І молодша група 05.05.2020
МОВЛЕННЯ ДИТИНИ
Тема.Комахи.
Мета : повторити з дітьми найпоширеніші види комах, та їх будову, місце знаходження , закріплювати знання про особливості весняної пори року, спонукати запам’ятовувати назви комах та закріпити узагальнене слово -комахи.
З приходом весни вся природа пробудилася, забуяла і зажила своїм клопітливим життям – пташки висиджують…(пташенят), дерева цвітуть та збираються подарувати нам урожай плодів… (яблука, груші, сливи, абрикоси). Тварини також зайняті своїми справами: відшукують поживу, облаштовують житло. Звичайно, було б цікаво спостерігати за сірим зайчиком, їжачком чи лисичкою, але, нажаль, дома ми не зможемо цього зробити. Проте в світі живої природи є такі істоти, спостереження за якими можна робити будь-де, бо живуть вони повсюди – у травичці, серед квітів та гілочок дерева, їх можна побачити літаючими в повітрі та мандруючими по землі. Хто ж це такі? (Комахи)
– Яка пора року зображена?
– Чому ви вважаєте що весна?
– Хто зображений на картині? (Жучки, мурашки, мухи, сонечка, метелики , бджоли)
– Як ми їх назвемо одним словом? (комахи)
– Що вони роблять?( Вони радіють весні.)
– Де живуть комахи?(У землі, у корі дерев, на рослинах)
-Що є у метелика?(Тулуб, крила, лапки, голівка, вусики).
-Як дзижчить бджола? (дж-ж-ж)
– Над чим кружляє бджілка?
-Навіщо?
-Що збирає бджілка?
-Хто любить мед?
-Який мед?
-Як можна назвати бджілку та метелика одним словом? (комахи).
Вивчити на пам’ять вірш (за бажанням)
Бджола
Бджілка весело літає,
Квіткам вічка розтуляє.
Каже: — Квіти, годі спати,
Я прийшла медок збирати