Середні групи 14.05.2020

Сенсорно пізнавальний простір

Тема. Лічба предметів. Часові відношення.

Мета: вправляти в лічбі, закріпити знання про цифру і число. Закріпити знання про часові відношення: раніше, пізніше, потім, давно, тепер.

Дидактична гра «Весняні квіти»

Матеріал: кошик, квіти.

Хід: дитина збирає квіти в кошик, лічить їх;  виймає з кошика на стіл і лічить у зворотному порядку.

Дидактична гра «Цифра і число»

Матеріал:  фрукти, цифри.

Дорослий показує картку з цифрою, дитина викладає відповідну кількість предметів.

Дидактична гра «Коли це відбулося?»

Дорослий ставить певні запитання орієнтуючи дітей на відповіді у яких треба вживати слова: раніше, пізніше, потім, давно, тепер.

Мовлення дитини

Тема. Комахи

Мета: уточнити та закріпити знання дітей про комах (ознаки, будова тіла). Продовжувати знайомити дітей з представниками світу комах рідного краю, дати поняття про травневого жука-хруща.

Розкажіть дитині

Загадка

Всюди проживають,

По шість ніжок мають,

Можуть мати й крила,

Але це-не пташка.

Дітки, відгадали?

Звісно-це комашка.

  • Які ж види комах живуть в нашій місцевості?
  • Це різні жуки, метелики, бджоли, мухи, мурашки.

Розгляд карток комах, які є в нашій місцевості.

Дидактична гра «Опиши комаху»

Матеріал: волохата оленка, коник стрибунець, метелик…

Дорослий пропонує за допомогою карток описати комаху (зовнішній вигляд, величина, будова тіла)

Читання вірша «Хрущ»

Його пожива-це листочки,

Домівка деревце чи кущ,

З’являється що травня точно,

Поважний, симпатичний… (хрущ)

Ось він який хрущ-великий, коричневий із чорною голівкою, та рудими пишними вусами.

Читання та обговорення літературного твору В. Лучук «Скоро налетять хрущі»

Розгорнулись на берізках молоді ніжні листочки. В зеленій траві розпустились золоті квіти кульбаби. З’явились мошки, ко­машки, кузочки різні. Під землею з личинки вивівся хрущ. Виліз з глибокої земляної нірки. Почистив від землі лапки, розправив крильця, полетів і на гілочку сів.

Скоро теплими вечорами хрущі почнуть літати.

Літають жуки, навколо дерев кружляють, гудуть, на гілки сі­дають, молоді листочки їдять.

Цим вони великої шкоди деревам завдають.

Вивчить з дитиною

Чорний жук очима блима,

Чує кроки за плечима,

Дуже хочеться йому,

По землі ходити.

Він не хоче, чуєш хлопче,

У коробці жити.

Дитина у природному довкіллі

Тема: Раз краплинка, два краплинка

Мета: поширювати знання дітей про значення води для рослин, тварин, людей; кругообіг води в природі

«Накликання дощу» О. Орич

Небо, небочко мерщій,

Посилай до нас дощі!

Не сам, дощику, ходи,

Інших дощиків веди!

Не йди, дощику, де косять,

Йди, дощику, де просять!

Не йди, дощику, де жнуть,

Йди, дощику, де ждуть.

Запитання:

  • Звідки береться дощик?
  • Куди падають краплі?
  • Хто любить дощик?
  • Чому?
  • Який дощик весною?
  • Чи любите ви гуляти під дощем?
  • Що станеться на землі, якщо дощі зникнуть?
  • Що залишається на асфальті після дощу?
  • Чому калюжі через деякий час зникають?

Дидактична гра «Краплинки ми маленькі»

Дитина стоїть на килимку, на слова дорослого:

– «Дощ іде», дитина бігає по кімнаті.

НА слова:- « Краплинки додому»,

дитина роповідає кого вона (краплинка) напоїла: траву, квіточок, дерево, город. Чи куди потрапила: річку, озеро, струмок, море.

Проведіть з дитиною дослід

Налити воду в каструлю, закрити кришкою і поставити на сонці. Через деякий час показати дитині, що кришка зі споду покрилася крапельками води. Пояснити дитині, що майже так само нагріває сонце землю і вода на землі випаровується – відбувається кругообіг води в природі.

Малювання «Бджілка»

Підтримувати інтерес до образотворчої діяльності;
Закріпити знання про зовнішній вигляд бджіл.;
Розвивати уяву;
Виховувати акуратність;

Вчити дітей малювати бджолу.

Матеріал: олівці, фарби, пензлик, серветка, клейонка, зображення бджоли.

Хід: малювати бджілку потрібно починати з кола. Спочатку малюється кругла головка, потім малюється мордочка, і тільки після цього тулуб і крильця. Ось покрокова інструкція, яка допоможе намалювати бджолу олівцем поетапно для дітей .

Спочатку намалюйте коло. Потім проведіть олівцем лінію, на якій будуть розташовуватися оченята. Нижче намалюйте ротик, а на голові — вусики.

Намалюйте коло, очі й вусики

Домалюйте тулуб, смужки і крильця

Як бачите, намалювати бджолу просто. Важливо тільки пам’ятати, щоб зображення було схоже на бджолу, слід малювати круглу голівку і тулуб, що таке ж за розмірами або трохи більше, але таке ж кругле. Якщо ви намалюєте подовжений тулуб, то вийде оса.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *