Соціальна Б група 21.05.2020
Молодший вік
Сенсорно – пізнавальний простір
Тема: Орієнтування у часі. Геометричні фігури.
Мета: формувати вміння розрізняти та називати час доби (ранок, день, вечір, ніч); закріпити знання дітей про геометричні фігури; вправляти в умінні розрізняти та називати геометричні фігури, класифікувати їх за кольором та назвою; виховувати бажання займатися математичною діяльністю.
1.Гра «Визнач частину доби» 2.Вправа «Назви частини доби»
3.Відгадування загадок про частини доби.
Махнула птиця крилом,
Закрила півсвіту
Чорним рядном.
(Ніч)
* * *
До вечора вмирає
Вранці оживає.
(День)
* * *
Завітав до тітки – ночі,
Позіхнув, розплющив очі.
Всіх скликає на сніданок,
Прокидайтеся, вже ..
(Ранок)
* * *
День пройшов. Сідає сонце.
Сутінки повільно крадуться.
Запалюйте лампи, свічки –
Настає темний …
(Вечір)
4.Фізкультхвилинка
Раз два Ліва права
Лапки вліво лапки вправо
Стати разом на носки
Присідання і стрибки
Біг на місці починай
Спинку спинку не згинай
А тепер усім лягти
Лапки швидше розвести
Сісти-видих встати-вдих
До роботи час усім!
5.Гра «На яку фігуру ми схожі?» Старший вік
Сенсорно – пізнавальний простір
Тема: «Числа від 1 до 10. Геометричні фігури»
Мета: закріпити навички порядкової та кількісної лічби в межах 10, уміння розв’язувати прості задачі ; продовжувати формувати вміння знаходити в навколишньому оточенні предмети, які нагадують за формою кулю, куб циліндр, піраміду; розвивати творчу уяву, фантазію, уважність, старанність у виконанні завдань.
Обладнання: ілюстрації геометричних фігур, ілюстрації до завдань.
Хід заняття
1.Гра “Не помилися” . Порядкова і зворотня лічба в межах 10.
-Які фігури були використані?
– Скільки в будівлях кубів? Куль? Трикутників? Квадратів? прямокутників?
4. Розв’язування задач, та записати їх у вигляді прикладів.
– Мавпа шила собі жилетку. Зробила в ній чотири петельки пришила п’ять гудзиків. Скільки стане гудзиків і петель , якщо забрати один ґудзик?
– Слоненя зірвало з однієї пальми 2 банани, з іншої -1. Усі банани воно склало в кошик. Скільки всього бананів склало слоненя?
– Папуга вирішив порахувати, скільки всього, лап у його друзів мавпочки й слоненятка.
- Гра «Доміно»
(допоможи правильно розставити крапки до кожної цифри.)
НАПРИКЛАД: У слоненяти число 7, на доміно треба додати 4 крапки.
Фізичне виховання
молодший вік
Тема : До їжачка в гості.
Мета: Вдосконалювати різновиди ходьби (звичайна ходьба по колу , ходьба на носках руки на поясі на п’ятках руки за голову,ходьба з високим підніманням колін), бігу. Вправляти у виконанні комплексу загальнорозвиваючих вправ із хустинами. Удосконалювати навички дітей, переступати через перешкоди, кидати м’яча обома руками знизу, ходити по доріжці здоров’я. Формувати розуміння необхідності берегти своє здоров’я, бажання зміцнювати і тренувати свій організм. Розвивати фізичні властивості організму дітей , виконання яких організоване за допомогою використання нетрадиційного обладнання. Виховувати витривалість, бажання бути здоровими і гарними, спритними і сміливими; викликати позитивні емоції.
Обладнання: хустинки, м’яч, іграшка їжачок, кубики.
Хід заняття
Вступта частина.
1Ходьба по колу руки на поясі ,ходьба на носках, ходьба на п’ятках, руки за голову.
Ходьба-ведмедик косолапий.
Ходьба –ходить чапля по болоту.
Звичайна ходьба
Біг.
Комплекс загально – розвиваючих вправ із хустинками:
а) Піднімання рук через сторони вгору.
В.п. – о.с. , руки із хустинками опущені вниз.
1 – 2 – підняти руки через сторони вгору, подивитись на хустинки (вдих);
3 – 4 – опустити руки у в. п. (видих)
Повторити 4-6 раз
б) Нахили тулуба в сторони.
В.п. – стійка ноги на ширині плечей, руки із хустинками опущені вниз.
