Молодша А 06.05.2020
ДИТИНА В ПРИРОДІ + МАЛЮВАННЯ
Тема: «Садки чарують цвітом нас»
Мета: вчити спостерігати за змінами в навколишньому довкіллі навесні, помічати красу весняної природи; удосконалювати знання про живу природу, закріплювати правила поведінки в природі; виховувати любов до природи та бережливе ставлення до неї.
Малювання «Яблунева гілочка»
Мета: розвивати естетичне сприймання дітьми навколишнього довкілля – квітучі фруктові дерева, вчити образно відтворювати побачене в малюнку, продовжувати тренувати моторику рук, вправляти в зображенні гілочки дерева пензликом,а цвітіння дерева – у нетрадиційний спосіб ( малювання пальчиком, ватними паличками ); розвивати творчі здібності, фантазію, зосередженість, акуратність, бажання доводити розпочату справу до кінця.
Обладнання:аркуш паперу формату А4, фарби гуаш (коричневого,білого,рожевого,зеленого кольору), пензлик, ватні палички, склянки з водою, серветки.
Хід
Дорослий пропонує дитині відгадати загадку та дізнатися про яку пору року вони будуть говорити:
Приходить з добром,
Віє теплом,
Світлом сонячним красна,
А звуть її … (весна)
Змістовна бесіда.
- Чи радий ти весні?
- Ми довго чекали весну, значить, яка весна? (Довгоочікувана).
- Який настрій з’являється у нас, коли ми говоримо про весну? (Веселий, гарний…).
Мовленнєва вправа «Який? Яка? Яке?»
Можна сказати –який весняний настрій? А сонце навесні яке? (Весняне). А калюжі навесні які? (Весняні). А небо навесні яке? (Хмара, струмки, дерева, трава, дощ, день)
Дорослий пропонує розповісти, що буває навесні. Свою відповідь починати зі слова «навесні»…
Навесні… яскраво світить сонце.
Навесні тане сніг.
Навесні з’являються проталинки.
Навесні з’являються калюжі.
Навесні набухають бруньки.
Навесні прилітають птахи.
Навесні з’являються бурульки.
Навесні біжать струмки.
Навесні прокидаються комахи.
Навесні дикі тварини змінюють колір шубки..
Навесні з’являються перші квіти.
Навесні з’являється трава.
Навесні йде дощ.
Слухання веснянки:
Травонько, травонько, зеленись,
Золотому сонечку поклонись,
Щоб розквітла яблунька на горі,
Щоб всміхалась весело дітворі.
( В. Ладиженець)
Перед дітьми –зображення яблуні в цвіті
Дорослий розповідає про те, що ми живемо в прекрасному світі. Всюди нас оточує жива природа. Взимку вона спить, а навесні – оживає.
- Чи помітив ти, що з приходом весни надворі все зазеленіло? (Так). -Що виросло в нас під ногами? (Травичка).
- На чому розпустились зелені листочки? (На деревах).
- Чи подобаються тобі зелені дерева?
– Дерев навколо так багато. Дорослий звертає увагу на фруктові дерева, що рясно заквітчані. І кожне з них гарне по-своєму. І у кожного деревця є… Що? (Совбур, листя, кора, гілочки, коріння).
Яблуні рожевий цвіт
Зачарує увесь світ.
Бджоли із її квіток
Цілий день беруть медок.
Дорослий пропонує дитині стати художником, намалювати квітучу яблуневу гілочку.
- Підготуймо пальчики до малювання.
Пальчикова гімнастика «Дерева»
Руки виставляються перед собою,
долонями до себе, напружені.
Вітерець злетів у гай.
Ти дерева не хитай.
(хитають руками)
Дуже гілки не хили,
Щоб не тріснули вони.
- Що у нас підготовлено для малювання?
- Якого кольору є фарба?
- Яким кольором будемо малювати гілочки?
- А квіточки?
Для виконання завдання з дітьми, пропонуємо переглянути відео. https://youtu.be/HC8ct-QvzmY