Молодші групи 27.04.2020
ДИТИНА У СОЦІУМІ
Тема:«БУДЬ ОБАЧНІШИМ, МАЛЮК, ГОСТРЕ НЕ БЕРИ ДО РУК»
Мета: продовжувати знайомити дітей з предметами, які можуть бути небезпечними для малюка – цвяхи, ніж, виделки тощо; дати уявлення про те, що навіть зовні цілковито безпечний предмет (ґудзик, монетки) при неправильному користуванні може завдати шкоду.
Продовжувати вчити дітей відповідати на запитання дорослого,збагатити словник словами: небезпечні предмети, цвях, ґудзик, ножиці.
Розвивати бажання більше дізнатись про навколишній світ, користь та небезпеку предметів, що тебе оточують.
Виховувати свідоме дбайливе ставлення до свого здоров’я.
Хід заняття:
Дорослий показує дитині ляльку з перебинтованою ручкою, пояснює що вона гралася іграшками і порізала собі пальчик.
– А якими ж іграшками бавилась, що пальчик порізала, зараз ми поглянемо:
– А хіба можна гратися такими іграшками?
– Тож давай ми розглянемо зображення різноманітних предметів і розкладемо на безпечні та небезпечні (ті, з якими можна гратися і ті, з якими гратися не можна)
Дидактична гра «Можна – не можна»
Фізхвилинка «Розумні дітки»
Ростемо до неба –
Розумні, як треба.
Міцні, як грибочки –
Доньки та синочки.
– А тепер відгадай- но загадку:
Кругленький, маленький,
Одяг застібає
Плаття прикрашає.
Що це таке? (ґудзик)
– Так, ґудзик. Подивися на мене, на себе і пошукай ґудзики на одязі. Які вони?
– Бачиш які вони маленькі. А знаєш яка пригода сталася з однією вороною.
Ворона-роззява
Кар-р! – ворона заволала;
Ґудзик гарний відшукала!
В дзьоб взяла його, стрибнула
Й випадково … проковтнула!
– Тож скажи, чому не можна брати до рота дрібні предмети?