Соціальна А група 25.05.2020

Дитина у соціумі (мовлення)

Тема: «Школа Веселого Світлофора»

Мета: поповнювати уявлення дітей про транспорт, його призначення; учити називати і розрізняти машини спеціального призначення(«швидку допомогу», пожежну та поліцейські машини). Розвивати зв’язне мовлення, мислення, прививати повагу до працівників транспорту; виховувати інтерес до пізнавальної діяльності.

Старший вік: вчити дітей  визначати слова із заданими звуками, розвивати  фонематичний слух.

Матеріал: коректурні таблиці з теми «Транспорт»

Хід заняття:

Школа Веселого Світлофора запрошує до себе в гості.Чи знаєте ви ,хто ж такий світлофор? Де він знаходиться? Для чого він потрібний? З якими кольорами дружить?

Сьогодні світлофор  познайомить нас із транспортом спеціального призначення.

Дивні автомобілі мчать поряд з нами, що везуть вони-не знаєм.

-Хтось захворів? Хтось страждає? Цю машину викликають.

Стрімко ця машина мчиться, щоб до хворих не спізниться.

Уночі та в ясні дні  –  ось призначення її.

103 швидко набирай, «швидку допомогу» викликай.

Якого кольору машина?  Що зображено лише на «швидкій допомозі»? Чи потрібний цей автомобіль? За яким  номером можна викликати машину «швидкої допомоги»

-Мчить по дорозі червона машина, крутяться швидко всі її шини.

Вихором справжнім по  трасі летить, бо поспішає пожежу гасить.

101 по телефону набирай, за потреби викликай.

Якого кольору цей автомобіль ?Кого перевозить ? Який номер телефону слід набрати, щоб викликати пожежних?

  • Машині цій слід поспішати, порушників вчасно їй слід наздогнати.

В ній люди в погонах та формі сидять, обов’язок  їх-повсякчас слідкувать,

Щоб скрізь-будь то  місто велике, чи  просто село

Життя наше завжди безпечним було.

102 набираємо  – поліцію викликаємо.

  • Якого кольору цей автомобіль? Який номер треба набрати, щоб викликати поліцію?

Отже,  ці машини не перевозять  пасажирів, вантаж .Вони спеціальні, бо виконують лише певну роботу-спеціальну. Вони допомагають нам берегти наше здоров’я і життя.

Людям автомобілі ці допомагають,

Про їх здоров’я, безпеку дбають.

Світлофор дозволяє цим машинам при потребі включати сирену та їхати швидко, як ви думаєте, чому?

                        Робота з коректурними таблицями.

Молодший вік: назви транспорт ,   знайди транспорт спеціального    призначення.

Поміркуй: що було б, якби не було транспорту?

Чому на дорозі пропускають карету швидкої допомоги, пожежну машину?

Старший вік: мовна вправа «Що із чого?»

  • Машина з металу- (металева)
  • Літак з паперу –  (паперовий)
  • Ракета зі снігу –  (снігова)
  • Човник з пластиліну-(пластиліновий)
  • Вантажівка з дерева – (дерев’яна)
  • Рейки з заліза – (залізні)
  • Колесо з гуми – гумове
  • Назви транспорт про який можна сказати – він, вона
  • Назви слова, в яких є звуки Т, К, С.
  • Під якими цифрами знаходяться машини спеціального призначення.

  Малювання

Тема:  «На вулицях нашого міста»

Мета:  молодший вік:

продовжувати вчити дітей  розмальовувати розмальовки з теми транспорт, малюючи олівцем в одному напряму, не виходячи за контур малюнка. Розвивати  дрібні м’язи  руки, старанність та наполегливість. Виховувати впевненість у своїх силах.

Старший вік:

учити дітей аналізувати предмет( виділяти основні частини, розрізняти їх за формою та величиною). Поєднувати їх для створення виразного малюнка, малювувати  дрібні деталі. Вправляти у вмінні розміщувати зображення на всій поверхні аркуша. Розвивати дрібну моторику, творчу уяву.

Матеріал: молодший вік –  кольорові олівці, розмальовки

Старший вік –акварельні фарби, пензлики.

Хід заняття: розглянути машину, назвати її частини,  визначити їх форму, величину, колір. Нагадати дітям чи правильно тримають пензлі, чи охайно набирають фарбу,  як розміщують малюнок та його деталі, елементи.

Гарні в нас малюнки, друже, мчиться транспорт, ідуть люди

Всі собі спішать весь час. Гарна вулиця у нас!

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *