Молодші групи 19.05.2020

Цікава математика

Тема: Величина предметів: порівняння завдовжки, завширшки. Кількісна лічба.

Матеріал: шаблони різних предметів одягу: спідниць (довгої і короткої), шортів, штанів, вузького і широкого светрів, двох курток і двох шапок (великих і маленьких); картка з зображенням трьох стаканчиків; двох однакових за кольором пірамідок, великої і маленької; двох дерев, високого й низького.

Хід

Дидактична гра «Збери речі»

У дитини на столі – шаблони одягу.

– Розгляньте й назвіть одяг. Яка спідниця довга, яка коротка?

– Як ти дізнався? (Прикладіть одну спідницю до іншої.)

Аналогічно виконайте дії з іншим одягом для закріплення понять («довгий», «короткий», «вузький», «широкий», «великий», «маленький»).

– Покажіть короткі речі; вузькі; маленькі; довгі; широкі; Великі.

 Дидактична вправа «Смачне морозиво»

Карка з зображенням трьох стаканчиків для морозива, та по два кружечка у дитини.

– Скільки стаканчиків на картинці?  (Три.)

– Покладіть у кожен стаканчик по одному кружечку морозива. Що ви помітили? (Стаканчиків більше на один.)

– Що потрібно зробити, щоб морозива і стаканчиків було порівну? (Додати один кружечок морозива.)

– Покладіть ще один кружечок.

– Скільки стало морозива й стаканчиків? (Порівну.)

Дидактична гра «Утвори пари»

– Розгляньте предмети різні за розміром, та з’єднайте їх у пари.

– Чим схожі предмети в парі?

– Чим відрізняються?

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *