Старші групи 04.05.2020

РОЗВИТОК  МОВЛЕННЯ

Тема заняття: «Весна крокує містом разом з нами»

Завдання: Закріпіть з дітьми назви весняних місяців. Познайомте з лексичним значенням назви кожного весняного місяця. Викликайте інтерес до читання художніх творів. Розвивайте мовлення, вміння чітко промовляти звуки. Виховуйте бажання берегти природне довкілля.

Хід

  1. Повторіть назви весняних місяців та їх послідовність: березень, квітень, травень.
  2. Поясніть дітям лексичне значення назв весняних місяців.

БЕРЕЗЕНЬ

Березень-у давнину його називали березілем, соковиком, капельником, бо вже капає зі стріх і береза починає давати свій цілющий сік. Саме з оживлення берези після зимових холодів і пов’язана назва місяця, що означає наступ весни.

КВІТЕНЬ

Квітень – бо розквітає природа, звільнившись від холодних обіймів зими та післязимових приморозків. Ще його називали дзюрчальником, снігогоном.

ТРАВЕНЬ

Травень-назву йому дали трави, які особливо буйно ростуть у цей період. Ще його називали пісенником і громовиком. Піснями висловлювали люди свою радість із приводу розквіту зеленої природи і вшановували весняні громи, що були особливо жаданими в цьому місяці, бо з ними приходили дощі й тепло.

  1. Вивчіть з дітьми віршик (на вибір)
  1. Повторіть весняні зміни у природі
  1. Пограйте з дітьми в гру «Назви зайве слово»
  1. Поясніть дітям народні прикмети
  2. Поговоріть з дітьми про весняні турботи дорослих навесні
  1. Прочитайте оповідання В. Сухомлинського «Все в лісі співає»

Весною ми пішли до лісу. Зійшло сонце, подихнув легенький вітерець, і всі дерева в лісі заспівали. Кожне співало свою пісню. Береза співала ніжну пісню. Слухаючи цю пісню, хотілось підійти до білокорої красуні й обняти її. Дуб співав мужню пісню. Коли ми слухали пісню дуба, нам хотілось бути сильними, відважними. Верба, що схилилась над ставком, співала задумливу пісню. Прислухаючись до пісні верби, ми подумали, що прийде осінь і листячко з дерев осиплеться. Горобина співала тривожну пісню. Від цієї пісні до нас прилинула думка про темну ніч і бурхливу грозу, від якої гнеться тонка горобина, немов шукаючи захисту. Ось які пісні почули ми в лісі.

Завдання: Обговоріть з дітьми, які ще звуки можна почути у лісі?

Пригадайте: Як потрібно поводитись в природі?

  1. Не топчіть траву і комах котрі в ній живуть.
  2. Не ловіть диких тварин і не забирайте їх додому.
  3. Не руйнуйте пташині гнізда.
  4. Не ловіть комах.
  5. Не ламайте гілки дерев та кущів.
  6. Не зривайте квітів, особливо перші первоцвіти.

КОНСТРУЮВАННЯ

Тема заняття: «Веселі жабки»

Завдання: Продовжуйте ознайомлювати дітей з технікою орігамі. Розвивайте дрібну моторику пальців рук. Виховуйте самостійність, працелюбність, охайність.

Матеріал: Кольоровий папір

Хід виконання роботи:

  1. Щоб зробити жабку, візьміть аркуш паперу прямокутної форми зеленого кольору.
  2. Загніть спочатку один верхній куточок. Розігніть назад.
  3. Тепер інший. Розігніть назад.
  4. Складіть аркуш паперу так, як показано на фото нижче.
  5. Продовжуємо складати орігамі з паперу жабу. Загніть нижні куточки трикутника вгору.
  6. Тепер складаємо жабу орігамі за схемою на фото.
  7. Весела жабка готова! Домалюй їй фломастером очі, носик.

А давайте уявимо, що ми з вами веселі жабки і вимовив КВА!

     Чекаю фото звітів про виконану роботу!

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *