Середні групи 27.04.2020

СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНИЙ ПРОСТІР

Порядкова лічба предметів

 Мета : продовжувати вчити дітей лічити предмети в межах 5 добираючи відповідну цифру. Вправляти у порядковій лічбі

Матеріал: цифри від 1до 5, картинки птахів.

Гра «Лічи далі»

Хід: дорослий дитині пропонує полічити пташок: 1-(перший)  горобець, 2-(другий) шпак, 3-(третій) ворон, 4-(четвертий) голуб, 5-(п’ятий) дятел. Поставити картинки у відповідному порядку.

МОВЛЕННЯ ДИТИНИ

 Дидактична  гра «Звуки весни»

Які звуки ми можемо почути навесні (спів пташок, звуки бджіл, дощик), спробуйте назвати їх, відтворити за допомогою дитячих , музичних  інструментів

Робота з літературним твором  Н.Забіли «Квітень»

Весно, весно! Перші квіти
розцвітають на землі.
Сині проліски привітно
зводять вінчики малі.
І хоч, може, буде влітку
більше квітів запашних,
та для нас найперша квітка
наймиліша від усіх.
Завжди ми її помітим,
з лісу в дім принесемо.
І тому цей місяць Квітнем
по заслузі ми звемо.

Дитині показують ілюстрації,читають  вірш

Запитання та завдання до твору:

Як називається  вірш,який ви прослухали?

Чим визначний місяць квітень? Що він нам дарує?

Які первоцвіти згадані в цьому віршику?

Які ще весняні первоцвіти ви знаєте?

Як на вашу думку треба розповідати цей вірш, сумно чи радісно?

Завдання до тексту

Артикуляціїна гра «Квіткові скоромовки»

Дитині пропонують чітко повторити за дорослим тематичні скоромовки

1- розквітає в ранній ряс рясно кучерявий ряст.

2- в парку проліски привітні нам дарують гарні квіти.

3- у діброву ти піду і медунку там знайди.

Мовна гра «Вбрання взимку і навесні»

Обговорення змін в погоді , ілюстрації

Дітям пропонують розповісти про те, як вони зараз одягнені будуючи порівняльні речення.

Н: узимку вдягали шубу,кожушки, а зараз носимо легкі курточки. Раніше ми взувались у зимові чобітки , а тепер ходимо в черевичках. Узимку ми гуляли в рукавичках, а зараз рученята не мерзнуть.ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ

Розкажіть дітям

Недаремно кажуть , що весна – пора пробудження природи, адже саме в цю теплу пору, все довкола оживає,прокидається від зимового сну, природа наповнюється новим життям. Такі зміни відбувають не тільки у рослин а і в світі тварин. Зараз усе довкола наповнюється пташиним співом і щебетом, зараз перелітні пташки повернулися з вирію додому.

 Вправа «Хто як кричить»

  • Які пісеньки співають птахи? Як співає горобчик ? (цінь-цвірінь) Що робить горобчик? (стрибає, ловить комашок, гріється на сонці).
  • Як співає сорока? (т-р-р-р-). Що робить сорока? (тріщить, робить великі кроки, стрибає по гілках).
  • Як співає синичка? (ці-ці, ці-ці, ці-ці). Що робить ворона? ( літає, годує пташенят, шукає здобич).
  • Хто з’являється у птахів на весні?

Цікаво знати

Прислявя та приказки

Де багато пташок, там нема комашок.

Як багато птиць то не буде гусениць.

Всяка пташка свої пісні має.

Гра «Дослідження»

Не дивись, але впізнай. Дитині показують тарілку на якій розкладені пучечки різної овочевої зелені, діти розглядають і називають рослини, потім дитині зав’язують очі, і дитина повинна на запах або на смак визначити рослинку. Упізнаючи рослину дитина називає її та пояснює як саме вдалося це зробити.

Н: – це рослина петрушка, бо у неї маленьке, дрібне листячко і вона моє пряний смак.

-Це рослина щавель, тому що у неї велике довге листя, вона кисла на смак і майже нічим не пахне.

Віршики –  добавлянки

Віршики про різну зелень.

Буде ще смачніша юшка,

Якщо в юшці є …петрушка.

Каже чаплі журавель:

«Поклади – но в борщ… щавель.

Пера рве на грядці Юля,

Гарна зелень ця… цибуля.

У руках Лариси миска,

червоненька в ній …редиска.

Аплікація «Птахи на гілках.

Мета: -навчити дітей складати аплікацію у вигляді птаха; закріпити уявлення про їх назви, особливості будови, форми тіла, крил, хвоста. виховувати любов та дбайливе ставлення до птахів; закріпити вміння обережного користування клеєм;

Обладнання: шаблон з кольорового паперу: тулуб, крило, хвіст, дзьоб;

Хід: – А хочете, я навчу вас робити таких красивих птахів. І коли ви їх зробите, ми відпустимо їх злітати в інші дитячі садки в гості до дітей.

-Давайте спочатку розберемо, з чого складатиметься пташка. Я буду показувати, а ви називати частини.

-Голова.

-Яка плавно переходить у тулуб.

-Крильце. (навіщо потрібно крильце?)

-Хвостик. (навіщо потрібен хвостик?)

-Око. (навіщо потрібне око?)

-Дзьобик. (навіщо потрібен дзьобик?)

-Подивіться, що лежить перед вами на столі.

  1. Гілочка, зображена на листочку.
  2. Тулуб вашої майбутньої пташки.
  3. Крильце.
  4. Хвостик.
  5. Кругле маленьке око.
  6. Маленький трикутничок око.

-Перше, що ми робимо, кладемо перед собою гілочку. Потім намазуємо клеєм тулуб і «садимо» пташку на гілочку. Голова у пташки вгорі, а хвостик буде внизу. Приклеюємо крильце і приклеюємо хвостик. Потім приклеюємо очко, і дзьобик.

-Пташки наші готові, давайте посадимо їх на загальне дерево, і вони співатимуть для нас дзвінкі пісні.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *