Молодша Б 05.05.2020
ЦІКАВА МАТЕМАТИКА
Тема: Кількісна й порядкова лічба. Орієнтування у просторі.
Мета: продовжувати вчити дітей кількісної та порядкової лічби в межах 3, співвідносити кількість предметів із цифрами 1, 2, 3; знаходити місце кожного предмета поміж інших; закріплювати поняття ( «на» , «під» , «між» ); формувати вміння працювати на занятті; виховувати інтерес до занять.
Матеріал:картинки трьох зайчиків ( тато, мама, син ); картинки із зображенням одного, двох, трьох предметів; три квітки із цифрами 1 , 2, 3;
Хід
Якось раз ми побачили родину зайчиків: малюка-сина, тата, й маму.
Запропонуйте дитині полічити їх.
Розгляньте зайчиків. Покажіть, де малюк-син. Чому ти так вважаєш ? ( Він маленький. )
- Скільки всього зайчиків? ( Три.)
- Хто найбільший? ( Тато. )
- Хто менший за тата? (Мама. )
- Хто йде першим? (Тато.)
- Другим? (Мама. )
- Третім? (Син.)
Запропонуйте дитині розглянути картинку.
- Який пеньок для маленького зайчика-синочка?
- Який пеньок для зайчика-мами?
- Який пеньок для зайчика-тата?
Дидактична вправа «Знайди цифру»
- Розгляньте квіти.
- Що ви помітили? (У них в серединках цифри.)
- Покажіть квітку де цифра 1.
- Покажіть квітку де цифра 2.
- Покажіть квітку де цифра 3.
Дидактична вправа «Не помились»
Назвіть дитині число в межах 3. Дитина має знайти картинку з відповідної кількості предметів.
Дидактична вправа «Хто де знаходиться»