Молодші групи 28.04.2020

ЦІКАВА  МАТЕМАТИКА

Тема: «Подорож колобка » (Ознайомлення з кубом. Орієнтування в просторі).

Мета: зацікавити дітей ігровим сюжетом. Закріпити знання про геометричну фігуру кулю. Ознайомити із геометричною фігурою куб: будувати з будівельного матеріалу споруди. Закріплювати вміння розрізняти праву і ліву руку; знаходити предмети у просторі, визначаючи його місцезнаходження словами над, під, за і т.ін.

Обладнання:  Колобок; куби різних розмірів; будівельний конструктор з кубів.

Хід

Запропонувати послухати пісеньку:

«Я покоробу метаний,

Я на яйцях спечений,

Я від баби і діда втік,

Той від тебе втечу».

Відгадати чия це пісенька, з якої казки.

Запитати у дитини:

  • Який Колобок?
  • Чому так легко котиться (він кругленький, як куля, тому і котиться. В нього немає кутів).

Запропонувати знайти вдома предмети, схожі на кулю.

 Показати куб.Обстежити фігуру на наявність кутів. Показати куби різні за розміром і коляром. Фігури мають  одну й ту саму форму. Куби не котяться, бо їм заважають кути.

Порівняти куб з кулею (куля котиться, бо немає кутів, а куб не може котитися, бо заважають кути).

Запропонувати знайти вдома предмети схожі на куб (кубики, ящики, тумбочки і т.ін).

Загадати сюжет казки, що трапилося з Колобком  в кінці казочки. Зацікавити дітей змінити кінцівку казки. Щоб колобка не з’їла лисичка, побудувати для нього будиночок.

  • З яких геометричних фігур ми будемо будувати?

Дидактична гра «В якій руці?» (Закріпити вміння розрізняти праву і ліву руку).

Хід

Кубики лежать перед дитиною на столі. За сигналом батьків «раз, два, три лівою (правою) рукою бери!» Дитина бере іграшку в праву або ліву руку.

Дидактична гра «На орієнтування в просторі» (Знайти предмет у просторі, визначаючи його місце знаходження)

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *