Молодша Б 08.05.2020
МАЛЮВАННЯ
Тема:Веселі курчатка.
Мета:учити дітей визначати у птаха складові (тулуб, голова, хвіст, ноги) та малювати їх у певній послідовності, правильно визначаючи пропорції; розвивати творчу ініціативу, самостійність.
Матеріал: іграшка курчатко, ілюстрація «Квочка з курчатами», папір зеленого кольору, гуашові фарба жовтого кольору, пензлик, олівець чорного кольору, серветки.
Хід
Загадайте дітям загадку.
Попищали, попищали,
Дружно просо поклювали –
І до матері стрибочком
Жовті збіглися клубочки.
Заховались під крило,
Наче їх і не було,
Треба загадку кінчати,
Ці клубочки – то… (курчата).
Покажіть дитині іграшку курочку.
- Маленькі курчата порозбігалися і заблукали у високій траві, а мама квочка дуже хвилюється за них.
Розглядання ілюстрації «Квочка і курчата»
– Хто зображений на картинці?
– Скільки курчат?
– Якого вони кольору?
– Що роблять курчата?
– Що є в курчаток?
– Якої форми голова та тулуб у курчаток?
– Як квочка піклується про своїх діток?
Читання вірша К. Перелісної Квочка і курчата
Ой, ходила курочка по двору
Та водила курочка дітвору.
А то все курчаточка ще й малі,
Отакі завбільшечки від землі.
Бесіда за змістом твору.
– Де ходила курочка?
– Кого вона водила?
– Які курчаточка?
Запропонуйте дитині намалювати маленьких курчаток для мами-квочки.
Лист тримаємо лівою руко. Пензлик беремо в праву руку, трьома пальчиками вище залізного чобітка, та вмочуємо його у жовту фарбу. Малюємо коло – це буде тулуб курчатка, потім зверху кола малюємо ще одне коло – це голова. Беремо чорний олівець та малюємо дзьоб, ноги та очі курчатку.