Середні групи 26.05.2020
Сенсорно пізнавальний розвиток
Тема. Вимірювання предметів. Далеко, близько.
Мета: навчати порівнювати предмети за допомогою умовної мірки. Закріплювати уміння орієнтуватись у просторі.
Дидактична гра «Полагодь ліхтарик»
Матеріал: картки драбин різної довжини, ножиці, смужка – мірка, картинка вуличний ліхтарик.
Перед дитиною чотири картки з драбиною різної величини, смужки мірки у центрі вуличний ліхтарик.
Дорослий каже – це вуличний ліхтарик його треба полагодити, за допомогою якої драбини це можна зробити, якщо дитині складно – дорослий допомагає.
Треба взяти смужку мірку, виміряти нею кожну драбину, зробити мірку а потім усі мірки порівняти з висотою ліхтарного стовпа. Дидактична гра «Який довший?»
На с толі олівці різної довжини, два довгих, один короткий, один ще коротше, два найкоротших.
Дитині пропонують вибрати найдовший олівець, два однакових. Пропонують ще розкласти послідовно, два довгих, один короткий, один ще коротше, два найкоротших.
Дидактична гра «Хто де?»
Матеріал: сюжетні картинки далеко близько.
Дитині пропонують розкласти картки з поняттям далеко близько, обґрунтувати свою думку.
Мовлення дитини
Тема. Я загартовую своє тіло.
Мета: розширювати знання про важливе значення сонця, повітря для загартування людини.
Як доцільно одягатися. Навчати дитину, що одягатися треба відповідно до погоди щоб не перемерзати і не перегріватися. Одяг потрібно мати з натуральної тканини, щоб тіло дихало, В літній період на голову треба одягати панамку, щоб захистити себе від теплового удару.
Розповісти дітям: що більше відкрита поверхня шкіри то ліпше загартовується тіло, для того, щоб організм людини був сильний і міг боротися з хворобами необхідно частіше бувати на свіжому повітрі, засмагати, загартовуватися.
Дидактична гра «Скажи навпаки»
Дорослий каже слово, а дитина відповідає навпаки.
Н: хвороба, здоров’я; шкода, користь; бруд, чистота.
Дидактична гра «Чарівна торбинка»
Матеріал: картки із загартовуючи ми процедурами.
Дитина бере картку і розповідає, що відбувається і для чого.
Дитина у природному довкіллі
Гра «Будь здоровим»
Дорослий називає слова, коли вони прозвучать дитина повинна плеснути в долоні, коли почує корисні для здоров’я поняття.
Н: зарядка, лежання, прогулянка, лінь, спорт, вітаміни, переїдання, здорова їжа, чистота.
Розкажіть дитині
Для здоров’я корисно: дитина закінчує речення розпочате дорослим
Н: багато…рухатися
Гуляти на…свіжому повітрі
Вживати корисну…їжу
Дидактична гра «Здорова їжа»
Дорослий показує картки де зображення їжа, дитина називає корисно чи ні.