І молодша група 13.05.2020

Сенсорно-пізнавальний розвиток.

Тема: «Діти і дорослі»

Мета:  Формувати вміння дітей розрізняти людей за  віковими ознаками, видом їх занять, вправляти в умінні зорового обстеження форми предметів.

визначати сенсорні властивості предметів( колір,величина) довкілля. Закріпити вміння порівнювати предмети за  формою, кількістю. Розвивати  зорове сприймання. Виховувати любов до своїх рідних.

Хід заняття.

На малюнку зображені мама, тато,дівчинка та хлопчик. Усіх цих людей називають словом «сім’я». Сім’ї бувають великі  і маленькі. – З кого у вас складається сім’я? У когось з вас є братики і сестрички, у декого їх нема, але обов’язково є мама і тато, які вас дуже люблять і піклуються про вас.

  Відгадування загадок.

Пестить, ніжить і голубить,

Розуміє, дуже любить.

Я до неї пригорнуся,

Бо вона моя……..(матуся)

Сильний, добрий, справедливий,

Біля нього ми щасливі.

Знає, вміє він багато.

Гордимось, бо це наш…….(тато)

Бесіда про обов’язки дорослих і дітей.

Мама і тато завжди піклуються про своїх дітей, дуже їх люблять.

– Як ви думаєте, чому вони це роблять? Батькам також потрібна і наша допомога. – Як же ми, маленькі, можемо допомогти нашим дорослим і розумним батькам?

– Хто поряд з мамою створює затишок у домі, в кого майстерні руки?

– Що він робить вдома?

– Як тато допомагає вашій матусі?

Фізкультхвилинка «Працьовита родина»

(Діти виконують рухи, відповідно до змісту тексту)

Я розкажу вам, діти:

Родина в мене працьовита.

Бабуся зранку шарф плете,

Дідусь мітлою двір мете.

І тато мій часу не гає –

Він в люстрі лампочки міняє.

Матуся ліпить пиріжки –

І випікає залюбки.

А ми, малесенькі малята, –

Взялися квіти поливати.

Вправа «Дорослий – дитина».

Дітям пропонуються малюнок із зображенням дорослої людини та маленької дитини.

-Хто зображений на цьому малюнку?

Ліплення.

Мета: ознайомити дітей з властивостями пластиліну; навчати простих прийомів ліплення; розвивати спостережливість, охайність у роботі; виховувати посидючість, терпіння, розвивати дрібну моторику рук.

Обладнання: пластилін, дощечка для роботи, стеки, серветки для рук,зразок роботи.Картон, на якому намальована нитка для бус, і пластилін різного кольору.

Хід роботи.

Пальчикова гра «Сім’я» (по черзі загинаємо пальчик)

Ось цей пальчик мій дідусь,

Ось цей пальчик – бабця,

Ось цей пальчик – мій татусь

Ось цей пальчик – мамця,

А цей пальчик – буду я,

Ось і вся моя сім’я.

Дорослий  показує дітям, як потрібно відривати від пластиліну маленькі шматочки, скачувати їх між долонь і, натискаючи на кульки, прикріплювати «намистинки» на ниточку яка  намальована на кольоровому папері. За бажанням  можна  прикрасити бісером.

Варвара Гринько Намисто

Нанизала намистинки,
Намистинки з горобинки, –
Низочку одненьку.
Засвітилось променисто
На кофтиночці намисто,
Мов коралі в неньки.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *