Соціальна Б група 21.05.2020

Молодший вік

Сенсорно – пізнавальний простір

Тема: Орієнтування у часі. Геометричні фігури.

Мета: формувати вміння розрізняти та називати час доби (ранок, день, вечір, ніч); закріпити знання дітей про геометричні фігури; вправляти в умінні розрізняти та називати геометричні фігури, класифікувати їх за кольором та назвою; виховувати бажання займатися математичною діяльністю.

1.Гра «Визнач частину доби» 2.Вправа «Назви частини доби»

3.Відгадування загадок про частини доби.

Махнула птиця крилом,
Закрила півсвіту
Чорним рядном.
(Ніч)

* * *
До вечора вмирає
Вранці оживає.
(День)

* * *
Завітав до тітки – ночі,
Позіхнув, розплющив очі.
Всіх скликає на сніданок,
Прокидайтеся, вже ..
(Ранок)

* * *
День пройшов. Сідає сонце.
Сутінки повільно крадуться.
Запалюйте лампи, свічки –
Настає темний …
(Вечір)

4.Фізкультхвилинка

Раз два Ліва права

Лапки вліво лапки вправо

Стати разом на носки

Присідання і стрибки

Біг на місці починай

Спинку спинку не згинай

А тепер усім лягти

Лапки швидше розвести

Сісти-видих встати-вдих

До роботи час усім!

5.Гра «На яку фігуру ми схожі?» Старший вік

Сенсорно – пізнавальний простір

Тема: «Числа від 1 до 10. Геометричні фігури»

Мета: закріпити навички порядкової та кількісної лічби в межах 10, уміння розв’язувати прості задачі ; продовжувати формувати вміння знаходити в навколишньому оточенні предмети, які нагадують за формою кулю, куб циліндр, піраміду; розвивати творчу уяву, фантазію, уважність, старанність у виконанні завдань.

Обладнання: ілюстрації геометричних фігур, ілюстрації до завдань.

Хід заняття

1.Гра “Не помилися” . Порядкова і зворотня лічба в межах 10.

  1. Гра «Обери зайву фігуру у кожному ряду”
  2. Гра «Архітектори»

-Які фігури були використані?

– Скільки в будівлях кубів? Куль? Трикутників? Квадратів? прямокутників?

4. Розв’язування задач, та записати їх у  вигляді прикладів.

– Мавпа шила собі жилетку. Зробила в ній чотири петельки пришила п’ять гудзиків. Скільки стане гудзиків і петель , якщо забрати один ґудзик?

– Слоненя зірвало з однієї пальми 2 банани, з іншої -1. Усі банани воно склало в кошик. Скільки всього бананів склало слоненя?

– Папуга вирішив порахувати, скільки всього, лап у його друзів мавпочки й слоненятка.

  1. Гра «Доміно»

(допоможи правильно розставити крапки до кожної цифри.)

НАПРИКЛАД: У слоненяти число 7, на доміно треба додати 4 крапки.

 Фізичне виховання

молодший вік

Тема : До їжачка в гості.

Мета: Вдосконалювати різновиди ходьби (звичайна ходьба по колу , ходьба на носках руки на поясі на п’ятках руки за голову,ходьба з високим підніманням колін), бігу. Вправляти у виконанні комплексу загальнорозвиваючих вправ із хустинами. Удосконалювати навички дітей, переступати через перешкоди, кидати м’яча обома руками знизу, ходити по доріжці здоров’я. Формувати розуміння необхідності берегти своє здоров’я, бажання зміцнювати і тренувати свій організм. Розвивати фізичні властивості організму дітей , виконання яких організоване за допомогою використання нетрадиційного обладнання. Виховувати витривалість, бажання бути здоровими і гарними, спритними і сміливими; викликати позитивні емоції.

Обладнання: хустинки, м’яч, іграшка їжачок, кубики.

Хід заняття

Вступта частина.

1Ходьба по колу руки на поясі ,ходьба на носках, ходьба на п’ятках, руки за голову.

Ходьба-ведмедик косолапий.

Ходьба –ходить чапля по болоту.

Звичайна ходьба

Біг.

Комплекс загально розвиваючих вправ із хустинками:

а) Піднімання рук через сторони вгору.

В.п. – о.с. , руки із хустинками опущені вниз.

1 – 2 – підняти руки через сторони вгору, подивитись на хустинки (вдих);

3 – 4 – опустити руки у в. п. (видих)

Повторити 4-6 раз

б) Нахили тулуба в сторони.

В.п. – стійка ноги на ширині плечей, руки із хустинками опущені вниз.

