І молодша група 27.05.2020
Сенсорно-пізнавальний розвиток.
Тема «Подорож на машині»
Мета:вчити дітей виділяти один предмет із групи та складати групу з окремих предметів.Закріпити поняття один багато,вчити порівнювати предмети за висотою.Ознайомити з геометричною фігурою коло.Закріпити знання про кольори.
Матеріал:велика машина,кубики,звірі,скринька.
Хід заняття.
Дорослий звертає увагу дитини на велику машину.
Яка це машина(підводить дитину до висновку,що машина-велика).У неї сталася аварія усі кубики розсипалися,скільки кубиків(багато),машин(одна).
Кубики за величиною однакові чи різні,якого вони кольору?
Дорослий тримаючи в руках потяг,імітує звуки потяга «чух-чух».Звертаючи увагу дитини,що до них у гості завітали звірята.
Дидактична гра «НАЗВИ ТВАРИН І СКАЖИ, ХТО ЯК КРИЧИТЬ»
Мета: вправляти у звуконаслідуванні; учити регулювати силу голосу.
Ігровий матеріал: коробка; іграшкові тварини і птахи (собака, цуценя, конячка, гусак та ін.).
Хід гри
Дорослий (виймаючи з коробки одну з іграшок). Хто це?
Після того, як дитина назве тварину, він просить їх показати, які звуки вона видає. Дитина повинна впізнати собаку і відтворити його голос. («Гав-гав!») Таку вправу слід провести і з цуценятком, конячкою («І-го-го!»), жабкою («Ква-ква!»), гусаком («Га-га-га!»), зозулею («Ку-ку!»),спонукати правильно називати тварин, виразно вимовляти всі звуки в звуконаслідуваннях. Дорослий повідомляє дитині ,що звірята принесли в дарунок скриньку.Що в скринці звірята не знають.
Дидактична гра «Чарівна скринька».
Дитина разом з дорослим відкриває скриньку та з находе круг. Дорослий повідомляє дитині,що це геометрична фігура,яка називається круг,на пепері малює круг,дитина пальчиком його обводе по контуру.
Ліплення.
Тема : «Колобок»
Хід заняття.
Мета: Вчити дітей ліпити колобка на основі круглої форми. Розвивати почуття форми і дрібну моторику. Виховувати інтерес до казкового героя.
Попередня робота: Читання казки «Колобок», бесіда за її змістом.
Матеріали: Шматочки пластиліну жовтого кольору, намистинки для очей, носика і ротика, дощечки, серветки. Картинки з казки «Колобок».
Хід заняття:
Дорослий загадує загадку
Формою він схожий на м’яч.
Був колись він гарячий.
Зістрибнув зі столу на підлогу
І від бабусі пішов.
Хто ж це? (КОЛОБОК).
Дорослий пропонує дітям зліпити веселого колобка.
Але перед цим давай ми з тобою зробимо зарядку для пальчиків.
Пальчикова гімнастика:
Один два три чотири п’ять!
(Пальчики стиснуті в кулачки, розгинаємо кожен пальчик, починаючи з великого)
Вийшли пальчики гуляти!
(Стискаємо і розтискаємо кулачки.)
Один два три чотири п’ять!
(Загинаємо кожен пальчик, починаючи з великого)
У будиночок сховалися знову.
(Вдаряє кулак об кулак)
Дорослий показує спосіб ліплення і пояснює свої дії спочатку беремо шматочок пластиліну жовтого кольору і розгортаємо його в долонях як кулька (кругові рухи долонями).
Подивися яка кулька у нас вийшла, справжній колобок. Давай прикріпимо нашому колобку очі, носик і ротик з пластиліну(або намистинки).
Дорослий хвалить дитину за виконану роботу , який гарний колобок вийшов. Молодець.