Соціальна А група 21.05.2020

Дитина у соціумі  (мовлення).

Тема: українська вишиванка

Завдання: продовжувати розширювати та збагачувати знання дітей про особливості національного одягу українського народу, зокрема, вишитої сорочки, її значення, особливості колориту та символіки;  виховувати шанобливе ставлення до традицій українського народу, зокрема, вишиванки, як невід’ємного елементу національного вбрання.

Старший вік: завчити прислів’я про вишиванку.

Матеріал: українські вишиванки

 Дидактична гра «Назви одяг»     

Сорочка- вишиванка                              Сорочка- вишиванка

Спідниця                                                 Шаровари

Пояс                                                         Пояс

Фартух

Взуття:                                                   Взуття:                                            

Чоботи                                                      Чоботи

Головний убір:                                         Головний убір:

Вінок                                                        Шапка

Прикраси:

Намисто

Кольори у вишиванці:

Червоний – любов до людини

і життя.

Білий – чистота.

Зелений – молодість, краса, весна.

Синій – небо, вода.

Чорний – земля.

Жовтий – радість.

Оранжевий – енергія

Візерунки у вишиванці:

Калина – символ нашого роду.

Мак – захист від зла.

Дуб – розвиток і життя.

Соняшник – символ сонця, праці, добробуту.

Птахи – символ весни.

Виноград – оберіг родини.

Дидактична гра «Добери риму»

Вишила суничку нитка…                         Червоненька

вишила листочок нитка…                       зелененька

Вишила садочок, вишила …,                      долинку

вишила у небі хмарку і …,                         хмаринку

щоб гуляли тихо, весело …                        обоє

Такими ми були в минулому році: вдягни вишиванку та надійшли фото.

               Фізкультура.            

Тема :молодший вік – навчайте  дітей ударяти м’яч об підлогу й ловити його.

            старший вік –відбивати м’яч від підлоги однією рукою;

удосконалюйте  стрибки через кілька мотузків, покладених на підлогу

           молодший вік –на двох ногах,

           старший вік- на одній нозі;

розвивайте вміння дітей утримувати рівновагу, стоячи на носках.

Інвентар: 4-5 мотузків, великі м’ячі.

Хід: ходьба звичайним кроком, малим кроком, широким кроком, на носках, на п’ятах . Повільний біг. Комплекс вправ ранкової гімнастики.

Основні рухи:

– кидки  м’яча  об підлогу і його ловлення   –   2-3хв;

-відбивання м’яча від підлоги однією рукою  –  4-5хв.

– стрибки через 4-5 мотузків    –  2-3хв (мол.вік)

4-5хв (стар. Вік)

Збереження рівноваги, стоячи на носках  –  3-4хв.

Спокійна ходьба з рухами рук угору і вниз  – до 30 с.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *