Середні групи 07.05.2020
СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНИЙ ПРОСТІР
Тема: називання чисел у зворотному та прямому порядку, Учити називати числівники по порядку. Просторові відношення. Частини доби.
Мета: вправляти в лічбі способом дотику у межах 5-ти. Вчити називати числа в прямому і зворотному порядку, Зкріплювати знання про частини доби, геометричні фігури, просторові відношення.
Дид гра «Відгадай, що де розміщено»
Матеріал : картинки з зображенням свійських тварин іх дитинчат.
Дорослий показує картинки із зображенням тварин іїх дитинчат і прпонує дитині назвати їх (собака і цуценя, кішка і кошеня)
Картинки виставляє в порядку у якому показує Н: показуючи кішку дорослий запитує: хто стоїть поряд із нею, біля неї, між, поряд, за, спереді. Полічити тварин у прямому і зворотньому порядку. Поговорити з дітьми, що робить тварина у різні частини доби.
Дид гра чарівна торбинка»
Матеріал: обємні і площишнні геометричні фігури.
Дорослий розставляє на столі геометричні фігури і обємні фігури і такі сами ховає у торбинку. Загадує дитині знайти на столі фігуру (плоску чи обємну), прополнує знайти на дотик у торбинці.
МОВЛЕННЯ ДИТИНИ
Тема: пора зелені і цвітіння
Мета: збагачувати знання дітей про особливості життя флори найближчого довкілля пізньої весни. Учити розрізняти фруктові дерева, кущові рослини, декоративні садові квіти.
Робота за картиною В. Непийпива «Яблуневий цвіт»
Запитання до худ твору
– Чи подобається вам ця картина?
– Що зобразив художник на ній?
– Коли, в яку пору можна спостерігати, як квітнуть яблуні?
– Якими барвами митцю вдалося передати настрій картини?
Як ви гадаєтє, чому художник вирішив намалювати саме таку картину.
Дидактична гра «Подивився, розкажи»
Добирання слів ознак, слів дій Н: квітучі фруктові дерева (гарні, красиві, чудові; ростуть, дають плоди.
Ми квітучим садом (милуємся, пишаємся)
Мовна гра «Назви слово з заданим звуком»
Н: Звук «В» весна, веселка, вінок.
ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ
Розкажіть дітям:
За останні кілька днів весна принесла в природу великі зміни: рослини які ростуть на нашому подвіря ще недавно виглядали тьмяно і невесело. Тепер вони стали зеленими, пишними. Чому вони змінилися? Тому що стало тепло, багато сонечка. Пробудились не тільки рослини а й тварини, звірята. Чиї голоси можна почути прислухаючись до звуків довкілля. Щебід пташок, гудіння комах, жуків , джурчання коників.
Дидактична гра «Мяч передай, слово називай»
Дорослий кидає дитині мяч , каже речення, дидина кидає мяч назад, дає відповідь.
Н: весною розцвітають такі квіти: тюльпан, нарцис, конвалія, піон, ромашка, півники …
Вкрилися цвітом такі дерева: вишня, яблуня, груша, персик…
Швидко виросли зелені трави: подорожник, пирій, спориш, люцерна…
У садку зазеленіли кущі: калина, малина, шипшина, смородина, агрус, порічки…
Розмальовки «Весняні квіти»
Мета: розвивати дрібну моторику пальців рук. Вчити підбирати кольори. Закріпити знання про весняні квіти.