Молодша Б 08.05.2020

МАЛЮВАННЯ

 Тема:Веселі курчатка.

 Мета:учити дітей визначати у птаха складові (тулуб, голова, хвіст, ноги) та малювати їх у певній послідовності, правильно визначаючи пропорції; розвивати творчу ініціативу, самостійність.

 Матеріал: іграшка курчатко, ілюстрація «Квочка з курчатами», папір зеленого кольору, гуашові фарба жовтого кольору, пензлик, олівець чорного кольору, серветки.

 Хід

Загадайте дітям загадку.

Попищали, попищали,

Дружно просо поклювали –

І до матері стрибочком

Жовті збіглися клубочки.

Заховались під крило,

Наче їх і не було,

Треба загадку кінчати,

Ці клубочки – то… (курчата).

Покажіть дитині іграшку курочку.

  • Маленькі курчата порозбігалися і заблукали у високій траві, а мама квочка дуже хвилюється за них.

Розглядання ілюстрації «Квочка і курчата»

 – Хто зображений на картинці?

– Скільки курчат?

– Якого вони кольору?

– Що роблять курчата?

– Що є в курчаток?

– Якої форми голова та тулуб у курчаток?

– Як квочка піклується про своїх діток?

Читання вірша К. Перелісної     Квочка і курчата

 Ой, ходила курочка по двору

Та водила курочка дітвору.

А то все курчаточка ще й малі,

Отакі завбільшечки від землі.

 Бесіда за змістом твору.

– Де ходила курочка?

– Кого вона водила?

– Які курчаточка?

Запропонуйте дитині намалювати маленьких курчаток для мами-квочки.

Лист тримаємо лівою руко. Пензлик беремо в праву руку, трьома пальчиками  вище залізного чобітка, та вмочуємо його у жовту фарбу. Малюємо коло – це буде тулуб курчатка, потім зверху кола малюємо ще одне  коло – це голова. Беремо чорний олівець та малюємо дзьоб, ноги та очі курчатку.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *