Ранній вік з 17.03.2020 по 20.03.2020
МОВЛЕННЯ ДИТИНИ
1.Читання вірша М.Познанської «Ромашка»
2.Бесіда за змістом вірша.
Ромашка (Марія Познанська)
На стрункій, високій ніжці,
Біля річки, на лужку,
У косинці-білосніжці
Стрів я квітоньку таку.
Ясним оком жовтуватим
Усміхалася мені…
Я хотів її зірвати,
А бджола сказала: — Ні!
Бесіда за змістом вірша:
– Вам сподобався віршик?
– Яку квітку описує автор, де вона росте?
– Пригадайте,як називається цей віршик?
СЕНСОРНО_ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
- Закріпити основні кольори: червоний, синій, жовтий, зелений, білий.
ДИТИНА В ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ
- Закріпити свійських тварин, розрізняти і називати їх (кішка, собака, коза, кролик, кінь)
- Правильно називати частини тіла тварин (голова, тулуб, лапи, хвіст), яскраві ознаки зовнішнього вигляду (роги, крила, вуха, вуса)
ЗОБРАЖУВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
- Малювання “Квіти для матусі”.
Техніка малювання долонями і пальцями.
Використання нетрадиційного малювання має велике значення для художньо естетичного розвитку дитини її емоційної чутливості, формування творчої компетентності.
Матеріали для роботи
-широкі мисочки з гуашшю
-аркуш паперу
-серветк
-пензлик
Послідовність виконання – опустити в фарбу долоньку та зробити відбиток на аркуші, витерти руки серветкою. Намалювати пряму лінію від квітки вниз( це буде стеблинка), не відриваючи руки від аркушу паперу. Від стебла з лівої та правої сторони також провести лінії, для того щоб намалювати листочки.