Ранній вік з 17.03.2020 по 20.03.2020

МОВЛЕННЯ  ДИТИНИ

 

1.Читання вірша М.Познанської «Ромашка»

2.Бесіда за змістом вірша.

Ромашка (Марія Познанська)

На стрункій, високій ніжці,
Біля річки, на лужку,
У косинці-білосніжці
Стрів я квітоньку таку.
Ясним оком жовтуватим
Усміхалася мені…
Я хотів її зірвати,
А бджола сказала: — Ні!

Бесіда за змістом вірша:

– Вам сподобався віршик?

– Яку квітку описує автор, де вона росте?

– Пригадайте,як називається цей віршик?

 

СЕНСОРНО_ПІЗНАВАЛЬНИЙ  РОЗВИТОК

  1. Закріпити основні кольори: червоний, синій, жовтий, зелений, білий.

 

ДИТИНА  В  ПРИРОДНОМУ  ДОВКІЛЛІ

  1. Закріпити свійських тварин, розрізняти і називати їх (кішка, собака, коза, кролик, кінь)
  2. Правильно називати частини тіла тварин (голова, тулуб, лапи, хвіст), яскраві ознаки зовнішнього вигляду (роги, крила, вуха, вуса)

 

ЗОБРАЖУВАЛЬНА  ДІЯЛЬНІСТЬ

  1. Малювання “Квіти для матусі”.

Техніка малювання долонями і пальцями.

Використання нетрадиційного малювання  має велике значення для художньо естетичного розвитку дитини  її емоційної чутливості,  формування творчої компетентності.

Матеріали для роботи

-широкі мисочки з гуашшю

-аркуш паперу

-серветк

-пензлик

Послідовність виконання – опустити в фарбу долоньку та зробити відбиток на аркуші, витерти руки серветкою. Намалювати  пряму лінію від квітки вниз( це буде стеблинка), не відриваючи руки від аркушу паперу. Від стебла  з лівої та правої сторони  також провести лінії, для того  щоб намалювати листочки.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *