Молодша Б група 15.05.2020

МАЛЮВАННЯ

Тема: «Веселка»

Мета: формувати вміння малювати скрученої паперовою серветкою методом «принт» лінії, розташовуючи їх дугоподібно по контуру, використовуючи різні кольори, удосконалювати вміння розташовувати малюнок по середині аркуша, розвивати уміння розрізняти і називати кольори веселки (червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий),створити емоційно позитивний настрій, задоволення від результатів роботи, розвивати увагу, спостережливість; викликати інтерес до малювання в нетрадиційній техніці.

Матеріали та обладнання:  аркуші формату А4; серветки, клейонка для столу, стаканчики з водою, серветки.

Хід заняття:

Дорослий виставляє картинки хмаринка і сонечко.

– Подивись уважно на картинку. Що намальовано на картинці? (правильно хмаринка, дощик іде)

– Якого кольору хмаринка? (блакитного)

– Якою вона форми? (овальної, малюємо в повітрі пальчиком овал)

– А на цій картинці що намальовано? (сонечко)

– Якої форми сонечко (кругле)

– Якого кольору? (жовте, малюємо в повітрі коло)

-Коли йде дощ і світить сонечко з’являється різнокольорова веселка. (виставляю картинку із зображенням веселки)

Подивись, яка веселка красива. Давай назвемо, які кольори у веселки. (червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий)

– На що схожа веселка? (відповідь дитини).

– В яку пору року можна побачити веселку? (навесні, влітку).

– Після чого можна спостерігати веселку? (після дощу).

– А що ще можна побачити після дощу? (сонечко).

– Ще можна побачити веселку біля фонтанів, над річкою або озером, в краплях мильної бульбашки..

– Які почуття у тебе викликає веселка? (щастя, радості, підвищення на-будови).

Дорослий: Отже, веселку можна спостерігати на небі в теплу пору року, коли капає невеликий, частий, теплий дощик. І в той же час крізь хмари і хмари світить сонечко: сонячні промені проходять через дощові крапелькі і утворюється веселка.

Дорослий: Послухай вірш про веселку:

ВЕСЕЛОЧКА

Я барвиста веселочка,

Маю сім кольорів,

Засвітилась над селами,

Над лісами вгорі.

Житу жовтого кольору

Подарую в жнива,

Соковито-зеленого

Буде мати трава.

А ясного блакитного

Небу дам назавжди,

Світанкового синього залишу для води.

Непомітно погаснувши,

Упаду між дубів…

Так ніколи нічого я не лишаю собі.

Пальчикова гімнастика «Дощик»

Вийшов дощик на прогулянку. Вказівним і середнім пальцями обох

рук «крокують»

Він біжить по провулку. Загинають по одному пальцю на обох руках

на кожен рядок.

Барабанить по віконця,

Налякав велику кішку,

Вимив парасольки перехожих,

Дахи дощик вимив теж.

Відразу мокрим місто стало. Трясуть долонями, ніби обтрушують з них воду.

Дощик скінчився. Втомився. Кладуть долоні на стіл.

Подивіться, перед вами лежить гуаш. Ті кольори, які є у веселки: червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий. Це саме ті кольори, які тобі знадобляться для роботи.

Перед початком роботи я тобі розкажу основні правила малювання способом «принт» (скрученої паперовою серветкою):

  • при зміні кольору, беремо чисту серветку;
  • гуаш наноситься на лист шляхом одного дотику, простіше кажучи «стусаном»;
  • під час малювання, зображення наносять у вигляді дуги.

Починаємо малювати!

Показ і пояснення виконання роботи.

  1. Беремо червону гуаш, скручуй паперову серветку в трубочку. Кінчик паперової трубочки вмочуємо в червону гуаш і малюй верхню дугу веселки, трохи вище середини аркуша.
  2. Зараз тобі знадобитися помаранчева гуаш. Малюємо другу дугу, поруч з червоною, не заходячи на інший колір.
  3. Тепер візьми жовту гуаш і продовжимо малювати веселку. Не забудь, що ніяких мазків ти не робиш. Тільки «стусаном»
  4. Наступну беремо зелену гуаш. Малюєм ще одну дугу.
  5. Зараз візьми блакитну гуаш і намалюй рівно під зеленої дугою нову дугу – блакитну.
  6. Потім візьми блакитну гуаш і намалюй рівно під зеленої дугою нову дугу – блакитну.
  7. І ось остання дуга – фіолетова. Не квапся, промальовуй акуратно.
  8. Тепер у верхньому правому куті малюєш жовте сонечко. Після цього намалюй крапельки дощу. Так як веселка у нас різнобарвна то і крапельки теж малюємо різними кольорами. Після того як намалював дощик ти намалюй зелену травичку і кульбаби на ній.

Дорослий: Ось тепер з’явиться веселка.

У веселці сім дужок,

Сім кольорових подружок!

Червона дужка – помаранчевої подружка!

Жовта дужка – зеленої подружка!

Синя дужка – блакитний подружка!

А фіолетова дужка – всім дужкам подружка!

– Про яке явище природи ми сьогодні з тобою говорили?

– Давай ще раз повторимо кольори веселки.

– Що тобі найбільше сподобалося на нашому занятті?

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *