Молодша Б група 04.05.2020

ДИТИНА  В  ПРИРОДНОМУ  ДОВКІЛЛІ

Тема: « Екологічна стежина»

Мета: закріплювати та розширювати знання дітей про різні види рослин (дерева, кущі, квіти, трав’янисті рослини); закріплювати будову дерев і трав’янистих рослин; формувати пізнавальний інтерес до світу рослин;збагачувати словниковий запас словами – назвами рослин та їхніх частин; продовжувати вчити дітей орієнтуватися в правилах спілкування в природі; формувати дбайливе ставлення до рослин.

 Матеріал: загадки про рослини; вірші (М.Підгірянки «Ромашка», В.Підпалого «Мандрівка», П.Воронька «Липка»); картинки рослин.

Хід

Прочитайте дитині вірш В.Підпалого

                         Мандрівка

Сонце в мандрівку нас закликає

І про дорогу сповіщає.

Ідіть, мої любі, під ноги дивіться,

Травам та квітам низенько вклоніться.

Несіть свою ласку у кожній долонці

Разом з промінцем весняного сонця.

Бесіда

– Які рослини найвищі?(Дерева.)

– Що є у дерева? (Стовбур.)

– Що має ще дерево?(Гілки, листя.)

 Вірш  П.Воронька  Липка

                       Я маленька липка,

                       Виросту велика,

                       Не ламай мене!

                       Я медовим цвітом

                       Зацвіту над світом,

                       Бережи мене!

                       Будемо з тобою

                       Ми рости обоє,

                       Ти люби мене!

Запропонуйте дитині знайти липу серед інших дерев.

Розкажіть дитині про липу.

  • Липа виділяє багато кисню і затримує пил,тому повітря, де вона росте, стає чистим і ним вільно дихати. Липа – це лікарська рослина, її квіти застосовують при застуді.

Загадайте дитині загадку про ялину (чи сосну)

В сукні зеленій стою цілий рік:

Сонечко світить,чи падає сніг.

Голок багато завжди я тримаю,

Тільки не шию і не вишиваю. (Ялинка.)

  • Яке дерево теж узимку зелене? (Сосна)
  • У ялини і сосни замість листя що?(Голки.)
  • Що буває коли ми до них торкаємося?(Вони колючі.)
  • Ці голки називаються хвоїнки. А все дерево вкрите хвоєю.
  • Ялина і сосна витривалі дерева, не бояться навіть найдужчих морозів. Ці дерева – вірні помічники людям. Вони дарують нам чисте повітря, а також ліки, що допомагають переборювати багато хвороб. Ми маємо можливість відпочивати в тіні цих дерев, подихати ароматом хвої.

Розгляньте з дитиною кущ.

  • Чи є у куща стовбур?
  • Що є у куща замість стовбура?
  • Що росте на гілочках дерев і кущів?
  • Які кущі ти знаєш?

Дидактична гра «Покажи дерево, що я назву»

Розгляньте з дитиною квіти, та запропонуйте їх назвати.

 Прочитайте вірш К.Перелісної   Ромашки

Золотенька серединка

І біленькі пелюстки.

– Ми ромашки. Всі нас знають

І плетуть із нас вінки.

Дидактична гра «Багато»

Розгляньте з дітьми картинки. 

Назвіть дитині назву квітки, дерева, а вона повинна сказати назву у множині.

*Конвалія – багато конвалій.

*Ромашка – багато ромашок.

*Бузок – багато бузку.

*Береза – багато беріз.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *