Соціальна А група 28.05.2020

Мовлення дитини

Тема: дерева і кущі

Мета: розширювати уявлення дітей про дерева та кущі, впізнавати та називати їх; учити визначати основні частини рослин, утворювати іменники у родовому відмінку множини.

Старший вік: учити правильно будувати речення зі сполучником «а», узгоджувати слова у відмінку, роді. Виховувати бережливе ставлення до природи.

Матеріал: ілюстрації дерев і кущів.

Хід заняття: Чи знаєте ви де любить гратися вітерець? Сьогодні він кличе нас із собою до весняного лісу. Там багато дерев, кущів.

Гра «Назви дерева»          Вправа «Назви» (один-багато)

Береза – беріз,  ялинка – ялинок ,тополя – тополь, липа -лип, клен – кленів, каштан – каштанів.

Пригадайте, чим схожі між собою дерева? (стовбур, гілки, листя, корінь)

Чим відрізняються кущі від дерев? (немає стовбура, багато гілок- вони ростуть із землі)

Дидактична гра «Порівняй»

-дерево високе, а кущ (низький)

-дерево велике, а кущ (маленький)

– у дерева є стовбур, а в куща (нема)

– у дерева гілки товсті, а в куща  (тоненькі)

Дерева  та  кущики товаришують, оберігають і допомагають одне одному. Кущик  не дає змоги бешкетному вітерцю ламати гілочки дерев. А дерева прикривають кущики своїми густими гілочками від пекучого сонечка. Так і живуть вони дружно.

Вивчення чистомовок

Джу-джу-джу  –  я дубочка посаджу.

Джу-джу-джу  – я на лавочці сиджу

Джу –джу-джу  –  до садочка я ходжу.

Дидактична гра « Поговоримо про ліс»

(дитина закінчує речення, правильно узгоджуючи слово  «ліс» із заданим  прийменником)

Ми ходили на прогулянку до  —(лісу)

Крислатий дубок росте серед —

Чимало квітів можна знайти у —

Легко дихається біля —

Чорні ворони літали над —

За годину можна дійти до —

Говорять, що ліс – зелений друг людини. Як ви вважаєте, чому так говорять? Як він допомагає людині?  Чи можемо ми бути друзями лісу?

Оберігайте ж повсюди шлях і стежиночку в лісі.

Все те окрасою буде нашого рідного краю.

   Фізкультура.

Тема: продовжувати вчити дітей прокочувати м’яч  між предметами у ворота, розвивати окомір та орієнтування у просторі. Удосконалювати стрибки на двох та одній нозі, просуваючись вперед. Розвивати уважність у грі «Де подзвонили?». Виховувати організованість.

Інвентар:  м’ячі, дзвоник або брязкальце.

Хід заняття : ходьба звичайна, на зовнішній стороні стопи, «змійкою» між предметами, з рухами рук. Повільний біг. Ходьба. Комплекс вправ ранкової гімнастики.

Основні рухи:  1.  прокочування  м’яча   між предметами  у  ворота

молодший вік (ширина  60-50 см  з відстані 1,5-2 м)

старший вік (ширина  50-40 см  з відстані 2-2,5 м)

  1.     стрибки

молодший  вік: стрибки на двох ногах, просуваючись вперед

(на відстань  2,5-3 м)

старший вік: стрибки на одній  нозі (правій, лівій), просуваючись

уперед.

  1. Рухлива гра «Де подзвонили?»

(дитині зав’язують очі, дорослий  звонить дзвіночком, змінюючи своє місце, а дитина  визначає, де знаходиться дорослий).

Спокійна ходьба, вправа на віднов

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *