Молодша Б 05.05.2020

ЦІКАВА  МАТЕМАТИКА

 Тема: Кількісна й порядкова лічба. Орієнтування у просторі.

 Мета: продовжувати вчити дітей кількісної та порядкової лічби в межах 3, співвідносити кількість предметів із цифрами 1, 2, 3; знаходити місце кожного предмета поміж інших; закріплювати поняття ( «на» , «під» , «між» ); формувати вміння працювати на занятті; виховувати інтерес до занять.

Матеріал:картинки трьох зайчиків ( тато, мама, син ); картинки із зображенням одного, двох, трьох предметів; три квітки із цифрами 1 , 2, 3;

Хід

Якось раз ми побачили родину зайчиків: малюка-сина, тата, й маму.

Запропонуйте дитині полічити їх.

Розгляньте зайчиків. Покажіть, де малюк-син. Чому ти так вважаєш ? ( Він маленький. )

  • Скільки всього зайчиків? ( Три.)
  • Хто найбільший? ( Тато. )
  • Хто менший за тата? (Мама. )
  • Хто йде першим? (Тато.)
  • Другим? (Мама. )
  • Третім? (Син.)

Запропонуйте дитині розглянути картинку.

  • Який пеньок для маленького зайчика-синочка?
  • Який пеньок для зайчика-мами?
  • Який пеньок для зайчика-тата?

Дидактична вправа «Знайди цифру»

  • Розгляньте квіти.
  • Що ви помітили? (У них в серединках цифри.)
  • Покажіть квітку де цифра 1.
  • Покажіть квітку де цифра 2.
  • Покажіть квітку де цифра 3.

 Дидактична вправа «Не помились»

Назвіть дитині число в межах 3. Дитина має знайти картинку з відповідної кількості предметів.

 Дидактична вправа «Хто де знаходиться»

  • Хто над ялинкою?
  • Хто іде першим?
  • Хто іде другім?
  • Хто іде останнім?
  • Хто близько біля хатинки?
  • Хто далеко від хатинки?

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *