Старші групи 21.05.2020

Математика

Тема: «Пригоди Колобка »

Мета: продовжувати вчити дітей оперувати цифрами, розв’язувати логічні задачі, визначати суміжні числа; закріплювати знання дітей про геометричні фігури, дні тижня; формувати вміння орієнтуватися у просторі; виховувати інтерес до математики.

Матеріали: конверт, колобок, об’ємні геометричні фігури (куля, куб, ци­ліндр), площинні (круг, квадрат, прямокутник, трикут­ник).

ХІД ЗАНЯТТЯ

А чи знаєте ви:

  • На чому люди подорожують?
  • Які види транспорту ви знаєте?
  • Який ви знаєте наземний транспорт? (Відповіді дітей)

Дидактична гра «Я – маленький будівельник»

Перед вами геометричні фігури. Зараз ми побудуємо з них потяг і вирушимо на ньому на пошуки Колобка. З яких фігур ми побудуємо потяг?

Зупинка 1 – Логічна (задачі).

От і перша зупинка – Логічна, перед нами чарівні двері. А що це на них? (замочки) Так. Нам треба відкрити їх за допомогою ключиків. Але спершу потрібно розв’язати задачі, давши правильну відповідь, ми зможемо знайти той ключ, який співпадає з нашим розв’язком і тоді зможемо відкрити двері. Тому будьте дуже уважні, адже якщо ми зробимо помилку, ключ не підійде і ми не зможемо подорожувати далі. Отож, слухайте!

  1. Три руді лисиці,

Грались на травиці.

З них одна сховалась,

Скільки їх зосталось? (2)

 

2  Купила в крамниці сестричка,

Сім метрів шовкової стрічки.

Три мені віддала,

А скільки ж собі узяла? (4)

 

3.Вісім спілих грушок

На гілочці годайдались,

Три грушки з’їв Павлуша,

То скільки груш зосталось? (5)

Вихователь: Молодці! На цій зупинці ви вико­нали всі завдання. Подорож наша триває. Чи не хоті­ли б ви подорожувати далі на повітряному транспор­ті? Який повітряний транспорт ви знаєте? (Відповіді дітей.)

Дидактична гра «Я – маленький будівельник» (Додаток 2)

Побудуємо зараз літак і вирушимо на ньому до наступної зупинки на пошуки Колобка. З яких гео­метричних фігур ми побудуємо літака? (Відповіді дітей.)

Летимо далі. Завели мотор і оченятами прослідкуємо на карті маршрут нашого літака – гімнастика для очей .

     Зупинка 2 – Сусідня

     Дидактична гра «Будиночки з цифрами»

На цій зупинці ми з вами зустріли не звичайні, а цифрові будиночки. В них мешкають цифри, які зовсім не знають своїх сусідів. Допоможемо цифрам?

 Молодці, діти! І на цій зупинці ви вико­нали всі завдання. Подорож наша триває. Чи не хоті­ли б ви подорожувати далі на водному транспор­ті? Який водний транспорт ви знаєте? (Відповіді дітей.)

Дидактична гра «Я – маленький будівельник» 

Побудуємо зараз корабель і вирушимо на ньому до наступної зупинки. З яких гео­метричних фігур ми його побудуємо? (Відповіді дітей.)

     Зупинка 3 – Тижнева (дні тижня)

На цій зупинці треба показати на скільки добре ми знаємо дні тижня. Будьте уважні!

Вранці ми із добрим ділом

День вітали..(Понеділок)

Ніченька минула скоро,

Трудовий іде..(Вівторок)

За ним спритна, молода

Поспішає..(Середа)

А четвертий день тепер,

Називається..(Четвер)

Діло добре ладиться,

Як настане..(П’ятниця)

Дома скрізь кипить робота,

Як почнеться день..(Субота)

А субота з хлібом – сіллю,

Привела сестру..(Неділю)

  • А хто назве їх по порядку?
  • Який сьогодні день?
  • А який був вчора?
  • А який буде завтра?
  • Молодці! Гарно виконали завдання. Погляньте, хто це до нас по­спішає? (З-за дверей викочується Колобок.) На яку геометричну фігуру схо­жий Колобок?
  • Як куля рухається?
  • Чого немає в кулі?

Дивіться, а ось і Колобкові друзі. Діти називають циліндр, куб, розглядають ці фігу­ри, характеризують.

Вихователь. Діти, запросимо Колобка та його друзів до себе в гості в дитячий садок. Та щоб до нього потрапити, нам необхідно побудувати маршрут.

Дидактична гра «Маршрут»

Отож, я називатиму кількість паличок і напрямок у якому їх потрібно покласти (викладаємо доріжку з лічильних паличок)

1п. – вправо

1п.  – вгору (прямо)

1п. – вправо

1п. –  вгору

1п. – вліво

1п. – вгору

2п. – вправо

1п. –  вниз

1п. –  вправо

Дитина в соціумі

Тема: Бережи здоров’я змолоду.

Тема: формувати у дітей поняття необхідності берегти своє здоров’я; закріплювати знання про здоровий спосіб життя та особисту гігієну; ознайомити зі способами профілактики, засобами зміцнення здоров’я; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати співчуття, бажання допомогти людині.

Хід

Дидактична гра «Особиста гігієна»

(дитина розглядає малюнки, розповідає про необхідність догляду за собою)

  Гра «Корисно чи шкідливо для здоровя?»

(дитина розглядає малюнки, розповідає корисно це  чи шкідливо для здоров’я)

Дидактична гра «Для чого це потрібно»
Перед дитиною на столі  — предмети особистої гігієни та іграшки. Дитина повинна відібрати предмети, потрібні для збереження здоров’я.

Дидактична гра «Користь і небезпека»
Перед дитиною різні предмети:  ножиці, голка, праска, ніж, спиці… Дитина визначає, чим небезпечні ці речі і чим корисні.

 Гра «Мікроби»

(розглянь мікроби, полічи їх)

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *