Спеціалізовані групи 13.05.2020

Цікава математика 

ТЕМА:  «Цифри, лічба, геометричні фігури»

Мета:     Вчити дітей розпізнавати та називати геометричні фігури (коло, трикутник,  квадрат).  Визначати кількість предметів (до 10).  Розвивати  конструктивну діяльність, логічне мислення, орієнтацію на аркуші      паперу.

Діти, ви любите казки?  Які казки ви знаєте? Я пропоную вам вирушити  до казки, але спочатку треба відповісти на запитання:   Яка пора  року ?  Ск. днів у тижні? Який  сьогодні  день неділі? Який  був? Який буде? Скільки вихідних?  Який місяць? Скільки зимових  місяців?  Сідайте гарненько та слухайте уважненько.

Жив-був цар. І была у нього донька-красуня.

Ось поїхав  цар у справах, а донька вдома зосталась. Вийшла вона взимку в  садок погуляти, а тут заметіль  налетіла, підхватила Царівну і понесла  в тридев’яте  царство, в тридесяте государство.   Повернувся цар, а доньки немає. Зібрав тоді він парубків, та приказав знайти    Царівну. Хто поверне, той одружиться  на ній та отримає пів-царства в придачу.

Поїхав її шукати Іван-Царевич.

Їде день, їде два, місяць. Ось  і літо настало. Під’їздить він до хатки на курячих ніжках.

Там Баба-Яга живе. Розповів Іван-Царевич про свою біду. Що його наречену Завірюха забрала.  Баба-Яга допомогти пообіцяла: “Є,– каже у мене  декілька завдань для тебе. Виконаєш, повернеш наречену. Царевич погодився.

Вихователь: Допоможемо Івану-Царевичу?

Перше завдання: В яку пору року  виїхав  Іван – Царевич?   (взимку)

Яку пору року був в дорозі?     (весну)

Коли приїхав?                             (влітку)

Ось  тобі чарівне блюдечко  с наливним яблучком . Покатаєш по ньому яблучко, вмить побачиш те, що треба. Якщо все виконаєш —  знайдеш дорогу до Царівни, дивись!

Друге завдання:  Зараз побачимо  секретну мапу. Чі зможемо її  запам’ятати ?
Вихователь: Діти, давайте допоможемо Івану- Царевичу запам’ятати мапу. ( на декілька секунд (до 10 секунд) покажіть  мапу дітям, а потім  діти по пам’яті повинні викласти на чистих аркушах те ж саме, а потім розповісти, що і де у них розташовано).

Молодці, діти, мапу запам’ятали, можно вирушати  далі. Сіли на коней і поскакали.                               Фізкультхвилинка “Коник” (на килимку, діти зображують їзду на конях та цокають  язичками)
Приїхали до замку.

Третє завдання : А вхід до замку завалений камінням (зображення каміння з цифрами  від 1 до 9. На кожному камінці написано по одному числі).  Щоб  увійти до замку, треба розібрати каміння. Давайте допоможемо Івану- Царевичу розібрати каміння
(покажіть  камінчик з цифрою, яка стоїть після цифри 5.
покажіть камінчик з цифрою, яка знаходиться між цифрами 7 та 9.
покажіть камінчик з цифрою, котра стоїть перед цифрою 4).
Молодці, діти, впорались з завданням. Увійшли ми до замку.

Йдемо тихо навшпиньках, щоб не помітили охоронці. У охоронців своє завдання для нас.

Завдання четверте: 

  1. Знайди зайвий символ:
  2. Намалюй в квадраті фігури, яких не вистачає:
  3. Раз ви виконали всі завдання, охоронці пустили нас до замку, але ми попали  в лабіринт.

Завдання п’яте :

Ось ми і звільнили  Царівну.

Вихователь: Дружно з вами працювали і Царівну визволяли. Впорались швиденько, треба повертатися додому тихенько.

Де ми з вами побували? Які завдання виконували? Кому допомагали?

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *