Консультація для батьків І молодшої групи

ЗАБАВЛЯНКИ ДЛЯ НАЙМЕНШИХ –ПРЕЛЮДІЯ МУЗИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ»

Діти, яких забавляють, у період свого найпотужнішого розумового, психічного і фізичного розвитку отримують надзвичайно важливий творчий поштовх . Адже забавлянки збагачені джерелом словесної, музичної та драматичної творчості, тож мають здатність формувати потужний творчий потенціал, зокрема й музичні здібності. Відтак у процесі дитячого виховання забавлянкам треба приділяти якомога більше уваги.

За допомогою забавлянок дітей можна розважати, збуджувати їхній інтерес до творчості, розвивати у них емоційність, спостережливість, тощо. Окрім того, забавлянки мають і практично-побутове значення: заспокоюють дитину або ж навпаки активізують її, викликають бадьорий настрій,почуття радості, любові, фізичного та душевного комфорту.

Текст забавлянок має віршовану форму, що дає змогу зацікавити дитину. Сприяти розвитку її  уяви та мислення. Зазвичай забавлянки ритмічно промовляють, не використовуючи сталу мелодію. Утім, їх можна виконувати на прості  мелодії  як пісеньки, поєднуючи з мімікою, жестами та елементами гри. Це спонукає до одного віршованого тексту забавлянки  багатьох  мелодичних варіантів.

Розвивати музичні здібності дітей за допомогою забавлянок можна у легкій грайливій формі. Тоді потреба дитячого розвитку набирає небуденних форм і серед буднів виникає свято: «Я росту, я прекрасний, я молодець».

Якщо, в сім’ї з дитиною забавляються,   то в неї розвивається :

  • інтонаційний слух;
  • тембровий слух;
  • відчуття ритму;
  • музична пам’ять.

Грайтеся разом зі своїми дітьми

Дитину підкидають на колінах, гойдають на руках або ставлять ніжками на ноги дорослого, який сидить, і приспівують:

Гу-ту-ту, гу-ту-ту, Зварим кашку круту,

Та надоїм молочка,Нагодуєм козачка.

Кую-кую ніжку

Беруть дитячий вказівний пальчик, постукують ним по стопі і приспівують:

Кую, кую ніжку, Поїду в доріжку.

Там ніжкам ночувати, Треба коника кувать.

Шило, шило, шило! Дай, бабо, молотка,

Підкуємо чобітка.Як не даси молотка,

Не підкуєм чобітка.Ой, чук-чук-чук

Підтрушуючи дитину на руках чи на колінах, приспівують:

Ой, чук-чук-чук.Наловив дід щук,

По болотечку,

Намочив штанці ще й сорочечку.

Баба рибку пече, сковорідка тече.

Баба діда за бороду:«Купи, діду, сковороду».

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *