І молодша група 27.05.2020

Сенсорно-пізнавальний розвиток.

Тема «Подорож на машині»

Мета:вчити дітей виділяти один предмет із групи та складати групу з окремих предметів.Закріпити поняття один багато,вчити порівнювати предмети за висотою.Ознайомити з геометричною фігурою коло.Закріпити знання про кольори.

Матеріал:велика машина,кубики,звірі,скринька.

Хід заняття.

Дорослий звертає увагу дитини на велику машину.

Яка це машина(підводить дитину до висновку,що машина-велика).У неї сталася аварія усі кубики розсипалися,скільки кубиків(багато),машин(одна).

Кубики за величиною однакові чи різні,якого вони кольору?

Дорослий тримаючи в руках потяг,імітує звуки потяга  «чух-чух».Звертаючи     увагу дитини,що до них у гості завітали звірята.

Дидактична гра «НАЗВИ ТВАРИН І СКАЖИ, ХТО ЯК КРИЧИТЬ»

Мета: вправляти у звуконаслідуванні; учити регулювати силу голосу.

Ігровий матеріал: коробка; іграшкові тварини і птахи (собака, цуценя, конячка, гусак та ін.).

Хід гри

Дорослий (виймаючи з коробки одну з іграшок). Хто це?

Після того, як дитина  назве  тварину, він просить їх показати, які звуки вона видає. Дитина  повинна впізнати собаку і відтворити його голос. («Гав-гав!») Таку вправу слід провести і з цуценятком, конячкою («І-го-го!»), жабкою («Ква-ква!»), гусаком («Га-га-га!»), зозулею («Ку-ку!»),спонукати  правильно називати тварин, вираз­но вимовляти всі звуки в звуконаслідуваннях. Дорослий повідомляє дитині ,що звірята принесли в дарунок скриньку.Що в скринці звірята не знають.

Дидактична гра «Чарівна скринька».

Дитина разом з дорослим відкриває скриньку  та з находе круг. Дорослий повідомляє дитині,що це геометрична фігура,яка називається круг,на пепері малює круг,дитина пальчиком його обводе по контуру.

Дидактична гра «Знайди пару»

Ліплення.

Тема : «Колобок»

Хід заняття.

Мета: Вчити дітей ліпити колобка на основі круглої форми. Розвивати почуття форми і дрібну моторику. Виховувати інтерес до казкового героя.

Попередня робота: Читання казки «Колобок», бесіда за її змістом.

Матеріали: Шматочки пластиліну жовтого кольору, намистинки для очей, носика і ротика, дощечки, серветки. Картинки з казки «Колобок».

Хід заняття:

Дорослий загадує загадку

Формою він схожий на м’яч.

Був колись він гарячий.

Зістрибнув зі столу на підлогу

І від бабусі пішов.

У нього рум’яний бік …

Хто ж це? (КОЛОБОК).

Дорослий  пропонує дітям зліпити веселого колобка.

Але перед цим давай ми з  тобою зробимо зарядку для пальчиків.

Пальчикова гімнастика:

Один два три чотири п’ять!

(Пальчики стиснуті в кулачки, розгинаємо кожен пальчик, починаючи з великого)

Вийшли пальчики гуляти!

(Стискаємо і розтискаємо кулачки.)

Один два три чотири п’ять!

(Загинаємо кожен пальчик, починаючи з великого)

У будиночок сховалися знову.

(Вдаряє кулак об кулак)

Дорослий  показує спосіб ліплення і пояснює свої дії спочатку беремо шматочок пластиліну жовтого кольору і розгортаємо його в долонях як кулька (кругові рухи долонями).

Подивися яка кулька у нас вийшла, справжній колобок. Давай прикріпимо нашому колобку очі, носик і ротик з пластиліну(або намистинки).

Дорослий хвалить дитину  за  виконану роботу , який  гарний колобок  вийшов.  Молодець.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *