Соціальна А група 26.05.2020
Математика
Тема: Математична розминка
формувати бажання пізнавати нове, викликати подив від зустрічі з несподіваним; продовжувати вчити дітей оперувати цифрами, закріплювати вміння співвідносити кількість предметів із цифрою, вправляти в розрізненні кількісної та порядкової лічби , визначати суміжні числа; вправляти у прямій та зворотній лічбі в межах 10 (молодший вік від 1 до 5); розвивати у дітей математичне та логічне мислення, активність, зорову і слухову пам’ять; продовжувати розвивати у дітей активне мовлення під час відповідей.
Хід заняття:
Яких фруктів не вистачає в рядку?
Гра « Математична розминка»
- Скільки хвостів у двох корів?
- Скільки лап у індика?
- Летіли горобець, ластівка, оса. Скільки всього летіло птахів?
- Скільки ніг у карася?
- Скільки крил у поросят?
- Скільки горішків у порожній склянці?
- Скільки вогників у світлофора?
- Скільки крил у курки?
Фізкультура
Тема: стрибки у довжину з місця;
Ходьба по мотузку, що покладений по колу;
біг на місці.
Мета: удосконалювати навички стрибків у довжину з місця(добре згинати ноги і не опускати голову під час стрибка), розвивати координацію рухів в ходьбі по мотузку(приставляючи п’ятку однієї ноги до носка іншої) та витривалість у бігу.
Інвентар: мотузок завдовжки 10м або скакалка.
Хід: ходьба звичайним кроком, на носках, на п’ятках, з високим підніманням колін, повільний біг.
Комплекс вправ ранкової гімнастики.
Основні рухи:
- Стрибки у довжину з місця з місця:
молодший вік (відстань 25-30 см) 2-3 хв;
старший вік (відстань 70-90 см) 4-5хв.
- Ходьба по мотузку:
молодший вік – руки на поясі 2-3 хв;
старший вік -з рухами рук вгору-вниз 3-4хв.
- Біг на місці у чергуванні з ходьбою:
молодший вік – 2-3хв
старший вік – 3-4хв.
Спокійна ходьба, вправа на відновлення дихання «Подмухай на кульбабку».