1 – нахилити тулуб вліво, підняти праву руку через сторону вгору (вдих);
2 – повернутись у в.п. (видих);
3 – 4 те саме вправо.
Повторити 4-6 раз
в) Повороти тулуба.
В.п. – ноги на ширині плечей, руки із хустинками в сторони.
1 – повернути тулуб вліво, підняти руки вгору (вдих);
2 – повернутись у в.п. (видих)
3-4 – те саме вправо.
Повторити 4-6 раз
г) Нахили тулуба.
В.п. – сидячи на підлозі, ноги нарізно, руки з хустинками перед грудьми.
1 – нахилити тулуб уперед, торкнутися хустинками носка лівої ноги (видих);
2 – повернутись у в. п. (вдих);
3 – 4 до правої ноги.
Повторити 4-6 раз
д) Присідання.
В.п. – о.с., руки із хустинками внизу.
- 1. – присісти, покласти хустинки на підлогу (видих);
2 – підвестись у в. п. (вдих).
Повторити 6-8 раз
Основна частина.
а) Перестуння через перешкоди (2-3 кубики , по черзі один за одним)
б) Кидання м’яча обома руками знизу (Через натягнуту мотузку, висотою 1 м.)
в) Ходьба по доріжці здоров’я.
Рухлива гра «Хто це спить під дубком?»
Хто це спить під дубком,
Із колючим кожушком?
Їжак очі відкриває,
І маляток доганяє.
(Дорослий намагається впіймати дитину)
Заключна частина.
Ходьба з рухами рук ( у повільному темпі вгору і вниз.)
Фізичне виховання
старший вік
Мета: Закріпити комплекс Загально – розвиваючих вправ зі стрічкою. Удосконалювати навички дитини кидати м’яча у вертикальну ціль. Закріпити вміння стрибати в довжину з місця на обох ногах. Розвивати увагу, спритність та швидкість під час гри « Знайди, де заховано».
Обладнання: М’яч, кубик, стрічка .
Хід заняття:
І. Вступна частина:
-Ходьба звичайним кроком.
-Ходьба навшпиньках, на зовнішній стороні стоп.
– Ходьба з перекатом з п’яти на носок.
-Ходьба з високим підніманням колін.
-Ходьба спиною вперед.
-Біг змійкою на носках.
-Біг зі зміною темпу та напрямку за сигналом.
ІІ. Комплекс загально розвиваючих вправ із стрічкою:
І.
В.п. ноги нарізно, руки з стрічкою підняті угору.
1,3- розвести прямі руки в сторони, натягуючи стрічку (вдих).
2,4- В. п. (видих).
Повторити 6-8 разів.
ІІ.
В. п.- ноги нарізно, стрічка за спиною, руки розставлені в сторони.
1,3- поворот тулуба вправо (вдих).
2,4- поворот тулуба вліво (видих).
Повторити 8 разів.
ІІІ.
В.п. – ноги разом, стрічка в обох руках, витягнутих вперед, ногою встати в стрічку. Підняти праву ногу, зігнуту в коліні. Виконуємо рухи ногою, згинаючи та розгинаючи її.
Вправу виконати 6-8 разів кожною ногою.
ІV.
В. п.- лежачи на животі, руки витягнуті вперед. Правою рукою тримати свою стрічку, лівою – стрічку дорослого.
1,3 – Підняти одночасно прямі руки та ноги в гору (вдих.)
2,4 – Опустити повільно руки і ноги на підлогу (видих)
Повторити 6-8 разів.
V.
В. п. – сидячи на підлозі, ноги нарізно. Стрічку, зачеплену за ступні ніг, тримають обома руками.
1,3- лягти на спину, руки підтягти до грудей, лікті в сторони (вдих).
2,4- В.п. (видих)
Повторити 6-8 разів.
VІ.
В. п.- ноги нарізно.
1-4- стрибаємо на місці на обох ногах.
Повторити 6-8 разів.
ІІІ. Основна частина
- Кидки м’яча у вертикальну ціль (виконувати вільно з широким замахом. Ціллю може бути щит або дерево)
- Срибки з місця на обох ногах із просуванням уперед.( Відстань між лініями 70-80 см.)
Вказівки: Слідкувати за чітким виконанням рухи, положенням рук, та за чітким виконанням завдань.
Рухлива гра « Знайди, де заховано»
Дорослий показує дитині кубик і говорить,що він його заховає. Дитина відвертається і заплющує очі, дорослий ховає предмет, пізля чого промовляє: «Можна шукати».
ІV. Заключна частина
Ходьба звичайна
Вправи на дихання. Релаксація під музику.