І молодша група 20.05.2020

Сенсорно-пізнавальний розвиток.

Тема: «Хто в будиночку живе?».

Мета: продовжувати вчити дітей розуміти і відповідати на запитання «скільки?»,«більше», «менше», поняття «один», «багато». Формувати поняття про рівність і нерівність груп предметів, розвивати вміння розрізняти предмети за величиною та формою, шляхом прикладання, обстежувати геометричну фігуру. Закріплювати знання про частини доби (ранок, день, вечір, ніч), вміння орієнтуватися у часі..

Матеріал. Демонстраційний: зображення будиночка з вікнами різної форми, зображення  сонця     

    Хід заняття:

Подивіться, діти, який гарний будиночок. Як ви думаєте, хто в ньому живе? Послухайте загадку:

Хто це пісеньку таку все співа: «Ку-ку-рі-ку!»

Це наш Петрик-півничок,

Це він будить так діток,

Щоб вставали, не проспали,

Поспішали у садок.

У цьому гарному будиночку живе півник із котиком. Котик пішов у ліс, а півник залишився вдома. У нього є своя улюблена кімната з гарним віконечком. Ви помітили, що в цьому будиночку віконечка не прості, вони всі різні (різного кольору та форми). Півник має віконечко без кутів.

Якої форми віконечко у нашого півника? А знаєте, чому півник вибрав собі таке віконечко? Бо воно схоже на сонечко. Півник вранці прокидається і голосно співає свою пісеньку.

Яку пісеньку він співає? І у небі з’являється сонечко. Коли це буває? Яка частина доби? А що ми робимо вранці?

Скільки сонечок на небі?

Чи буває їх багато?

Скільки промінців у сонечка?

Ось послухайте загадку:

В нього гарний піджачок,

Зшитий з голочок.

І збирає він на голки

Груші, яблука й листки.

Хто це?

Це їжачок. Скільки в нього голочок? Їжачку дуже сподобався будиночок і він вибрав собі кімнату із ось таким квадратним  віконечком А тим часом, сонечко піднялося високо в небі, настав… Що? (День). Що ми з вами робимо вдень?

Зайчику  ніде переночувати, а сонечко сідає і скоро буде … Що? (Вечір). Зайчик дуже боїться. Малята-звірята запросили зайчика до будиночка і він собі обрав кімнату з трикутним віконечком.

Втомилося сонечко та й пішло спати, стало темно, а на небі з’явилися місяць і зірочки. Скільки місяців на небі? Скільки зірочок? Як називається ця частина доби? Що ми робимо вночі?

­

Ліплення.

Тема: «До сонечка в гості»

Мета: формувати елементарні уявлення про тісний взаємозв’язок в природі,закріпити колір,форму,вчити відщипувати пластилін невеликими шматочками, розвивати дрібну моторику рук, продовжувати закріплювати прийоми ліплення (продавлювання, розкочування),

Обладнання: малюнок сонечко,зразок роботи, пластилін жовтого кольору, дощечка, серветки.

Хід заняття:

Давайте послухаємо яка історія трапиласяз собачкою: «Жила собачка Жучка з півником Золотим Гребінчиком. Кожного ранку вони виходили на двір і зустрічали Сонечко. Але одного разу Сонечко не з’явилося на небі. Друзі засумували, а півник навіть захворів, тому Жучка вирішила знайти Сонечко і вилікувати свого друга. І просить, вас дітки, щоб ви допомогли їй знайти

Сонечко».

А ось і наше Сонечко, тільки воно сумне, треба його розвеселити в ігри з ним погратися:

Сонечко прокинулось, до лобика приторкнулось

Промінчиками провело і погладило.

Сонечко прокинулось, до щічок приторкнулось

Промінчиками провело і погладило

Сонечко личко зігріло,потепліло,потепліло,

Наші рученята потягнулись, наші губки посміхнулись.

(Діти виконують рухи відповідно до тексту вірша).

Давайте зробимо з пластиліну   маленьке сонечко, щоб радіти і не сумувати.

Послідовність  ліплення «Сонечко»:

1.Скочуємо між долоньками рук кульку;

2.Розплющуємо її на дощечці, щоб вийшов «млинець».

3. З  шматочка пластиліну потрібно зробити красиві промінчики, частину розкачати в одну тонку ковбаску і поділимо її на вісім рівний частин. І потім приліплюємо до сонечка.

Яке  у вас гарне вийшло сонечко і зараз ви  для нього заспіваєте пісеньку:

Заглянь, заглянь сонечко,до нас у віконечко,

Тут малята граються, тебе дожидаються.

 За бажанням можна зробити оченята та рот.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.