Молодший вік з 17.03.2020 по 20.03.2020
ЦІКАВА МТЕМАТИКА
- Закріпити знання про геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник).
- Закріпити назви частин доби, їх послідовність (ранок, день, вечір, ніч)
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
- Читання оповідання В.Сухомлинського “Конвалії” та вірша М.Познанської “Пролісок”
- Проветси бесіду за творами.
Конвалія в саду ( Василь Сухомлинський)
Петрик уранці прийшов у сад і побачив конвалію. Зачарований дивною красою квітки, хлопчик довго стояв перед нею. «Зірву квітку, поставлю в вазу на столі, – подумав Петрик. – Красиво буде в кімнаті».
Він простяг руку, щоб зірвати квітку, та враз уявив собі: що ж станеться із садом без конвалії? Затулив долонями квітку, і в саду стало похмуро й незатишно. На зелені листки впала сіра тінь, замовкли пташки.
Петрик відтулив квітку, і на деревах знов почувся пташиний спів.
«Он яка ти, дивовижна квітко, – подумав Петрик. – Хіба ж можна тебе зривати й нести до кімнати?»
Бесіда за змістом оповідання:
- Як називається оповідання?
- Чому хлопчик довго стояв перед квіткою?
- Що хотів зробити Петрик? (Він хотів зірвати квітку)
- Навіщо Петрику квітка? (Для того, щоб поставити у вазу, щоб було красиво в кімнаті.)
- Чи зірвав Петрик квіточку? (Ні)
- Як ви гадаєте, чи правильно вчинив Петрик?
- Які вчинки людей вам не подобаються?
Пролісок ( Марія Познанська)
Я – перша квіточка весни,
Я – пролісковий цвіт,
Я пережив зимові сни
І знов родивсь на світ.
У мене очі голубі,
Такі, як неба синь.
Росту між кленів і дубів,
Люблю і сонце, й тінь.
Зелені рученьки мої
Листочками зовуть.
Я полюбив ліси й гаї,
Живу я здавна тут.
І вірю: люблять всі мене,
Як весну золоту,
Бо знають – що зима мине,
Коли я розцвіту!
Бесіда за змістом вірша:
- Вам сподобався віршик?
- Розкажіть про пролісок. Якого кольору у нього квітка?
- Ви здогадалися, коли пролісок розцвітає?
- Пригадайте слова віршика.
ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ
- Закріпити ознаки ранньої весни (перші квіти, птахи, що повертаються з вирію).
ЗОБРАЖУВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
- Малювання гуашевою фарбою “Котики вербові”.