Соціальна Б група 25.05.2020

Малювання

Старший вік

Тема: “Веселка”

Мета: розвивати творчі здібності через навчання нетрадиційних видів малювання. Продовжувати знайомити дітей з новими видами малювання; розвивати інтерес до творчої діяльності; виховувати акуратність в роботі.

Обладнання: аркуш щільного білого паперу, пензлик, склянка з водою, серветки, гуаш.

Хід заняття:

Бесіда про веселку:

  • Де вона з’является?
  • Коли з’являється веселка?
  • Ми сьогодні намалюємо веселку.

Подивіться, перед вами лежить гуаш. Відкрийте, будь ласка, виставте на стіл саме ті кольори, які є у веселки: червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий. Це саме ті кольори, які нам знадобляться для роботи.

Перед початком роботи давайте згадаємо основні правила малювання способом «стусана» (набивання жорсткої напівсухий пензлем):

– Вода використовується тільки при зміні кольору, кисть витирається насухо за допомогою серветки перед обмакувания у фарбу.

–  Під час малювання пензлик варто строго вертикально по відношенню до аркуша паперу. Гуаш наноситься на лист шляхом одного дотику, простіше кажучи «стусаном».

– Під час малювання залишаємо білий край листа, роблячи рамку, не заповнену кольором.

Починаємо малювати!

  1. Беремо зелену гуаш і малюємо галявинку на нижній частині листа. Не забувайте залишати білу рамочку, не заповнюючи кольором край паперу.
  2. Тепер будемо малювати саму веселку. Візьміть червону гуаш і намалюйте першу дугу.
  3. Зараз вам знадобитися помаранчева гуаш. Малюємо другу дугу, поруч з червоною, не залишаючи зазору.
  4. Зараз візьміть жовту гуаш і продовжуйте малювати веселку. Не забувайте, що ніяких мазків ми не робимо. Тільки «стусаном».
  5. Тепер беремо зелену гуаш. Малюємо ще одну дугу.
  6. Зараз візьміть блакитну гуаш і намалюйте рівному під зеленою нову дугу.
  7. Беремо синю гуаш і малюємо дугу.
  8. І ось остання дуга – фіолетова. Не поспішайте, промальовувати акуратно.
  9. Наша веселка дивиться в озеро. Візьміть білу гуаш і намалюйте воду.
  10. Зараз на озеро подув вітерець, з’явилися хвилі. Візьміть синю гуаш і тепер мазками намалюйте хвилі
  11. Зараз будемо малювати небо білою фарбою.
  1. У кожного з вас має різний настрій. Давайте посміхнемося! Молодці! Тепер можна приступати до хмаринок. Візьміть блакитну гуаш і обережно, легкими мазками намалюйте хмаринки
  2. Краса! А чого не вистачає?

Діти відповідають.

Правильно, сонечка. Беремо жовту гуаш і малюємо у верхньому правому куті сонце. І не забудьте про промінчики!

  1. А зараз вам знадобитися коричнева і зелена гуаш. Як ви думаєте, для чого?

Діти відповідають.

Саме для дерев. Адже це їх основні кольори: коричневий стовбур, крона – зелена. Подивіться, де ростуть у мене дерева. Повторюйте за мною.

  1. А зараз візьміть, будь ласка, жовту гуаш і нехай на вашій галявині зацвітуть квіточки!

Вітаю вас, ваша робота готова!

Старший вік

Розвиток мовлення + Грамота+ Дитина в природному довкіллі

Тема: Весна

Мета: продовжувати вчити дітей виконувати звуковий аналіз слів, виділяти словесний наголос і визначати його місце у слові; вправляти у читанні слів та речень, вмінні складати речення на задану тему; розвивати мислення; закріплювати знання дітей про ознаки весни, називати весняні квіти; згадати народні  прикмети пов’язані з травнем; виховувати вміння бачити красу весняної природи.

Обладнання: ілюстрації звукових схем слів, картинки на схему «весна».

Хід заняття

1.Загадка про весну.

Назви весняні місяці. (Березен, Квітень, Травень).

– Як про ці місяці в народі кажуть ? (Березень із водою, квітень із травою, травень із квітами.)

2 .Дидактична вправа «Прочитай слово за схемою»

У дитини  звукова схема. Необхідно прочитати схему відповідно до назви  місяця

–  одна полоска позначає приголосний твердий звук;

– дві полоски – приголосний м’який  звук;

– кружечок – голосний звук.

  1. Читання заклички напам’ять «Іди, іди дощику»

У травні люди закликають дощик:

Іди, іди, дощику,
Зварю тобі борщику
В полив’янім горщику,
Іди, іди, дощику.

  • Діти, а чому дощ так потрібен навесні?
  • Особливо у травні? (Дощ дуже потрібен рослинам, які прикрашають нашу землю.)
  1. Дидактична гра «Назви квітку»
  2.  Гра «Визнач місце наголосу»

Слова: весна, хмара, квіти, сонце, ріка, трава, тепло, шпаки, небо…

  1. Читання складів та речень

ВА      ВО                   ВУ                ВИ

ВІЛ      ВІ                    ВАМ             ВОНА           ВОНО          ВОНИ

ІВАН       НОВИНИ       НАЛИВ       ВИЛИВ         СЛИВА

У ОЛІ СЛИВИ.

СЛАВА ВІВ ВОЛА.

  1. 7. Вправа «Склади речення».

Розглянути картинки на тему «Весна» і скласти речення

8.Підсумок.

– Чи любите ви весну? Чому?

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *