Середні групи 29.04.2020
СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНИЙ ПРОСТІР
Складання птахів із геометричних фігур
Мета: вчити дітей використовуючи геометричні фігури складати птахів. Розвивати, увагу, мислення, фантазію. Закріпити знання про будову тіла птахів. Закріпити та уточнити знання про геометричні фігури.
Матеріал: кольорові геометричні фігури.
Гра «Збери пташку»
Хід:Сьогодні у нас йде дощик і всі пташечки поховалися у своїх гніздечках, а так хочеться, щоб вони нас радували своїм співом. Давай самі зробимо пташок і будемо ними милуватися. Пропонують за допомогою геометричних фігур (трикутник квадрат, круг, овал) скласти пташку, доповнити малюнок.
Можна робити самостійно, а можна використати зразок.Які фігури ви використовували під час роботи?
МОВЛЕННЯ ДИТИНИ
Дидактична гра «Яке довкілля весняне»
Дитина добирає слова ознаки до заданих природніх об’єктів і явищ
Н: весною погода яка? (гарна, приємна, чудова),
Сонечко яке? ( ласкаве , привітне, високе, лагідне),
Повітря яке? (пахуче, світле , тепле).
Цікаво знати
Народні прикмети:
Із берези тече багато соку – до дощового літа
Коли береза перед вільхою лист розпустила – літо буде сухим, а якщо вільха попереду – мокре.
Дидактична гра «Хто що робить»
Закріпити знання дитини про трудові дії дорослих, правильно називаючи ці дії, а також знаряддя праці (згрібають, копають, саджають)
ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ
Розгадування загадок про перелітних пташок
Може скрізь вона літати,
Бо нема своєї хати.
Яйця іншим підкидає,
Скільки кому жити – знає!
Дивний ключ у небі лине,
Не залізний, а пташиний.
Цим ключем в осінній млі
Відлітають…
В неї ноги — наче ласти,
Дзьоб плескатий, червонястий,
— Кря-кря-кря, — пливе по річці,
Їсть зерно, скубе травичку…
Ви вгадали цю босячку?
Хто це, діти?
Звісно, …
Птаха ця живе на морі,
Там літає на просторі.
Дзьобом рибу ловить влучно,
А співає різко й гучно.
Чорномазий, білодзьобий,
Він за плугом важко ходить,
Черв’ячків, жучків знаходить –
Сторож вірний, друг полів,
Перший вісник теплих днів.
Дидактична гра «Що де росте?»
Дитині дають картки овочів, фруктів. Діти повинні розкласти картки рослин для городу і саду. Ліплення «Редиска»
Мета: Ознайомити дитину з прийомами ліплення предмета овальної форми. Вчити передавати особливості предмета. Вчити пальцями відтягувати, округляти кінці, згладжувати поверхню. Виховувати самостійність. Розвивати уяву, творчі здібності дитини.
Матеріал: пластилін білого, червоного або рожевого, зеленого кольорів, стека, дощечка, серветка, клейонка, картинка або свіжа редиска.
Хід: ми з тобою сьогодні посіяли редиску, але поки вона виросте потрібен час, а наш кролик дуже хоче вже редиски давай його пригостимо зліпимо її самі. — Візьмем більший шматочок червоного пластиліну для виготовлення редиски, менший – білий для хвостика та менший — зелений — для листочків;
— коловими рухами утворіть червону кульку;
— зробіим хвостик ,тримаючи пластилін між долоньками, роблячи рухи вперед, назад, та прикріпіть його до редиски;
— прикрасим редиску листочками. На листочках можна зробити зубчики чи намалювати прожилки стекою;
Отже, наша редиска складається з двох частин: кульки темно-рожевого кольору і невеликого конуса з білого пластиліну.
Примажем конус до кульки і редиска з пластиліну готова!
Бадилля зробити , скачати дві ковбаски і розплющити їх, приєднуючи до кола.