І молодша група 26.05.2020

Мовлення дитини.

Тема: «Про здоров’я дбаємо,вітаміни полюбляємо.»

Мета:Формувати у дітей уявлення про овочі  та  фрукти,розрізняти та впізнавати  їх.

– Закріпити кольори: червоний, жовтий, зелений;

– Розвивати зв’язне мовлення, дрібну моторику рук;

– Розширювати діапазон використання пальчикових форм спілкування з дітьми:, вчити виконувати ігрові дії відповідно тексту потішки;

– Виховувати чуйність, доброзичливість, формувати пізнавальний інтерес.

Матеріал: іграшкові фрукти,овочі; картинки дерева,дидактичні ігри.

Хід заняття

Дорослий зачитує казку  «Фруктовий сад»

«Жила на світі дівчинка, звали її Еліза. Зовсім в юному віці вона залишилася сиротою. Від батька з матір’ю в неї залишився тільки один сад, в якому росли різні фрукти. Вона була доброю, скромною і бідною.

Цілими днями Еллі працювала в саду, доглядала за деревами і збирала повні кошики яблук, груш. Вона дуже любила готувати цікаві страви з фруктів і пригощала жителів села, в якій жила.

Одного разу дівчинка дізналася, що в далекому королівстві живе принцеса, яка сильно хвора. Вона була ще така мала, але вже не могла вставати з ліжка без допомоги своїх слуг. Принцеса була дуже повною, тому що любила поласувати смачними тортами і цукерками. Від цього у неї болів шлунок і до того ж почався сильний авітаміноз, тому що вона протягом кількох років не вживала в їжу фрукти.

Еліза вирішила допомогти принцесі. І поспішила скоріше в її королівство. Коли вона дісталася до нього, вона побачила його похмурий вигляд. Там не було садів, де могли б рости смачні і корисні фрукти.

Еліза познайомилася з принцесою і пообіцяла, що зможе вилікувати її. Вона стала готувати страви. Принцесі на сніданок вона готувала фруктовий компот, на обід подавала фруктовий салат. А на вечерю, готувала смачний яблучний пиріг, який дуже подобався принцесі.

І через деякий час принцеса відчувала себе набагато краще. Вона не була хворою, з легкістю могла пересуватися, і у неї навіть виднівся рум’янець на щоках.

Принцеса була дуже вдячна Елізі і залишила її у себе в палаці.

Завдяки Елізеі все королівство, і за її межами знали, що їжа повинна бути не тільки смачною, але і корисною.»

Що це за фрукти  (показати картинку з яблуком та грушою)? – Правильно. Це – Яблуко та груша. Вони  ростуть на деревах у саду. Вони бувають червоного, зеленого і жовтого кольору,бувають круглі або овальні. Вони – соковиті, солодкі або кисло-солодкі на смак. З них можна вичавити  сік, зварити варення, компот, а можна приготувати  пюре.

– А  які ще бувають  фрукти?

(показати картинки: апельсин, абрикос, мандарин, персик, слива і одночасно ставити запитання: Якого кольору? Якої форми? Який смак?)

-А ще є тропічні фрукти, які ростуть там, де дуже жарко круглий рік.

– Це такі фрукти, як банан, ананас, кокос, ківі тощо (показати картинки фруктів)

А тепер пограємо в гру, називається вона «Яблунька».

Пальчикова гра «Яблунька»

Яблунька, яблунька, де ж твої яблучка

(пальчики вгору, поворушити ніби – гілочки)

Заморозив їх мороз

(кулачки)

Або вітер їх забрав?

(плавні рухи кистями)

Або блискавка спалила?

(закрити очі долоньками)

Або градом їх побило

(постукати подушечками пальців по столу)

Або поклювали птахи?

(зобразити, як птахи клюють зернятка зі столу)

Не морозив їх мороз, і вітер не забрав

(повторити всі рухи по порядку)

Не спалило їх вогнем, граду не було з дощем,

Птахи їх не поклювали…

Діти обірвали!

(показати круглі долоньки, ніби в них лежить яблучко)

Як  ви  гадаєте , що корисніше фрукти або цукерки? (Фрукти)

Дидактична гра  «Компот»

Мета гри: повторити назви фруктів та ягід, формувати вміння вживати прийменник “ІЗ”: розвивати увагу.

Хід гри : дитині  пропонується підібрати до кожної банки склянку з відповідними фруктами та ягодами і сказати з чого приготували компот. “Компот приготували із яблука, груші і малини”.

Молодці, у вас  вийшов   смачний та  корисний компот.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *