Молодша Б група 12.05.2020

Цікава математика

Тема: Величина предметів. Геометричні фігури.

Мета: учити дітей кількісної лічби в межах 3; закріплювати поняття («вищий», «нижчий»), уміння порівнювати предмети заввишки, співвідносити кількість предметів із цифрою; продовжувати вправляти у складанні цілого з геометричних фігур;розвивати увагу, мислення; виховувати організованість.

Матеріал: малюнок весни; картки з цифрами 1, 2, 3; зображення трьох ялинок (високої, середньої, низької);  два великі трикутники червоного й зеленого кольорів, маленький трикутник зеленого кольору, великий квадрат коричневого кольору; картки із зображенням різної кількості предметів.

Хід

На малюнку зображені три ялинки(висока, середня, низька).

– Що намальовано?

– Покажіть низьку ялинку.

– Покажіть високу ялинку.

– Покажіть середню ялинку.

Дидактична вправа «Склади малюнок»

Дайте дитині площинні геометричні фігури

– Розгляньте й назвіть геометричні фігури. Виберіть ті фігури, з яких ви складете ялинку.

– Який трикутник має бути внизу? (Великий зелений.)

– А вгорі? (Маленький зелений.)

– З яких геометричних фігур ми побудуємо будинок? (Із квадрата і трикутника.)

– Побудуйте його ліворуч від ялинки. Якого кольору дах у будиночка? (Червоного.)

Дидактична вправа «Весна настала»

Розгляньте з дитиною ілюстрацію весни.

– Подивіться на малюнок. Яка пора року зображена?

– Що можна розповісти про весну? (Стало тепло, з’явилися листочки на деревах, прилетіли шпаки.)

– Скільки прилетіло шпаків? (Три.)

– Для кожного шпака потрібна шпаківня. (Викладіть дві шпаківні.)

– Що ви помітили? (Однієї шпаківні бракує.)

– Чого більше: шпаківень чи шпаків? (Шпаків.)

– На скільки шпаків більше? (На один.)

– Що потрібно зробити, щоб шпаківень стало стільки ж, скільки й шпаків? (Додати одну шпаківню.)

– Скільки шпаківень зараз? (Стільки ж, скільки й шпаків – порівну.)

Дидактична вправа «Скільки?»

У дитини картки з зображенням різної кількості предметів (від одного до трьох).

Піднімайте цифру і пропонуйте дитині показати картку з відповідною кількістю предметів.

Підсумок

– Що навесні відбувається в природі?

– Які пташки до нас прилітали?

– Скільки їх було?

– Чи всім шпакам вистачило шпаківень?

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *