Соціальні групи 20.05.2020

Дитина у природному довкіллі

Тема заняття: «Природа твій друг, коли ти добре знаєш її»

Завдання:             

                    Молодший вік:  Ознайомте дітей з різноманітністю комах, активізуйте мову дітей назвами комах. Вчіть розпізнавати їх відповідно до зовнішньої будови та процесів життєдіяльності. Розвивайте спостережливість, вміння міркувати, висловлювати свою думку, ознайомте дітей з правила безпечної поведінки в природі.

Старший вік: ознайомте дітей із небезпечними природними об’єктами. Вивчіть правила безпечної поведінки в природі. Нагадайте дітям про безпечне перебування на сонці, правила поведінки з комахами, свійськими та бездомними тваринами. Виховуйте допитливість, інтерес до природи. Розвивайте увагу, свідоме розуміння правил безпечної поведінки в природі.

Матеріали: ілюстрації із зображенням комах.

Хід:

Запрошую Вас до «Школи правил», де ми ознайомимось із правилами поведінки у довкіллі, у природі.

Йтиму полем, лісом, лугом –

Буду я природі другом.

І рослини, і тварини

Вкрай потрібні для людини.

Пригадаємо, що на прогулянку збираємося тільки:

  • у панамці, кепочці, хусточці.
  • у спекотні дні – не перебувати на сонці довгий час.

Якщо ми запам’ятаємо ці правила відпочинок буде приємним і безпечним.

Пропоную вашій увазі наступний блок, де зображено різних комах: бджоли, оси, мурашки. Чим можуть бути небезпечні ці комахи?

Гра «Впізнай комашку»

 Назви комах та особливості їх зовнішнього вигляду (молодший вік)

    (старший вік)

Цікаве про комах

  Порівняй павука і бджолу. Що спільне? Що різниться?

Читання вірша «Хто Юрасика вкусив?»

Проти сонечка – квітник,

Тут Юрась гуляти звик.

Зазира у квітку кожну:

– Чи тебе понюхать можна?

– Нюхай, нюхай, та гляди,

Щоб не трапилось біди!

Шелестить увесь квітник.

Раптом Юра наш у крик:

  • Ой, ой, ой! Біжить щосили, –

Мамо,  квітка укусила!

Мама каже: – укусити?

Аж ніяк не можуть квіти.

  • Хто ж тоді, – Юрась питає, –

Укусив мене? Не знаю. –

Чи не можете, малята,

Ви Юрасеві сказати?

Отже, на прогулянці, будьте обережні! Дивіться під ноги, щоб не наступити на комах, які жалять, не чіпайте мурашників, осиних гнізд – вони можуть бути агресивними і покусати.

Наступний блок – домашні тварини. Ці тварини є майже у кожного вдома. Кішка – улюблена домашня тварина, улюблениця багатьох з нас. Вона пухнаста, гладенька, лагідна до тих, хто її доглядає, але можна бути сердита і навіть агресивна до незнайомих, або якщо з нею необережно поводитися. Ви повинні знати і розрізняти поведінку кішки. Якщо вона не задоволена, то вона нервово махає хвостиком, шипить, випускає кігті – це сигнал небезпеки, таку кішку краще не чіпати. Собака вірний друг людини. Але бувають випадки агресивної поведінки собак. Запам’ятайте, діти,  – ніколи не дражніть собак, уникайте зустрічі з незнайомими собаками.

У собак гострі зуби і сильні лапи – вони можуть боляче вкусити. Це дуже небезпечно! Ці тварини наші друзі тільки при правильному поводженні з ними.

Любі діти! Весна і літо – чудовий час для відпочинку в природі.

Не забувайте про обережність, щоб не трапилось, бува, якихось прикрощів. А дотримання цих нескладних правил – зробить ваш відпочинок приємним.

І не забудьте  після прогулянки  обов’язково добре  помити  руки з милом.

МАЛЮВАННЯ

Тема заняття: «Різнокольорові метелики»

Завдання: Ознайомте дітей з нетрадиційною технікою малювання монотипія і способом перетворення вироби в гру-забаву. Розвивайте дрібну моторику, творчість, навички спільної роботи батьків та дітей.

Старший вік: удосконалювати навики роботи з ножицями.

Матеріал: альбомний аркуш, акварель або гуаш, пензлик, ножиці, скотч, трубочка для напоїв.

Етапи роботи:

1.Альбомный  аркуш зігнути навпіл.
2. Намалювати метелика. (можна використовувати шаблон)

  1. Вирізати по контуру.(старший вік)
  2. Розкрити силует метелика і на одну сторону нанести фарби, бажано поєднуваних кольорів: Синій, жовтий, зелений. Червоний, оранжевий, фіолетовий. Зелений, жовтий, червоний.
  3. «Закрийте» крила метелика і добре притисніть долонькою.
  4. Відкрийте і подивіться на своєї метелики.

Завдання для старших дітей

  1. Коли висохне, переверніть роботу і прикріпіть трубочку для напою так, щоб підставка була між великими крилами.
  2. Ну ось, наша метелик розправив крила і пурхає.

Чекаю на фотозвіти про виконану роботу!

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *