І молодша група 14.05.2020
Дитина в природному довкіллі.
Тема:«Весна – красна».
Мета:ознайомити з природним довкіллям, розширити знання дітей про пори року, ознайомлювати з ознаками весни,виховувати любов до рідної природи.
Обладнання: розповідь «Врятували берізку»,картинка «Правила поводження в лісі».
Хід заняття.
Сьогодні ми будемо спостерігати за навколишнім довкіллям: які зміни відбулися в природі навесні.
З приходом весни все оживає, розквітає, стає так красиво. Прислухайтесь, як весело щебечуть пташки. Спів яких пташок ви чуєте?
Можливо хтось назве? Горобчики,
А ви пам’ятаєте, як горобчики крильцями махають і на двох лапках вправно стрибають. Ану навколо себе покрутились,і в горобчиків перетворились..
Ось які ми молодці дружні й вправні горобці, весело співаємо,( цвірінь – цвірінь…); радісно стрибаємо…(пострибали)
Ось послухайте, діти , яку історію на цвірінчали горобчики…
Врятували берізку.
Як цікаво ходити на прогулянку до весняного лісу! Тут завжди легко й приємно дихати. Та одного разу ми побачили сумну картину . Молода берізка обливалася сльозами. То чиясь безжальна рука заради солодкого соку глибоко поранила її. Подружки Мар’янка та Оленка допомогли скривдженому деревцю. Важко було дівчаткам залікувати рану. І все ж берізка була врятована.
Чи доводилось вам чи вашим батькам допомагати деревцям?
Як ви це робили?
Природа нам дарує радість , тому , щоб їй не зашкодити, не образити, треба додержуватись певних правил. Давайте ми їх пригадаємо.
Відтворення дитиною вірша(за допомогою дорослих) з опорою на мнемотаблицю.
Перші крапельки весни.
Ще навколо біло-біло,
Та вже сонечко пригріло.
І з-під стріхи: капу-капу! —
Прямо цуцику на лапу.
Цуцик носа підставляє,
Цуцик хвостиком виляє:
Він радіє довгожданим
Першим крапелькам весняним.