1 – нахилити тулуб вліво, підняти праву руку через сторону вгору (вдих);

2 – повернутись у в.п. (видих);

3 – 4 те саме вправо.

Повторити 4-6 раз

в) Повороти тулуба.

В.п. – ноги на ширині плечей, руки із хустинками в сторони.

1 – повернути тулуб вліво, підняти руки вгору (вдих);

2 – повернутись у в.п. (видих)

3-4 – те саме вправо.

Повторити 4-6 раз

г) Нахили тулуба.

В.п. – сидячи на підлозі, ноги нарізно, руки з хустинками перед грудьми.

1 – нахилити тулуб уперед, торкнутися хустинками  носка лівої ноги (видих);

2 – повернутись у в. п. (вдих);

3 – 4 до правої ноги.

Повторити 4-6 раз

д) Присідання.

В.п. – о.с., руки із хустинками внизу.

  1. 1. – присісти, покласти хустинки на підлогу (видих);

2 – підвестись у в. п. (вдих).

Повторити 6-8 раз

Основна частина.

а) Перестуння через перешкоди (2-3 кубики , по черзі один за одним)

б) Кидання м’яча обома руками знизу (Через натягнуту мотузку, висотою 1 м.)

в) Ходьба по доріжці здоров’я.

 Рухлива гра «Хто це спить під дубком?»

Хто це спить під дубком,

Із колючим кожушком?

Їжак очі відкриває,

І маляток доганяє.

(Дорослий намагається впіймати дитину)

Заключна частина.

Ходьба з рухами рук ( у повільному темпі вгору і вниз.)

Фізичне виховання

старший вік

Мета: Закріпити комплекс Загально – розвиваючих вправ зі стрічкою. Удосконалювати навички дитини кидати  м’яча у вертикальну ціль. Закріпити вміння стрибати в довжину з місця на обох ногах. Розвивати увагу, спритність та швидкість під час гри « Знайди, де заховано».

Обладнання: М’яч, кубик, стрічка .

Хід заняття:

І. Вступна частина:

-Ходьба звичайним кроком.

-Ходьба навшпиньках, на зовнішній стороні стоп.

– Ходьба з перекатом з п’яти на носок.

-Ходьба з високим підніманням колін.

-Ходьба спиною вперед.

-Біг змійкою на носках.

-Біг зі зміною темпу та напрямку за сигналом.

 ІІ. Комплекс загально розвиваючих вправ із стрічкою:

І.

В.п. ноги нарізно, руки з стрічкою підняті угору.

1,3- розвести прямі руки в сторони, натягуючи стрічку (вдих).

2,4- В. п. (видих).

Повторити 6-8 разів.

ІІ.

 В. п.- ноги нарізно, стрічка  за спиною, руки розставлені в сторони.

1,3- поворот тулуба вправо (вдих).

2,4- поворот тулуба вліво (видих).

Повторити 8 разів.

ІІІ.

В.п. – ноги разом, стрічка в обох руках, витягнутих вперед, ногою встати в стрічку. Підняти праву ногу, зігнуту в коліні. Виконуємо рухи ногою, згинаючи та розгинаючи її.

Вправу виконати 6-8 разів кожною ногою.

ІV.

В. п.- лежачи на животі, руки витягнуті вперед. Правою рукою  тримати свою стрічку, лівою – стрічку дорослого.

1,3 – Підняти одночасно прямі руки  та ноги в гору (вдих.)

2,4 – Опустити повільно руки і ноги на підлогу (видих)

Повторити 6-8 разів.

V.

В. п. – сидячи на підлозі, ноги нарізно. Стрічку, зачеплену за ступні ніг, тримають обома руками.

1,3- лягти на спину, руки підтягти до грудей, лікті в сторони (вдих).

2,4- В.п. (видих)

Повторити 6-8 разів.

VІ.

В. п.- ноги нарізно.

1-4- стрибаємо на місці на обох ногах.

Повторити 6-8 разів.

ІІІ. Основна частина

  1. Кидки м’яча у вертикальну ціль (виконувати вільно з широким замахом. Ціллю може бути щит або дерево)
  2. Срибки з місця на обох ногах із просуванням уперед.( Відстань між лініями 70-80 см.)

Вказівки: Слідкувати за чітким виконанням рухи, положенням рук, та за чітким виконанням завдань.

Рухлива  гра « Знайди, де заховано»

Дорослий показує дитині кубик і говорить,що він його заховає. Дитина відвертається і заплющує очі, дорослий ховає предмет, пізля чого промовляє: «Можна шукати».

ІV. Заключна частина  

Ходьба звичайна

Вправи на дихання. Релаксація під музику.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *