Молодші групи 27.04.2020

ДИТИНА  У  СОЦІУМІ

Тема:«БУДЬ ОБАЧНІШИМ, МАЛЮК, ГОСТРЕ НЕ БЕРИ ДО РУК»

Мета: продовжувати знайомити дітей з предметами, які можуть бути небезпечними для малюка – цвяхи, ніж, виделки тощо; дати уявлення про те, що навіть зовні цілковито безпечний предмет (ґудзик, монетки) при неправильному користуванні може завдати шкоду.

Продовжувати вчити дітей відповідати на запитання дорослого,збагатити словник словами: небезпечні предмети, цвях, ґудзик, ножиці.

Розвивати бажання більше дізнатись про навколишній світ, користь та небезпеку предметів, що тебе оточують.

Виховувати свідоме дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Хід заняття:

Дорослий показує дитині ляльку з перебинтованою ручкою, пояснює що вона гралася іграшками і  порізала собі пальчик.

– А якими ж іграшками бавилась, що пальчик порізала, зараз ми поглянемо:

– А хіба можна гратися такими іграшками?

– Тож давай ми розглянемо зображення різноманітних предметів і розкладемо на безпечні та небезпечні (ті, з якими можна гратися і ті, з якими гратися не можна)

Дидактична гра «Можна – не можна»

 Фізхвилинка «Розумні дітки»

Ростемо до неба –

Розумні, як треба.

Міцні, як грибочки –

Доньки та синочки.

–  А тепер відгадай- но загадку:

Кругленький, маленький,

Одяг застібає

Плаття прикрашає.

Що це таке? (ґудзик)

– Так, ґудзик. Подивися на мене, на себе і пошукай ґудзики на одязі. Які вони?

–  Бачиш які вони маленькі. А знаєш яка пригода сталася з однією вороною.

             Ворона-роззява

             Кар-р! – ворона заволала;

             Ґудзик гарний відшукала!

             В дзьоб взяла його, стрибнула

             Й випадково … проковтнула!

– Тож скажи, чому не можна брати до рота дрібні предмети?

Підсумок заняття. Пам’ятка для батьків.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *