Молодша А група 15.05.2020
Зображувальна діяльність ( Малювання)
Тема: « Весняна квіточка – Тюльпан»
Мета: продовжувати розвивати навики образно відтворювати побачене в малюнку, вправляти в зображенні тюльпана у нетрадиційний спосіб, малювання квітки долонькою, а стебла і листочки – пензликом( або пальчиком); розвивати творчі здібності,фантазію, зосередженість,акуратність, бажання доводити розпочату справу до кінця.
Матеріал: аркуш паперу формату А4, фарби гуаш, пензлик, склянки з водою, серветки.
Хід
Вступна змістовна бесіда про весну. Все живе в природі – тварини, люди, рослини чекають приходу весни! А чому її всі так чекають? Що приносить нам весна? (Тепло. Сонце.) Так, навесні стає багато сонячного світла і тепла. Природа пробуджується: на деревах з’явилися листочки, прилетіли перелітні птахи, з’явилася зелена травичка і весняні квіти. Давай же перевіримо, які квіти ти знаєш? (Відповіді дитини)
Сьогодні ми будемо малювати весняну квітку, а яку прошу відгадати:
Чудова квітка,
Немов яскравий вогник.
Пишний, важливий, немов пан,
Ніжний оксамитовий.. (тюльпан)
Які ж фарби нам потрібні для роботи? Якого кольору ми намалюємо квітку (пелюстки)? А стебло та листочки?
Пальчикова гімнастика: «Квіти»
(Виконувати дії відповідно до змісту вірша)
Наші червоні квітки (Зап’ястя з’єднати, зробити кулаки).
Розкривають пелюстки (плавно розтискають кулаки)
Вітер трішки дише,
Пелюстки колише (рух пальцями)
Наші червоні квітки
Закривають пелюстки, (плавне стиск пальців в кулак)
Тихо засинають, (ручки кладуть під щоку)
Головками качають (качають головою).
Дорослий пропонує розпочати роботу, пояснює, що малювати тюльпанчик ми будемо долонькою. Для цього ми опустимо свою долоню в тарілочку з червоною фарбою, а потім прикладемо її на чистий аркуш паперу – вийшла квітка. Витираємо долоню серветкою. А пальчиком ( або пензликом) намалюємо стебло і листочки тюльпана. Витираємо пальчик серветкою.