Старші групи 12.05.2020

Мовлення дитини (грамота)

Тема заняття «Подорож до весняного лісу»

Мета: удосконалювати правильну вимову звуків рідної мови;закріплювати вміння ділити слова на склади,виконувати звуковий аналіз слів;розвивати фонематичний слух; виховувати любов до рідної природи.

Матеріал:слова-картки,склади, схеми,звукові моделі слів, ілюстративний матеріал.

Хід

По садочку бігла мишка

І несла  в  портфелі книжки

За пеньочок зачепилась

І портфелик загубила

Я портфелик той знайшла,

Вам,малята,принесла.

Давайте подивимось, що там є.

Словесна гра «Знайомство»

Всі хочуть,як народиться дитина,
Щоб я було красиве і дзвінке,
Бо носить все життя мене людина.

-Як ви гадаєте,що це?-(це ім’я).А навіщо воно потрібне?(щоб було зрозуміло,до кого звертаються). У кожного з вас є свої імена, але вони різні. Чому?(бо починаються з іншої букви, мають свої склади, наголоси) (називають свої імена).

Поділіть слова на склади та виділіть за допомогою фішок.

Бог-дан  (  -•–•- ),  Ро-ман   (  -•-•-  ), Да-ри-на  ( -•-•-• )

 «Розумова гімнастика».

-як назвати одним словом:

-відгадайте загадки:

1) Білі горошини на зеленій стеблині  (конвалія)

2) Стоять красуні на воді

Вінки в них білі й золоті   (лілія)

3) Зимою чорний,

Весною і літом зелений,
А восени жовтий   (ліс)

Я вас запрошую на прогулянку до казкового лісу. А щоб нам не було сумно йти, проспіваємо пісеньку веселого язичка:

-вітерець у лісі:ш-ш-ш,

-прилетів комарик:з-з-з,

-заспівав жучок:ж-ж-ж,

-сердитий вовчок:р-р-р,

-повзе у траві змія:с-с-с.

Вправа »Вітерець-пустунчик» Погляньте, які гарні метелики. Давайте всі разом дмухнемо на них і допоможемо злетіти.

Який звук тягну?

в-в-весна,   у-у-ура,     е-е-ехо.

»Зачаровані квіти».

1)У лужку росла ромашка,
У ромашки-біла чашка,

А  на денці в чашці тій

Мед солодкий,золотий.

2)Я блакитні очі маю,

Здавна проліском зовусь,
У лісі першим розцвітаю

Навіть снігу не боюсь.

3)Стала кульбабка  на поляні

В жовтім,гарнім сарафані

Підростає-усміхається

Для вітрів убирається

У платтячко біленьке

Пишне та легеньке

-Діти ,які квіти до нас завітали?Давайте прочитаємо їх назви,

поділимо на склади  і викладемо звуковий ряд.

ро-маш-ка ( -•-•–• )

про-лі-сок ( –•-•-•-  )

куль-ба-ба( -•—•-• )

Склади за схемою речення

 Підсумок. Наша прогулянка закінчується.

Чекаю на фото звіт про виконану роботу

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *