Середні групи 19.05.2020

Сенсорно – пізнавальний розвиток

 Тема. Порівняння предметів за розміром. Орієнтування в часі.

Мета : продовжувати вчити порівнювати предмети за розміром, називати результат порівняння. Продовжувати навчати класифікувати фігури за різними ознаками: кольором, розміром, формою, тренувати лічбу.

Дидактична гра «Скажи навпаки»

Дорослий кидає дититні м’яч і каже: струмок вузький, а річка…(Широка)

Гілка тонка, а дерево…(Товсте)

Будинок низький, а баштовий кран…(Високий)

Дидактична гра «Що зникло?»

Матеріал: іграшки домашніх тварин.

Перед дітьми кінь, корова, кішка, собака, порося. Дитині пропонують полічити тварин, запам’ятати хто за ким стоїть. Дорослий пропонує заплющити очі у цей ча прибирає одну іграшку.

Запитання:

– Більше чи менше іграшок стало?

– Яку іграшку прибрали?

– Збільшіть іграшки на один.

– Замініть іграшку яка стоїть усередині.

– Поставте першим- порося, останнім корову.

Мовлення дититни

Тема. Зростаємо сильними та дужими.

Мета: уточнити поняття дитини про роль фізичних вправ та спорту для гарного стану здоров”я.

Мовна гра «Я дружу зі спортом»

Матеріал: картки із зображенням дітей під час різних спортивних, рухових ігор.

Хід: дорослий каже: -ось діти виконують ранкову гімнастику, дитина каже – я так само роблю вправи.

-На цій картці показані змагання: діти грають з мячем, дитина каже- я також люблю грати в рухливі ігри.

Висновок: ці діти люблять спорт, а значит прагнуть рости сильними, спритними, здоровими.

Розгляд спортивних іграшок, спортивнрго обладнання

Дидактична гра «Що для чого?»

Дорослий показує картки спортивних іграшок, обладнання.

Дитина пояснює що роблять цим предметом.

Н: ось мяч його можна котити, кидати, попадати в ціль.

Гра-роздум «Яким я стану»

Дорослий пропонує дитині відповісти на запитання.

– Якщо я буду ходити на прогулянки яким я стану? (бадьорим, веселим, здоровим)

-Якщо я буду їсти вітаміни, яким я стану? (життєрадісним, з рожевими щічками)

-Якщо я буду займатися спортом, яким я стану? (сильним, сміливим, витривалим)

Дидактична гра «Знайди зміни»

Матеріал: спортивні іграшки, іграшки дитячі.

Дорослий ставить на столі різні іграшки, дитині завдання – серед іграшок знайти спортивні іграшки і росповісти що ними роблять.

Читання віршиків про здоров’я.

Спорт нам розправляє плечі,
Силу, спритність нам дає.
Він нам розвиває м’язи,
На рекорди нас кличе

***

Спорт – це життя, а не гра!
Спорт – розпорядок дня з ранку!
Спорт – дисципліна, тяжка праця!
Це свято і тріумф!
Ти повинен добігти,
І все висоти взяти,
У спорті не буває слабких,
Сила волі перемагає.

***

Спорт не любить ледачих,
Тих, хто швидко здається.
Ненадійних, боягузливих.
Він над ними сміється.
Він дуже прихильний
До тих, хто сильний духом.
І дарує перемоги

 Дитина у природному довкіллі

Гра-дослідження «Водичка для загартування»

За допомогою дорослого дититна пригадує, що з метою загартування діти роблять у садочку: – влітку-миють ніжки, роблять гімнастику пробудження, багато гуляють на вулиці.

Дорослий виставляє кілька посудин з водою, дитина досліджує воду у кожній посудині на дотик, робить висновки про її придатність до загартування.

Н: у першій мисочці вода занадто гаряча, вона не пригодна для оздоровчих ванночок. У другій мисці вода теж не підходить бо дуже холодна. У третій посудині вода приємна, трішки тепленька, така вода годиться для загартувальних ванночок. Після чого дититна розповідає яким чином слід проводити відповідні оздоровчі процедури та робить це з лялькою.

Творча гра «Про здоров’я дбаю – віршики складаю»

Я роззуюся хутчіш, прогуляюсь…босоніж

Як приємно, навіть дуже, вранці в прохолоднім… душі

Звик я змалку до порядку і щодня роблю… зарядку

Час даремно не марную – організм щодня…гартую

Прагну вирости скоріше, хочу стати здоровішим.

Ліплення «М’яч»
Мета : Вчити створювати об’ємні зображення знайомих предметів, викликати інтерес до ліплення, як до виду художньої діяльності, вчити робити пластини з пластиліну, примазувати їх для прикрашання м’яча.
Формувати вміння розгортати кулю круговими рухами долонь.
Координувати рухи обох рук.
Розвивати дрібну моторику.

Матеріали: грудочки пластиліну різного кольору, клейонки, серветки паперові, м’яч.
Хід
Сьогодні ми будемо ліпити м’ячики, щоб з ними пограти. Спочатку потренуємося. Візьмемо тенісні м’ячики, покладемо на долоньку, а зверху прикриємо другий долонькою. Пальчики прямі дивляться в сторони, як промінчики.
Покатаємо м’ячик на долоньці і говоримо:
«Крутимо, крутимо, крутимо, крутимо, дуже круглий м’ячик буде».
Розглянемо, як прикрашені наші м’ячики? Смужками, кружечками, цятками.
Порядок виконання роботи:

– Показ кругового розкочування кулі

– Діти імітують рухи ліплення без пластиліну

– Ліплення м’ячів вибір кольору за бажанням дитини  (Допомага жестами)

– Прикраса м’ячів цятками з сплюснутих пластилінових кульок або смужками, розташованими паралельно або перехрещеними.
допомага питаннями: «Як ти прикрасиш свій м’ячик? Якого кольору вибереш цятки? ».

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *