Молодші групи 19.05.2020
Цікава математика
Тема: Величина предметів: порівняння завдовжки, завширшки. Кількісна лічба.
Матеріал: шаблони різних предметів одягу: спідниць (довгої і короткої), шортів, штанів, вузького і широкого светрів, двох курток і двох шапок (великих і маленьких); картка з зображенням трьох стаканчиків; двох однакових за кольором пірамідок, великої і маленької; двох дерев, високого й низького.
Хід
Дидактична гра «Збери речі»
У дитини на столі – шаблони одягу.
– Розгляньте й назвіть одяг. Яка спідниця довга, яка коротка?
– Як ти дізнався? (Прикладіть одну спідницю до іншої.)
Аналогічно виконайте дії з іншим одягом для закріплення понять («довгий», «короткий», «вузький», «широкий», «великий», «маленький»).
– Покажіть короткі речі; вузькі; маленькі; довгі; широкі; Великі.
Дидактична вправа «Смачне морозиво»
Карка з зображенням трьох стаканчиків для морозива, та по два кружечка у дитини.
– Скільки стаканчиків на картинці? (Три.)
– Покладіть у кожен стаканчик по одному кружечку морозива. Що ви помітили? (Стаканчиків більше на один.)
– Що потрібно зробити, щоб морозива і стаканчиків було порівну? (Додати один кружечок морозива.)
– Покладіть ще один кружечок.
– Скільки стало морозива й стаканчиків? (Порівну.)
– Розгляньте предмети різні за розміром, та з’єднайте їх у пари.
– Чим схожі предмети в парі?
– Чим відрізняються?