Середні групи 29.04.2020

СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНИЙ ПРОСТІР

Складання птахів із геометричних фігур

Мета: вчити дітей використовуючи геометричні фігури складати птахів. Розвивати, увагу, мислення, фантазію. Закріпити знання про будову тіла птахів. Закріпити та уточнити знання про геометричні фігури.

Матеріал: кольорові геометричні фігури.

Гра «Збери пташку»

Хід:Сьогодні у нас йде дощик і всі пташечки поховалися у своїх гніздечках, а так хочеться, щоб вони нас радували своїм співом. Давай самі зробимо пташок і будемо ними милуватися. Пропонують за допомогою  геометричних  фігур (трикутник квадрат, круг, овал) скласти пташку, доповнити малюнок.

Можна робити самостійно, а можна використати зразок.Які фігури ви використовували під час роботи?

МОВЛЕННЯ ДИТИНИ

 Дидактична  гра «Яке довкілля весняне»

Дитина добирає слова ознаки до заданих природніх об’єктів і явищ

Н: весною погода яка? (гарна, приємна, чудова),

Сонечко яке? ( ласкаве , привітне, високе, лагідне),

Повітря яке? (пахуче, світле , тепле).

Цікаво знати

Народні прикмети:

Із берези тече багато соку – до дощового літа

Коли береза перед вільхою лист розпустила – літо буде сухим, а  якщо вільха попереду – мокре.

Дидактична  гра «Хто що робить»

Закріпити знання дитини про трудові дії дорослих, правильно називаючи ці дії, а також знаряддя праці (згрібають, копають, саджають)

ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ

Розгадування загадок про перелітних пташок

Може скрізь вона літати,
Бо нема своєї хати.
Яйця іншим підкидає,
Скільки кому жити – знає!

Дивний ключ у небі лине,
Не залізний, а пташиний.
Цим ключем в осінній млі
Відлітають…

В неї ноги — наче ласти,
Дзьоб плескатий, червонястий,
— Кря-кря-кря, — пливе по річці,
Їсть зерно, скубе травичку…
Ви вгадали цю босячку?
Хто це, діти?
Звісно, …

Птаха ця живе на морі,
Там літає на просторі.
Дзьобом рибу ловить влучно,
А співає різко й гучно.

Чорномазий, білодзьобий,
Він за плугом важко ходить,
Черв’ячків, жучків знаходить –
Сторож вірний, друг полів,
Перший вісник теплих днів.

 Дидактична  гра «Що де росте?»

Дитині дають картки овочів, фруктів. Діти повинні розкласти картки рослин  для городу і саду.    Ліплення «Редиска»

Мета: Ознайомити дитину  з прийомами ліплення предмета овальної форми. Вчити передавати особливості предмета. Вчити пальцями відтягувати, округляти кінці, згладжувати поверхню. Виховувати самостійність. Розвивати уяву, творчі здібності дитини.

Матеріал: пластилін білого, червоного або рожевого, зеленого кольорів, стека, дощечка, серветка, клейонка, картинка або свіжа редиска.

Хід: ми з тобою сьогодні посіяли редиску, але поки вона виросте потрібен час, а наш кролик дуже хоче вже редиски давай його пригостимо зліпимо її самі. — Візьмем  більший шматочок червоного пластиліну для виготовлення редиски, менший – білий для хвостика та менший — зелений — для листочків;

— коловими рухами утворіть червону кульку;

 — зробіим  хвостик ,тримаючи пластилін між долоньками, роблячи рухи вперед, назад, та прикріпіть його до редиски;

 — прикрасим редиску листочками. На листочках можна зробити зубчики чи намалювати прожилки стекою;

Отже, наша  редиска складається з двох частин: кульки темно-рожевого кольору і невеликого конуса з білого пластиліну.

Примажем конус до кульки і редиска з пластиліну готова!

Бадилля зробити , скачати дві ковбаски і розплющити їх, приєднуючи до кола.

 

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *