладнання: альбомний аркуш; розведена в баночках гуаш (синього кольору ); пензлик; волога ганчірка; склянка-невиливайка з водою; серветка.

Виконання роботи.

Батьки  зачитують вірш А. Барто «Дощик»:

Дощик, дощик, кап, кап, кап,

Мокрі всі доріжки.

Ой, біжімо всі додому,

Бо замочим ніжки. Кап!

Що треба одягати під час дощу, що взувати, навіщо потрібна парасолька? Батьки пропонують дітям намалювати дощикові у подарунок його портрет.

Вони показують  дитині, як треба тримати пензлик та як малювати штрихами дощ. Також звертають увагу на те, що треба користуватися серветкою.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *