Молодші групи 21.05.2020

Дитина в соціумі

Тема: Зовнішній вигляд дитини

Мета: уточнювати уявлення дітей про особливості зовнішності малюків, про те, що вигляд залежить від уміння стежити за собою; формувати прагнення до охайності, уміння помічати і виправляти недоліки зовнішнього вигляду в себе; збагатити словник дітей словами (зовнішність, охайний); розвивати зв’язне мовлення під час розповіді; формувати вміння добирати слова-ознаки; виховувати дбайливе ставлення до власного вигляду, прагнення бути охайним.

Матеріал: ілюстрація «Діти миють руки», гребінець, мило, рушник, зубна щітка та паста); загадки

Хід

Розгляд картинок

Бесіда-міркування

-Подивіться, яка гарна лялька! Які в неї руки, обличчя? (Чисті.)

-Яке в ляльки волосся? (Причесанею)

-Таку охайну ляльку приємно взяти до рук та гратися з нею.

-Подивіться на іншу ляльку. Що ви можете сказати про її зовнішній вигляд? (Дитина називає недоліки у зовнішності ляльки.)

-Як можна назвати ляльку? (Бруднуля.)

Читання уривка із вірша Грицька Бойка

Бруднуля

Шапочка у глині,

Сажа на коліні,

Пальчики зелені,

Плаття у смажені,

У смажені навіть ніс,

На щоках сліди від сліз.

Отака Гануля,

Дівчинка-бруднуля.

Бесіда

– Дуже важливо мати гарний, охайний зовнішній вигляд. Чи сподобалося б вам дружити з дитиною, яка не причесана, брудна, у якої одяг заправлений недбало?

– Що потрібно робити, щоб одяг був чистим?

– Як треба доглядати за взуттям?

Розглядання картини «Діти миють руки»

Бесіда

– Що роблять діти?

– Чим вони миють руки?

– Навіщо діти миють руки?

– Чим діти витирають руки?

– Якщо б діти не мили руки, якими вони були б?

Загадайте загадку

Я нікого не кусаю,

Хоч великі зуби маю,

І волоссячко гарненьке

Причешу дуже швиденько. (Гребінець.)

-Коли потрібно причісуватися?

-Які помічники є, що допомагають нам завжди бути охайними?

Дидактична вправа «Помічники охайності»

Розгляньте предмет, дитина називає його і розповідає про призначення.

Зразок

  • Це мило. Мило потрібне, щоб мити руки, обличчя, ноги. Ним намилюють мочалку, коли купаються у ванні чи під душем.
  • Це зубна щітка. Нею чистять зуби, щоб вони були білими і не хворіли. Якщо чистити зуби щоденно вранці та ввечері, вони будуть здоровими. А здорові зуби надають обличчю гарного та привабливого вигляду.

Дидактична вправа «Предмети гігієни»

Розгляньте предмети гігієни. Дитина називає предмет і добирає слова-ознаки.

  • Мило яке? (Пахуче,біле, кругле…)
  • Зубна щітка яка? (Маленька, гарна, міцна…)
  • Рушник який? (М’який, смугастий, чистий…)
  • Гребінець який? (Зубчастий, зелений, зручний…)

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *