Середні групи 28.04.2020

СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНИЙ ПРОСТІР

Порівняння за кількістю: стільки ж, більше,менше.

 Мета :Закріпити вміння співвідносити цифри один п’ять з кількістю предметів. Розвивати вміння порівнювати множини предметів.

Матеріал: картинка потяга, картинки іграшкових звірят у групах за кількістю: 1- жабка,2- жирафа,3- зайчика,4- качечки,5- слонів, цифри.

Гра «Збери звірят»

Хід:  дорослий  пропонує дитині зібрати у свій потяг звірят, берем  скільки іграшок скільки вагонів у потязі; берем скільки звірят яка цифра на вагоні потяга;

Скільки звірят поїде з нами? Скільки залишилося? Яких більше?МОВЛЕННЯ ДИТИНИ

 Читання і обговорення літературного твору Н. Забіли «І в Ясочки є грядка»

Ранком сонце лине просто в хату, променi лягають на порiг.
Вийшла Яся у садок гуляти, де ще так недавно танув снiг.
А тепер — росте на гiллi листя, горобцi веселi цвiрiнчать, i новоï травки гострi списи з-пiд трави торiшньоï стирчать.
Край паркану — що це роблять дiти? Скiльки смiху, галасу й турбот!
Пiдiйшла Ясюня подивитись:
— Це ж вони тут скопують город! Смiх i галас:
— В мене будуть динi!
— В мене морква!
— В мене буряки!
А в того — гарбуз з смачним насiнням, i в’юнкий горох, i огiрки…
А Ясюня ще така маленька, наймолодша мiж усiх дiток: чорнi очка, личко рожевеньке i кругленька вся, як огiрок.
Тягне Яся i собi лопатку, — ой, яка ж велика та важка!
— Буде в мене теж маленька грядка, як у всiх дiтей iз дитсадка!
I скопала грядку наша Яся, не вiдстала вiд усiх дiток. Ïй, щоправда, допомiг Михасик, та Роман, та Лесь, та Iгорьок…
— Ну, мала, яке ж тобi насiння?
А мала й не знає: що саджать?
Посадити б ïй солодкi динi, що пiд сонцем, як свинки, лежать? Чи червону моркву? Чи салату? Чи смачнi зеленi огiрки? Чи капусту — потiм шаткувати? Чи горошок, щоб зривать стручки?..
Узяла Ясюня по зернятку й бурякiв, i моркви, й те, i те…
Ой, i буде ж у Ясюнi грядка, мабуть, краща, нiж у всiх дiтей!
Йде робота радiсна i спора, веселiша за найкращу гру. А весняне сонце лiзе вгору i пече, й цiлує дiтвору.

 Запитання до тексту:

– Чи сподобалось вам це оповідання?

– Про що йдеться у ньому, чим зайняті дітки – герої твору?

– Розкажіть де відбуваються події про які розповідає твір?

Мовна гра «Як сажали деревце»

Дитина складає невелику зв’язну сюжетну розповідь описуючи послідовність посадки деревця на території дитячого садка.

Запитання для гри:

– Коли, в яку пору прийнято саджати дерева?

– Чи саджали ви вдома деревця?

– А яке деревце ми вирішили посадити в дитячому садку ?

– Де ми вибирали місце, що робили на сам перед, а що потім?

– Що робила вихователь , а що ви?

– Як виглядає зараз цей саджанець?

– Яким ви уявляєте його у майбутньому?

Варіант розповіді: Навесні висаджують дерева. У нашому місті їх теж усюди саджають: у парках, скверах, дворах.  Ми також вирішили посадити на своєму майданчику дерево, Вихователь принесла саджанець абрикоси ми порадилися і обрали місце для посадки. Спочатку вихователь викопала ямку ми опустили деревце корінчиком до низу потім полили водою, тепер будемо його доглядати. ( Використовуємо свої варіанти розповідей)

ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ

 Дидактична  гра «Розкажи про птаха»

Дитина обирає картку з птахом та описує його.

Н: це ворона. Вона сіра, велика. Ворона вміє стрибати, літати, каркати.

Дитинчата ворони називаються вороненята.  

Дидактична  гра «Яка пташка до нас прилетіла»

Діти повинні знати особливі ознаки птахів (величина, довжина дзьоба, ніг, колір пір’я, де живе пташка, що їсть, як кричить чи співає) за якими можна впізнати що це за пташка. Дорослий називає всі ознаки, діти відгадують птаха.

«Весняні клопоти на землі»

Діти за допомогою сюжетних малюнків розповідають про трудові дії людей навесні.

Запитання: – що навесні роблять люди на городі? (сіють грядки, копають, саджають).

  • Що роблять у садках ( садять дерева, квіти , обкопують дерева, білять, обробляють від шкідників)

 Малювання (нетрадиційне) «Весняні квіти»

 Мета: вчити дітей малювати весняні квіти виделкою. Закріпити назви весняних квітів їх зовнішній вигляд. Вчити вірно підбирати кольори. Розвивати естетичний смак.

Матеріал: гуашеві фарби, одноразові  виделки, папір, стакан з водою, серветки, клейонка, пензлик, картинки з зображенням квітів.

Хід: Сьогодні до нас завітала лісова фея, у неї день народження і прийдуть гості, вона хотіла щоб  прикрасою її галявинки були жовті кульбабки, але налетів вітер, подув і всі кульбабки стали білими пухнастиками і полетіли. Фея сумує, а давай спробуємо їй допомогти і намалюємо кульбабки.  Малюємо  жовту кульбабу. Виделку обмокуємо  в жовту фарбу і мажемо виделкою по колу, зеленим кольором пензликом  домальовуємо стеблинку і листя. Так можна малювати пухнасті квіти.

Обмокуємо виделку у фарбу, використовуєм  різні кольори, притискаємо до паперу, домальовуємо стебла та листочки пензликом, беручи зелену фарбу.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *