Старші групи 12.05.2020
Мовлення дитини (грамота)
Тема заняття «Подорож до весняного лісу»
Мета: удосконалювати правильну вимову звуків рідної мови;закріплювати вміння ділити слова на склади,виконувати звуковий аналіз слів;розвивати фонематичний слух; виховувати любов до рідної природи.
Матеріал:слова-картки,склади, схеми,звукові моделі слів, ілюстративний матеріал.
Хід
По садочку бігла мишка
І несла в портфелі книжки
За пеньочок зачепилась
І портфелик загубила
Я портфелик той знайшла,
Давайте подивимось, що там є.
Словесна гра «Знайомство»
Всі хочуть,як народиться дитина,
Щоб я було красиве і дзвінке,
Бо носить все життя мене людина.
-Як ви гадаєте,що це?-(це ім’я).А навіщо воно потрібне?(щоб було зрозуміло,до кого звертаються). У кожного з вас є свої імена, але вони різні. Чому?(бо починаються з іншої букви, мають свої склади, наголоси) (називають свої імена).
Поділіть слова на склади та виділіть за допомогою фішок.
Бог-дан ( -•–•- ), Ро-ман ( -•-•- ), Да-ри-на ( -•-•-• )
«Розумова гімнастика».
-відгадайте загадки:
1) Білі горошини на зеленій стеблині (конвалія)
2) Стоять красуні на воді
Вінки в них білі й золоті (лілія)
3) Зимою чорний,
Весною і літом зелений,
А восени жовтий (ліс)
Я вас запрошую на прогулянку до казкового лісу. А щоб нам не було сумно йти, проспіваємо пісеньку веселого язичка:
-вітерець у лісі:ш-ш-ш,
-прилетів комарик:з-з-з,
-заспівав жучок:ж-ж-ж,
-сердитий вовчок:р-р-р,
-повзе у траві змія:с-с-с.
Вправа »Вітерець-пустунчик» Погляньте, які гарні метелики. Давайте всі разом дмухнемо на них і допоможемо злетіти.
Який звук тягну?
в-в-весна, у-у-ура, е-е-ехо.
»Зачаровані квіти».
1)У лужку росла ромашка,
У ромашки-біла чашка,
А на денці в чашці тій
Мед солодкий,золотий.
2)Я блакитні очі маю,
Здавна проліском зовусь,
У лісі першим розцвітаю
Навіть снігу не боюсь.
3)Стала кульбабка на поляні
В жовтім,гарнім сарафані
Підростає-усміхається
Для вітрів убирається
У платтячко біленьке
Пишне та легеньке
-Діти ,які квіти до нас завітали?Давайте прочитаємо їх назви,
поділимо на склади і викладемо звуковий ряд.
Підсумок. Наша прогулянка закінчується.
Чекаю на фото звіт про виконану роботу