Правила, які допоможуть вирішити будь-який конфлікт

         Дослідження, яке провели у Мічиганському університеті виявило, що правильні дебати можуть навіть бути корисними для вашого здоров’я. Вчені виявили, що уникнення конфлікту призведе до більшого стресу на наступний день, бо пошук аргументів ви продовжите обдумувати, а до спору найймовірніше вже не повернетеся.

1.Намагайтеся краще зрозуміти іншу сторону

Людина, яка зосереджується на тому, як вирішити проблему та знайти рішення вигідне для обох, не буде націлена “бити” іншу людину. Аргументи в спорі ніколи не повинні бути “вбивчими” та піддавати сумніву чесність іншого.

2.Задавайте запитання

     Інша особа завжди має свої власні потреби та цілі. Ми всі вступаємо у дискусію з власної точки зору і з власними припущеннями. Задавання запитань дає краще зрозуміти іншу сторону. Ви можете пом’якшити накал діалогу, якщо поставитеся до іншої людини не як до ворога, а як до людини, яка хоче досягти своєї цілі. Якщо ви зрозумієте цілі людини, то станете на шлях вирішення проблеми. Тепер ви – союзник іншої людини.

3.Використовуйте дуже пряму, однозначну мову, щоб пояснити свою точку зору

Головне завдання пари відновити довіру.  Це важко, і завуальовані натяки в такому не допоможуть, а навпаки зашкодять. Варто бути чесним і просто розповісти про свої потреби та бажання, тільки так можна їх задовольнити.

4.Уникайте слів “але” або “однак” після того, як інша особа поділилася своїми думками

Коли ви використовуєте “але” і “однак” у спілкуванні з іншою людиною, ви насправді не дбаєте про свою позицію. Щоб бути більш успішним у своїх аргументах, замініть “але” або “однак” на “і”. Чому? Бо “і” звучить позитивно, відкрито та примирювально. Це створює відчуття нових можливостей. Це не применшує те, що відбувалося раніше.

5.Стежте за тоном голосу та мовою тіла

Важливо не тільки те, що ви говорите, але і як ви це говорите. Дихайте і говоріть повільно та розмірено. Звісно під час спору ви перебуватимете у підвищеному емоційному стані, але контролюйте свої рухи – пам’ятайте, кожен потребує свого особистого простору та поваги.

6.Намагайтеся слухати, не переконувати

Задавайте питання, які починаються з “чому”, “що” та “як”, вони змушують іншу людину говорити, а вас слухати. Розуміння іншої особи є ключем до обговорення та вирішення конфлікту.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *