І молодша група 14.05.2020

Дитина в природному довкіллі.

Тема:«Весна – красна».

Мета:ознайомити з природним довкіллям, розширити знання дітей про пори року, ознайомлювати з ознаками весни,виховувати любов до рідної природи.

Обладнання: розповідь  «Врятували берізку»,картинка «Правила поводження в лісі».

 Хід заняття.

Сьогодні ми будемо спостерігати за навколишнім довкіллям: які зміни відбулися в природі навесні.

З приходом весни все оживає, розквітає, стає так красиво. Прислухайтесь, як весело щебечуть пташки. Спів яких пташок ви чуєте?

Можливо хтось назве? Горобчики,

А ви пам’ятаєте, як горобчики крильцями махають і на двох лапках вправно стрибають. Ану навколо себе покрутились,і в горобчиків перетворились..

Ось які ми молодці дружні й вправні горобці, весело співаємо,( цвірінь – цвірінь…); радісно стрибаємо…(пострибали)

Ось послухайте, діти , яку історію на цвірінчали горобчики…

Врятували берізку.

                 Як цікаво ходити на прогулянку до весняного лісу! Тут завжди легко й приємно дихати. Та одного разу ми побачили сумну картину . Молода  берізка обливалася сльозами. То чиясь безжальна рука заради солодкого соку глибоко поранила її. Подружки Мар’янка та Оленка допомогли скривдженому  деревцю. Важко було дівчаткам залікувати рану. І все ж берізка була врятована.

Чи доводилось вам  чи вашим батькам допомагати деревцям?

Як ви це робили?

Природа нам дарує радість , тому , щоб їй не зашкодити, не образити, треба додержуватись певних правил. Давайте ми їх пригадаємо.

Відтворення дитиною вірша(за допомогою дорослих) з опорою на мнемотаблицю.

Перші крапельки весни.

Ще навколо біло-біло,
Та вже сонечко пригріло.
І з-під стріхи: капу-капу! —
Прямо цуцику на лапу.

Цуцик носа підставляє,
Цуцик хвостиком виляє:
Він радіє довгожданим
Першим крапелькам весняним.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *