Соціальні групи 19.05.2020
Ознайомлення з соціумом
Тема. «Вітаміни для всієї родини»
Мета: розкрити дітям значення вітамінів; поглиблювати знання дітей про їх корисні властивості для здоров’я людини; формувати пізнавальний інтерес до «природної аптеки»; уточнювати і розширювати знання дітей про овочі й фрукти, удосконалювати уміння знаходити їх на дотик, розрізняти на смак і запах; виховувати естетичний смак, дбайливе ставлення до природи, бажання й уміння піклуватися про своє здоров’я.
Хід.
Гра «Квітка настрою».
Дитина бере пелюстку з «квітки настрою» і відповідно до її кольору мімікою передає настій.
Блакитний — здивування;
зелений — спокій;
червоний — злість;
жовтий — радість;
жовтогарячий — горе;
фіолетовий — сум.
Дидактична гра «Знайди продукти, де багато вітамінів».
(Дитина вибирає картинки продуктів, в яких багато вітамінів, а ті, в яких мало, залишає, пояснюючи свій вибір).
ІІІ. Дидактична гра «Спіймай вітамінку».
(Дитина повинна спіймати м’яч, дорослий називає продукти, багаті вітамінами, і не ловити м’яч, якщо у продуктах немає вітамінів.)
- Розповідання казки «Як вітаміни з мікробами воювали» Ольги Іваннікової.
В одному місті жила одна маленька дівчинка. Вона любила малювати, співати, танцювати, але у неї була одна шкідлива звичка, любила чіпси. І ось одного разу коли її мами не було вдома, у неї сильно заболів живіт. Вона не знала, що їй треба робити і раптом якийсь голосок покликав її. Він виходив з-під ліжка і дівчинка подивилася туди і раптом вона опинилася в якомусь страшному місці, з жахливими монстрами. Вона запитала, хто ви?
І страшні істоти відповіли:
- Ми, мікроби – істоти могутні. Варто нам лише пробратися в тіло людини, відразу ж починаємо бешкитувати і розмножуватися усередині. Людині стає погано.
- Ви мікроби, я вас не можу бачити. Так, так ми маленькі, нас видно тільки під мікроскопом. А чому тоді я вас бачу? А ти така маленька, менше ніж ми. Коли людина захворює він стає маленьким, йому хочеться сховатися, ось тут – то ми і приходимо па допомогу.
- Ні, ви мені не допоможете і дівчинка стала кричати.
Поблизу з цим зловісному місцем була мишка і вона почувши писк побігла на допомогу. Прибігла, а там маленька дівчинка вона ледве-ледве розгледіла її. Дівчинка залізла на спину до мишки, і вони пішли тихенько подалі від цього місця. Але їх стали наздоганяти мікроби і їм довелося сховатися. Вони потрапили в замок лікаря.
- Що з вами сталося.
- У неї болить живіт.
- A від чого він болить?
І дівчинка розповіла все Лікарю.
- Хіба ти не знаєш, що їх їсти не можна.
- Я знаю, але мені так їх хотілося.
І раптом на ворота замку стали нападати мікроби, вони вимагали, щоб віддали їм дівчинку. Але тут на захист встали всі овочі і фрукти. Вони боролися, боролися і перемогли. Кожен фрукт і овоч корисний тому і перемога була за ними. І дівчинка зрозуміла, що потрібно побільше їсти овочів і фруктів тоді мікроби не прийдуть до неї.
- Діти, щоб всі наші органи добре працювали, кістки, і м’язи нормально росли і розвивалися нам необхідні – вітаміни!!!!
Ці вітаміни знаходяться в корисних продуктах.
І дуже багато вітамінів в овочах, фруктах, ягодах. Чіпси їсти не можна, а також пити газовану воду, так як це все продукти, що містять різні хімічні сполуки, що руйнують наш організм. Треба їсти більше овочів і фруктів. Там багато вітамінів. Вони допомагають зростати і бути сильними.
Тут і казки кінець, а хто все зрозумів, Молодець!
- Підсумок заняття
- Як називається казка?
- Що любила їсти дівчинка?
- А чому не можа їсти чіпси?
- Які продукти краще для здоров’я дитини? Чому?.