Середні групи 29.05.2020
Сенсорно пізнавальний розвиток
Тема: Геометричні фігури, лічба предметів, порівняння множин.
Мета: закріплювати знання про геометричні фігури. Визначати напрямок і оперувати поняттям праворуч, ліворуч. Закріпити навички лічби і порівняння множин.
Гра «Не помились»
Дорослий пропонує розкласти яскраві геометричні фігури і положити їх праворуч від коробки . Візьміть темні геометричні фігури і покладіть їх ліворуч від коробки . Яких фігур більше, яких менше. Дитина рахує дорослий допомагає якщо фігур більше ніж 7.
Дидактична гра «Порівняй»
На килимку дорослий розкладає площинні та об’ємні фігури.
Дитина порівнює їх за якими ознаками вони відрізняються
Мовлення дитини
Тема : Корисно чи шкідливо
Мета: збагачувати знання дітей про вплив на здоров’я позитивних і негативних чинників.
Мовна гра «Заперечуй»
Дорослий показує дитині ведмедика і повідомляє що той захворів. Дорослий просить дитину побудувати заперечливі речення.
- У ведмедика жар, температура (у мене не має жару нормальна температура)
- Ведмедик дуже кволий у нього болить горло( я не кашляю, у мене не болить горло)
- Ніс у ведмедика закладений, у нього нежить йому важко дихати ( у мене ніс дихає добре, легко без зусиль)
- У ведмедика зник апетит (у мене добрий апетит я охоче їм)
Дитина у природному довкіллі
Дидактична гра «Який ти і чому»
- Дитині пропонують поміркувати і дати відповідь на питання що стосується їх фізичної спроможності та форми.
- Ти рухливий чи спокійний? Я рухливий тому що цілий день граюся, займаюся спортом.
- Ти спортивний, чому? (я спортивний бо люблю фізкультуру мені подобається спортивна гра)
- Ти міцний. Чому?( я міцний тому що рідко хворію, почуваюся добре. Відчуваю себе бадьорим, сильним)
Малювання
«Ми будемо спортом займатися!»
Мета . Вчити дітей малювати фігуру людини – спортсмена. Продовжувати вчити передавати різноманітні рухи людини (руки підняті, зігнуті, тулуб нахилений і ін.) В різних видах спорту: (біг, стрибки, елементи боротьби, гімнастика, лижна ходьба, фігурне катання) Відображати в малюнку спортивний інвентар, характерний для того чи іншого виду спорту. Аналізувати особливості фігури людини, співвідносити за величиною і про-порцій, як частини однієї фігури. Розвивати технічні навички розфарбовування – штрихування.
Матеріали, інструменти, обладнання. Папір білого кольору (альбомний формат, кольорові і прості олівці, Комплект карток зі схематичним зображенням людини в різних позах. Зображення з зображення спортсменів.