Середні групи 25.05.2020

Сенсорно пізнавальний розвиток

Тема. Високий, низький, геометричні фігури.

Мета: формувати вміння знаходити відмінності та спільні ознаки геометричних фігур різних типів, закріпити поняття: високий, низький.

Дидактична гра «Знайди високого»

Матеріал: картки

Дорослий пропонує роздивитись картки, що зображено? Полічи. Чи всі вони однакові? Визначить високих низьких, обґрунтуйте свою думку.

Дидактична гра «Чого не стало»

Розгляд геометричних фігур на столі, чи однакові чи різні? Чим відрізняються – порівняти.

Дорослий пропонує заплющити очі дитини, забирає одну фігуру. Розплющивши очі дитина називає якої фігури не стало?

Дидактична гра «Встав пропущену цифру»

Дорослий показує дитині картки де в клітинці є одна цифра, дитина заповнює пропущені цифри.

Мовлення дитини

Тема. Країна здоров’я.

Мета: поглиблювати знання про свій організм, правила загартування та відпочинку, про розпорядок дня. Закріпити уявлення про важливість здоров’я та цінність життя.

Це цікаво: усім відомо, що бути здоровим приємно. А чи знаєш ти як стати здоровим? Здоров’я – нам дає свіже повітря, спорт, фізкультура. Особиста гігієна та правильне харчування.

Відгадай загадку  «Предмети гігієни»

Загадки про зубну щітку та пасту Чищу зубки кожен день Дуже добре й швидко Мені в цьому допоможе Моя зубна…(щітка) ***

Я – невтомна трудівниця, мені вірять люди, Хто зі мною поведеться – той здоровий буде. Буде часто усміхатись білими зубами, Мене знає вся малеча і бабусі й мами. Чистоту тримаю в домі. Справу знаю чітко, Вам  ім’я моє знайоме, бо зубна я ….( щітка)

Будуть зубки здоровенькі – Я почищу їх гарненько. Візьму в руки зубну щітку, Густу і пухнасту. Що крім цього треба дітки? Ще й і зубну…(пасту)

Загадки про мило Як купатися ідеш І мене також береш. Я гладеньке й запашне, Ти намилюєш мене. Всі мікроби змило Я – корисне…(мило) ***

Лежить на полиці річ невелика, потреш її в руках, бруд умить зника. ( Мило.) ***

Гладеньке, запашне, Миє чистенько, Треба, щоб у кожного було, Що, малята? ( мило) ***

Мию, мию без жалю, мию там, де брудно, цю роботу я люблю, хоч від неї худну. (Мило.) Загадки про рушник Коли миюсь, чи вмиваюсь, Потім ним я витираюсь. Витирати сухо звик Мій м’якесенький…(рушник) ***

Я –  маленька полотнинка, Випрана дбайливо. Не серветка, не хустинка, знаю своє діло. Я до щічок, до голівки притулюсь ласкаво, Я вберу усі краплинки з тіла після ванни. Я не гість – хазяїн в домі, І лежати я не звик Вам ім’я моє відомо, пригадайте я …( рушник)

Загадки про гребінець Він по зачісках мастак, Вас причеше гарно так. Розчесав моє волосся, Так давно вже повелося, Що охайний молодець, Той, хто має…(гребінець)

Білих 30 зубчиків для кучерів і чубчиків По голівці ходять – волосся в порядок приводять. ( Гребінець)  ***

Має зуби, а не кусається.   (Гребінець.) ***

Ліг в кишеню і вартую Плаксі, реві та бруднулі Витру вранці струмки сліз, Не забуду і про ніс. ( носовичок)

Дидактична гра «Предмети гігієни»

Дитині пропонують серед розкладених на столі предметів відібрати ті, якими не можна ділитися з іншими. Дитина пояснює свій вибір.

Дидактична гра «Складання речень про здоровя»

Дитині пропонують скласти коротенькі речення про здоров’я.

Н: щоб бути здоровим, треба загартовуватися.

Треба дотримуватись чистоти.

Дидактична гра «Частини тіла»

Матеріал: ілюстрації будови тіла.

Дорослий пропонує роздивитись ілюстрації назвати частини тіла і назвати їх значення, дитина пояснює.

Дитина у природному довкіллі

Тема. Розпорядок дня

Мета: ввести в лексику дитини поняття розпорядок дня. Донести необхідність його дотримання.

Розгляд ілюстрацій: розпорядок дня дітей

Дидактична гра «Лялька розгубилася»

За допомогою лялькового театру обіграти кожну частину доби, виконуючи необхідні дії. Обіграти кожну частину доби.

Дидактична гра «Коли це буває»

Запропонувати дитині розглянути ілюстрації де зображені різні режимні моменти, з’ясувати в яку частину доби відбувається дія.

Розмальовка «Розпорядок дня»

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *