Молодші групи 28.04.2020
ЦІКАВА МАТЕМАТИКА
Тема: «Подорож колобка » (Ознайомлення з кубом. Орієнтування в просторі).
Мета: зацікавити дітей ігровим сюжетом. Закріпити знання про геометричну фігуру кулю. Ознайомити із геометричною фігурою куб: будувати з будівельного матеріалу споруди. Закріплювати вміння розрізняти праву і ліву руку; знаходити предмети у просторі, визначаючи його місцезнаходження словами над, під, за і т.ін.
Обладнання: Колобок; куби різних розмірів; будівельний конструктор з кубів.
Хід
Запропонувати послухати пісеньку:
«Я покоробу метаний,
Я на яйцях спечений,
Я від баби і діда втік,
Той від тебе втечу».
Відгадати чия це пісенька, з якої казки.
Запитати у дитини:
- Який Колобок?
- Чому так легко котиться (він кругленький, як куля, тому і котиться. В нього немає кутів).
Запропонувати знайти вдома предмети, схожі на кулю.
Показати куб.Обстежити фігуру на наявність кутів. Показати куби різні за розміром і коляром. Фігури мають одну й ту саму форму. Куби не котяться, бо їм заважають кути.
Порівняти куб з кулею (куля котиться, бо немає кутів, а куб не може котитися, бо заважають кути).
Запропонувати знайти вдома предмети схожі на куб (кубики, ящики, тумбочки і т.ін).
Загадати сюжет казки, що трапилося з Колобком в кінці казочки. Зацікавити дітей змінити кінцівку казки. Щоб колобка не з’їла лисичка, побудувати для нього будиночок.
- З яких геометричних фігур ми будемо будувати?
Дидактична гра «В якій руці?» (Закріпити вміння розрізняти праву і ліву руку).
Хід
Кубики лежать перед дитиною на столі. За сигналом батьків «раз, два, три лівою (правою) рукою бери!» Дитина бере іграшку в праву або ліву руку.
Дидактична гра «На орієнтування в просторі» (Знайти предмет у просторі, визначаючи його місце знаходження)