І молодша група 18.05.2020

Малювання.

Тема: «Ліки для ведмедика Мишка»

        Мета: Закріпити знання дітей про лікарські рослини, які ростуть в наших   лісах: липа, малина, калина. Вчити малювати гілки калини нетрадиційним способом – пальчиками і долонею. Розвивати зв’язне мовлення, спонукаючи формулювати відповідь на запитання. Виховувати співчутливе ставлення до хворого, викликати бажання допомогти.

      Обладнання:зразок малюнка,аркуш паперу, гуаш зелена, червона,коричнева, вологі серветки.

Хід заняття:

Всі сідайте рядком,

Пограємо ладком.

Приготуйтеся, будь ласка,

Починаємо нашу казку.

Сьогодні в лісі   зустріли Ведмедицю. Вона була дуже засмучена, тому що її синочок Мишко захворів. У нього нежить, температура, сильний кашель. Він дуже страждає, але відмовляється приймати будь-які ліки.

Як ви гадаєте, чи можемо ми якось допомогти ведмежій сімейці? Можливо, існують інші ліки, солодкі і смачні? (Діти пригадують, що знають про лікарські рослини: липу, малину, калину).

Які ліки можна приготувати з цих рослин? А чи допомагають мед, чай, варення і відвар під час простуди? Вірно, вони знімають жар, лікують кашель, хворе горло. Як ви гадаєте, подібні ліки сподобались би Мишкові?

А як саме приймають такі ліки? (Чай і відвар п’ють теплими, мед можна додати в молоко, варення запивають теплим чаєм). – Ви молодці, малята, а от що таке калина? Як вона виглядає? Щось Ведмедиця  не  може пригадати  такої рослини! (Червоні ягідки на гілках, зелене листя).

  • Дорослий зачитує вірш.

Калинонька

Ось калина над водою,

Віти стеле по воді.

Хто це щедрою рукою

Їй намистечко надів?

Червонясте, променисте,

Розцвітає, як вогні.

Дай хоч трошечки намиста,

Калинонько і мені.

Про яку ягоду  віршик? (Про калину.) Подивіться, яка вона гарна.

Якого кольору листя, а якого — ягідки? (Відповідь дитини) Подивіться: ягідки калини ростуть разом, дружно. Такий пучечок ягідок називається гроно.

Пальчикова гімнастика «Червона калина»

Є в нас ягідка одна, (Пальчики зімкнені в кільце.)

Дуже гарна та смачна, (Незначні повороти кистю руки.)

Не ожина, не малина, (Легке струшування кистями рук.)

А червоная калина. (Плескання в долоні.)

На великому аркуші паперу з намальованими гілками дитина намащує долоньки фарбою та  робить зелені відбитки долоні – це листя, потім пальчики в мокають в червону фарбу та малюють червоні ягідки.

  • Ой, як гарно! Тепер я знаю, що таке калина! Такий кущ росте недалеко від нашої хати! Побіжу, назбираю ягід! Ведмедиця вам дуже вдячна, малята!

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *