Молодші групи 26.05.2020
Цікава математика
Тема: Порівняння груп предметів. Орієнтування у часі.
Мета: закріплювати вміння порівнювати множини предметів, орієнтуватися у просторі,використовуючи слова (над, під); продовжувати вчити розуміти й правильно використовувати слова та вирази (порівну, більше на один, менше на один); учити співвідносити кількість предметів із цифрами; формувати вміння розрізняти й правильно називати чотири пори року; виховувати організованість, посидючість.
Матеріал: ілюстрації пір року; зображення метелика, ягід, квітів, білочок, грибочків; картки з цифрами 1, 2, 3.
Хід
Розгляньте з дитиною ілюстрацію «Весна.»
Бесіда
– Яка пора року зображена?
– Чому ти так вважаєш?
– Що відбувається навесні в природі?
– На лісову галявину прибігли білченята.
– Скільки білочок ? (Три.)
– Кожна білочка взяла по одному грибочку. Чи вистачило білочкам грибочків? (Ні.)
– На скільки грибочків менше , ніж білочок? (На один.)
– Що слід зробити, щоб білочок і грибочків стало порівну? (Додати один грибок.)
– Скільки стало грибочків і білочок? (Порівну.)
– Одна білочка втекла. Чого більше тепер? (грибочків.)
– На скільки? (На один.)
– Що потрібно зробити, щоб предметів стало порівну? (Прибрати один грибочок.)
Дидактична вправа «Стільки ж»
Розгляньте малюнки. Поставте біля кожного малюнка потрібну цифру.
Прочитайте вірш А.Кузнєцова
Пори року
Вигадала мама донькам імена:
Літечко і Осінь, Зимонька й Весна.
Як Весна приходить, то цвітуть сади,
Ластівки щебечуть, всівшись на дроти.
А як прийде Літо, все кругом буя,
І радіє Літу вся моя сім’я.
Осінь багата нам дає плоди,
Ті, що родять рясно і поля , й сади.
А слідом за нею Зимонька – Зима
Снігом і морозом землю обніма.
Бесіда
– Які імена дала мама донькам?
– Що відбувається в природі коли настає весна?
– Що відбувається , коли настає літо?
– Що дає нам осінь?
– А хто снігом і морозом землю обніма?