Соціальна Б група 26.05.2020

Дитина в соціумі + мовлення

Тема: Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати.

 Мета:  Навчати дітей дбати про своє здоров’я, турботливо ставитися до свого тіла та  організму. Прищеплювати культурно – гігієнічні навички. Закріплювати знання дітей про те що найбільше багатство людини – здоров’я.

Розвивати зв’язне мовлення, пам’ять,  мислення, пізнавальну активність.

Виховувати у дітей корисні звички, які допоможуть прищеплювати інтерес до здорового способу життя .

Матеріал: Сонечко, чарівний мішечок з предметами гігієни, мнемотаблиця «Вода – чарівниця», мнемозагадка «Про воду».

Хід заняття:

Доброго ранку!

Доброго дня!

Бажаємо усім ми

Здоров’я й добра

Дорослий:

Що ми побажали усім?

Здоров’я і добра.

Дорослий:

Що таке добро?

Відповідь дитини:

це коли люди допомагають один одному;

роблять добрі справи;

діляться іграшками…

Дорослий:

Що подумали , коли почули слово здоров’я?

Гра «Асоціація до слова здоров’я»

Дорослий пропонує дитині пояснити з чим асоціюється слово «Здоров’я»

Наприклад:

  • здорова їжа;
  • загартування;
  • режим дня;
  • чистота нашого тіла;
  • фізкультхвилинки;
  • зарядка;
  • вживання вітамінів;
  • сон і відпочинок….

Д. вправа «Назви прислів’я»

(Дитина розповідає прислів’я)

Наприклад:

-Веселий сміх – це здоров’я;

-Здорова родина – здорова дитина ;

-Найбільше багатство – здоров’я.

– Сонце, вода, повітря – це друзі нашого здоров’я. Погляньте до нас завітало весняне сонечко, але воно без теплих здорових промінчиків. Сонечко просить підібрати йому здорові промінчики, щоб воно могло краще світити. А промінці які викликають хвороби викинути в смітник.

Гра «Чарівна торбинка»

(діти витягують з мішечка предмети гігієни і говорять що це, і для чого потрібне)

Наприклад:

У мене мило – щоб вмиватися, змивати бруд.

Зубна паста…

  • А ще сонечко підготувало нам поради для нашого здоров’я.
  • Сонечко нас запрошує до весняного озерця, а що в ньому є ви дізнаєтеся коли відгадаєте мнемозагадку.

Для чого потрібна вода? (Дитина розповідає про користь води)

Вірш за мнемо таблицею

-Давайте уявимо, що ми з вами не малята, а маленькі жабенята

Фізкультхвилинка:

На болоті ці подружки

Ці зелені скрекотушки

Рано – вранці умивались

Рушниками витирались

Лапками хлопали

Ніжками тупали

Кругом себе обертались

Один одному всміхались.

А тепер причепуримося бо підемо в гості.

Чистомовки:

  • Ся – ся – ся – гарне в нас волосся
  • Ю – ю – ю – його помию
  • Шу – шу – шу – його гладко причешу
  • Ас – ас – ас – красива зачіска у нас.

Сонечко запрошує нас на прогулянку , щоб погуляти, подихати свіжим повітрям.

Фізична культура

Тема:« Сонечко, прокидайся…» 

Мета: розучити комплекс загально- розвиваючих вправ з тарілками, удосконалювати вміння стрибати з розбігу у висоту ; вправляти ходьбу по колоді; розвивати  швидкість, окомір, рівновагу та  виховувати дисципліну.

Інвентар: колода, дві тарілки для дитини, м’яч, волейбольна сітка.

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Підготовча частина
  • Ходьба на носках , руки вгору( тягнемося до сонечка);
  • Ходьба на п’ятках, руки за спину;
  • Підскоки, руки на поясі.
  • Вправа на відновлення дихання . Повторити 3р.
  1. Комплекс загально – розвиваючих вправ « Сонечко» з тарілочками
  2. «Крок на місці»

В. п. – стати носками на тарілочки, руки опущені.

Ходьба на місці: злегка згинаючи коліна, відриваючи п’ятки від підлоги, руки

рухаються, в такт руху.

Виконати вправу спочатку у середньому, а потім у швидкому темпі.

  1. «Приставний крок»

В. п. – стати на тарілочку носками,  ноги злегка зігнути в колінах, руки на поясі.

1, 3 – ковзний крок убік праворуч / ліворуч.

2, 3 – повернутися в. п.

Повторити 2р.

  1. «Достанем до сонечка»

В. п. – на колінах, опуститись на п’ятки, носки витягнути, тулуб трішки  нахилити вперед, поставити долоні на тарілочки перед колінами.

1 – відвести праву/ ліву руку вперед, нахиляючись вперед,

2 – повернутися у в. п.

Повторити 2р. кожною рукою

  1. « Виглядаєм сонечко»

В. п. – на колінах, опуститись на п’ятки, руки на тарілочках.

1 – відвести праву/ ліву руку в праву/ ліву сторону, трішки нахиляючись ,

2 – повернутися у в. п.

Повторити 2р. в кожну сторону

  1. «Вправа для ніг»

В. п. – сісти на підлогу, ноги зігнути, п’ятки на тарілочках , руками опертися на підлогу.

1 – випрямити праву ліву/ ногу,  швидко змінюючи положення ніг.

2 – повернутися у в. п.

Повторити 2р. кожною ногою.

  1. 6. «Повороти тулуба»

В. п. – на колінах, сісти на п’ятки, носки випрямити долоні на тарілочках перед колінами.

1 – поворот праворуч. / ліворуч.

2 – повернутися у в. п.

Повторити 2р.у кожну сторону 

  1. «Дихальна вправа»

В. п. – лягти на спину, долоні на тарілочках, вздовж тулуба.

1 – розвести руки в сторони за голову (вдих).

2 – повернутися у  в. п. (видих).

Повторити 3 – 4р.

III. Основна частина

  1. « Торкнемось промінців» ( стрибки  з розбігу вгору)

Слідкувати за приземленням – приземлятися на обидві ноги одночасно.

  1. « Подолання перешкод» ( ходьба по колоді, руки в сторони )

Слідкувати за поставою, руки прямі

  1. «Веселий м’яч» ( кидання та ловіння м’яча обома руками , знизу)

Слідкувати  за  диханням

Вправа на відновлення дихання 3-4р.

Глибокий вдих через ніс та повільних видих через рот.

                                          Р / гра « Волейбол»

 ( перекидання м’яча через сітку)

  1. IV. Заключна частина
  • Ходьба спиною вперед;
  • Ходьба прямими ногами ;
  • Ходьба « змійкою».

Вправа на відновлення дихання 3р.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *