Молодший вік з 21.04.2020 по 24.04.2020

ЦІКАВА  МАТЕМАТИКА

Тема: «Число і цифра 3. Утворення  числа 3. Геометричні фігури»

Мета:  познайомити з цифрою і числом 3;  закріпити геометричні фігури;  вчити знаходити цифру 3 серед безлічі інших цифр.

Дорослий пропонує  назвати цифри, що лежать на столі (дітина називає).

Потім загадується загадка:

В мене є три кольори, всі для діла ,не для гри.

Пішоходи й водії знають правила мої.

Коли колір я міняю- тих чи інших зупиняю.  (Світлофор)

Виставляється малюнок з зображенням світлофора.

Дитина називає кольори світлофора.

На яку геометричну фігуру вони схожі?

Скільки всього кольорів? А як виглядає ця цифра?

Демонструється цифра 3.

Раз гачок і два гачок,

А між ними – язичок.

Цифра нас зачарувала.

Ну а ми її впізнали. (трійка)

Дітина пише цифру три в повітрі.

Дорослий пропонує заштрихувати або розфарбувати її.

Виставляються геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник).

Діти їх називають.

Потім виставляються картинки із зображенням предметів з геометричних фігур.

На що схоже коло,трикутник,квадрат? Дитина порівнює та відповідає на питання.

Скільки всього картинок у нас? Скільки вогнів у світлофора? (Відповіді дитини).

МОВЛЕННЯ  ДИТИНИ 

Тема: «Наші помічники – електроприлади»

Мета: вчити дітей називати предмети побутової техніки; збагачувати уявлення дітей про їх призначення та роль у житті людей; дати знання про небезпеку від побутової техніки, ознайомити із правилами поводження з електроприладами. сприяти розвитку умінь малят спостерігати, аналізувати, робити висновки.

Подивись уважно, скільки тут побутової техніки.

– Що ти бачиш? (Дитина перераховує)

Дорослий загадує загадки, а дитина повинна здогадатися, про яку побутову техніку загадки:

Ось загадка так загадка:
Де поїду –
Стане гладко.
Тільки пальцем не торкай,
Обпечешся, так і знай.
А щоб взять мене тобі –
Маю ручку на горбі.    (Праска)

Від вуха до вуха
Біжить поруха.
По лісі-болоті,
По стовпах, по дроті.      (Телефон)

Я вдихаю

Багато пилу,

Щоб ви

Здорові були. (Пилосос)

Помилуйся, подивися –

Північний Полюс всередині!

Там виблискує сніг і лід,

Там сама зима живе.

Назавжди нам цю зиму

Привезли з магазину. (Холодильник)

Що за диво, що за ящик?

Сам співак і сам оповідач.

І до того ж заодно

Демонструє кіно.   (Телевізор)

Може він порахувати,

Може він пісні співати,

Малювати і писати,

Помилки перевіряти.

Може він листа прийняти,

З другом швидко нас зв’язати,

Він багато чого може

І завжди нам допоможе!       (Комп’ютер )

Дидактична гра  «Продовж речення»

— У мене вдома є…

— Я вмію користуватися…

— Замість нас працюють…

— У кухні у нас…

— У кімнаті…

Дидактична гра «Машини-помічники»

— Який предмет побутової техніки тобі допоможе, якщо:

  • зім’явся одяг;
  • необхідно дізнатися новини;
  • потрібно розігріти обід;
  • забруднилася сорочка;
  • у кімнаті брудно, слід прибрати?

Електроприлади – наші вірні друзі і помічники. Хоч вони і не живі, а залізні, але звертатися потрібно з ними дбайливо і обережно. Але вони можуть бути і небезпечними,тому зараз ми познайомимося з основними правилами користування електроприладами:

  • Не засовуйте в розетку сторонні предмети.
  • не чіпайте увімкнені прилади мокрими руками
  • не залишайте включені електроприлади без нагляду.
  • не вмикайте електроприлади самі,  без дорослих.

ОЗНАЙОМЛЕННЯ  З  ПРИРОДОЮ

Тема: « Весняна казка природи»

Мета: вміти помічати в навколишньому середовищі ознаки весни, ознайомити дітей із сезонними змінами в житті тварин,  розвивати зв’язне мовлення, стимулювати розумову мовну активність дітей.

А яка у нас весна?

Тепла, сонячна, квітуча, запашна.

Цвітуть грушки і вишеньки

І яблунька рясна

Прийшла з теплом і сонечком

Сподівана весна.

Надійшла весна прекрасра,

Многоцвітна, тепла, ясна

Ніби дівчинка в вінку

Ожили луги, діброви

Повно гомону, розмови

І пісень в чагарнику.

Дидактична гра «Так-ні»:

  1. Навесні можна ліпити сніговиків.
  2. Навесні можна кататися на санках.
  3. Навесні з’являються перші весняні квіти.
  4. Навесні можна купатися в річці.
  5. Навесні на деревах опадає листя.
  6. Навесні птахи відлітають у теплі краї.

 Дидактична гра  «Порівняймо»

Дорослий розпочинає, а діти продовжують:

Узимку дуже холодно, а навесні стає…. (тепліше)

Узимку скрізь лежить сніг, а навесні…. (сніг розтає)

Узимку немає ні квітів, ні травички, а навесні…..(виростає перша травичка, розквітають перші квіти)

Узимку небо низьке, похмуре, а навесні… (небо яскраве, блакитне, сонячне)

Узимку можна кататись на ковзанах, санках, а навесні…. (не можна, бо сніг розтанув.)

Узимку  деякі птахи відлітають у теплі краї, а навесні… (прилітають з теплих країв)

Узимку сонце стоїть низько і майже не гріє, а навесні…(сонечко піднімається вище і пригріває тепліше)

  Дидактична гра «Кмітливі та уважні»

Дорослий пропонує дітям уважно слухати речення, розпочаті ним, та логічно їх завершити.

— Над квітами клумби ми побачили… (метеликів, бджіл).

— Метелики, джмелі та бджоли літають за допомогою… (крил).

— У метеликів крила великі, кольорові, а у бджілок — … (маленькі, прозорі).

— Метелики літають тихо, а бджоли та джмелі… (гудуть, дзижчать).

— Бджілки всі однакові на вигляд, а метелики… (різняться).

— Метелики красиві, а бджілки… (корисні).

ЗОБРАЖУВАЛЬНА  ДІЯЛЬНІСТЬ (Аплікація)

Тема: « Пожежна машина»

Обладнання:альбомний аркуш А-4,кольоровий папір, клей, пензлик для клею.

Для дитини молодшого  дошкільного віку краще підготувати всі деталі, а потім     вже дати їй готові компоненти аплікації.

Змастити великий червоний прямокутник клеєм і приклеїти горизонтально до білого листа-основи.

Другий прямокутник розташувати вертикально поруч.

На червоний  прямокутник приклеїти біле віконце, на інший – драбинку.

З чорного паперу вирізати круглі колеса (три деталі).

Приклеїти колеса внизу. Машина готова!

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *